sex skoldagar kvar

Fattar ni vad underbart! Helt sjukt. Jag får ser vad jag hittar på på avslutningen, kommer säkert grilla eller något med klassen. Och vad i gudars namn ska jag ha på mig!? På måndag ska Lollo sova här! Hihi för alla er som följer min Istagram så har ni säkerligen sett bilder på Lollis. She's ma guuurl! Åhh vad jag har roligt med henne, helt sjukt haha och jag längtar redan tills på måndag. Jag har fått någon sorts kompischrush i henne... Ni vet när man bara vill vara med personen hela tiden för hon är så gangster!

mia //

vad heter du på instagram? :) kram

Skrivet 2012-06-02 kl. 12:54:50
Nathaliee <3 //

mia: hon heter @zaralarsson tror jag , hehe :D

Skrivet 2012-06-02 kl. 21:00:10
Anonym //

Ofta när slutar du? Brukar ni sluta så tidigt? Kommer ni typ börja tidigare då? Älskar din blogg!



Du är min Idol! Du kanske inte ser dig själv som en idol men jag lovar du är helt undebar! Om du skulle göra nåt fel så tror jag alltid på din ord! Du är helt otrolig!!!! Sluta aldrig var dig själv jag lovar att du kommer gå långt på det! Få ett långt och bra liv kram

Skrivet 2012-06-02 kl. 22:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0