vart tog sommaren vägen?


Eden B //

Zara! Okej, så ... Du är en löjligt fantastisk sångerska och jag kom ihåg att se din audition video i 2008 och jag fick reda på att du har en blogg! Jag kan inte vänta på dig att vara en global känt namn! väl ändå hoppas att ya se detta eftersom jag lagt ned mycket arbete att skriva detta i på Google översätter eftersom jag gillar att låtsas Im en kulturell person. Hoppas du läser detta!

-Eden Beutler från USA

Skrivet 2012-06-04 kl. 05:05:17
Bella //

Älskar din outfit på bilden! Skit fin! :D

Kram

Skrivet 2012-06-05 kl. 21:08:59
URL: http://isah.blogg.se/
Sofie //

Var är kjolen köpt? ÄR ABSOLUT KÄÄÄÄÄÄR I DEN!



Kram och sånt :)

Skrivet 2012-06-06 kl. 21:22:34
moa ekberg //

Jag älskar denna outfiten!!
Kommer du ihåg var du köpte kläderna?:)

Skrivet 2013-11-18 kl. 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0