brunch hos Chloé

Heiii bloggisen! Idag har jag bland annat varit på brunch hos miss Schuterman. Det var sååå fint.. Eller det var det innan jag kom hihi. Jag spelade in en låt (som för övrigt ägde sönder) Så jag kom lite sent. Alla var så mysiga och det var kul att träffa dom! Hon hade bokstavligt köpt säkert.. Åh jag vet inte hur många Macarons från Ladurée. Jag kommer sakna henne så sjukt mycket. ♥

Bilderna kommer från Facebook och Ammis blogg.

Sofie //

Åh! Vilken härlig brunch, blir bara hungrig att kolla på bilderna! haha kramisar

Skrivet 2012-06-10 kl. 20:00:08
URL: http://sofiel.se
emma //

Vad gör du med alla låtar du spelar in? Är det låtar som är ny skrivna eller gör du covers typ :) ska dom användas till nått eller är det bara för att öva på att spela in? :) kram

Skrivet 2012-06-10 kl. 21:31:49
URL: http://emmandens.blogg.se/
Cayman17 //

Babe, I love you so

I want you to know

That I'm going to miss your love

The minute you walk out that door

So please don't go

Don't go away

I'm begging you to stay

At least in my lifetime

I've had one dream come true

I was blessed to be loved

By someone as wonderful as you

So please don't go

:-) :-) :-)

Skrivet 2012-06-11 kl. 10:34:47
cornelia //

har du några kläder från Nathalie Shutermans kolektion?

Om du skulle ha det, vill du lägga upp en bild på dem? :)

Skrivet 2012-06-11 kl. 16:50:58
URL: http://nneelliiaa.devote.se
Anonym //

Omg! Din blus! Vart har du köpt den? :)

Skrivet 2012-06-13 kl. 16:53:47
Emma //

hej! jag undrar bara vart har du köpt din as snygga blus? snälla svara !
kram emma :)

Skrivet 2012-06-27 kl. 14:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0