svar på kommentar

jag blir alltid lika förvånad när jag hör hur stor förebild Beyoncé värkar vara för dig. Om det är så att du bara lyssnar på hennes musik så borde du ta reda på mer om hennes bakgrund och personlighet. Det finns så mycket du kan lära dig av henne, hon har utvecklatt sin karriär på ett otroligt bra sätt och det ser redan nu dåligt ut för dig. Du visar absolut ingen personlighet, du har inte samma utstrålning som du hade när du var med i talang, och framförallt du värkar inte ha något som driver dig till att bli artist, det verkar mest som en hobby för dig


Heiiii. Först och främst vet jag hur mycket som helst om Beyoncé, säkert mer än vad du vet. Laila har nämligen jobbat med henne och berättat mycket och jag har kollat på massa dokumentärfilmer om henne och hon är en såå jordnära, lite blyg och ödmjuk person. Men jag förstår inte riktigt vad du menar. Ska jag skriva hela hennes bakgrund varje gång jag lägger upp en låt jag tycke är bra? Hur vet du att det går utåt för mig?

Jag ska börja skriva mer om musiken eftersom många veka vilja det! Jag tycker verkligen det är kul och det är väl det som är grejen? Jag är faktiskt bara 14, jag har hela livet framför mig. Vad vi ni om min personlighet? Jag kan erkänna att jag inte visar så mycket ''personlighet'' i bloggen men bara för det betyder inte det att jag inte vill bli artist. Jag går fortfarande i skolan och just nu är det jag satsar på, så varsegod och kalla det för min hobby för det är kanske de det är. Jag försår inte hur folk kan dra sånna slutsatser utan att veta bättre.

Fråga hur det går istället med grejer. Det är x100 bättre än att påstå en massa saker. Om ni ska kommentera något så kan ni ju först och främst lässsaaaa inlägget. Jag skrev att jag INTE röker, ändå så får jag 7 kommentarer som frågar om jag röker. Är dte ett skämt eller? Hahaha Jaja ha det bra! Btw sjöng jag aldrig på dopet, så tyvärr finns det därför ingen video. Puss



JOLINE //

Varför sjöng du inte?

Skrivet 2012-06-10 kl. 20:55:16
URL: http://jolinesteen.blogg.se/
Din förebild //

You go girl

Skrivet 2012-06-10 kl. 21:02:27
Clara //

Lägg upp en video när du sjunger Halo! :D

Skrivet 2012-06-10 kl. 21:18:52
LOvisa //

Måste bara säga att ta inte åt dig! Du vet väl mycket bättre själv vad du gör och vad du inte gör! Och ifall du skulle t.ex. röka, tror verkligen inte du gör det, men ifall så behöver väl ingen bloggläsare bestämma om du ska eller inte ska det! Skit i alla avundsjuka, du är så grym! ;)

Skrivet 2012-06-10 kl. 21:52:23
URL: http://Typisktloviisa.blogg.ss
Alva //

världens bästa bild som slut! ;D

Skrivet 2012-06-11 kl. 10:27:48
Cayman17 //

Zara, jag håller med dig.

Du har rätt.

Du är super flicka.

Skrivet 2012-06-11 kl. 11:21:58
Sarah //

Varför röker och dricker alla människor på festen då??

Skrivet 2012-06-11 kl. 16:36:35
johanna //

varför sjöng du inte på dopet!? :(

Skrivet 2012-06-11 kl. 17:47:16
URL: http://jolivesworld.blogg.se/
Clara //

Men orka att folk måste veta ALLT!? Haha egentligen borde jag VERKLIGEN inte bry mig men det är ju löjligt att du får 1000 följdfrågor på exakt allting du skriver. Ba' "Btw, jag sjöng inte på dopet" och nån ba' "vaaarför sjöng du intee???"

Man ba...it's not ur business...fast det inte är min business att bry mig om dom som kommenterar det, så är det bara väldigt underhållande och irriterande och konstigt. Och den som skrev att du inte "kan" Beyoncé. Är ju världens skämt. Haha, jag älskar Beyoncé av hela mitt hjärta och hon är den största förebilden för mig, men bara för att jag kan massa om henne (precis som du) behöver jag ju inte skriva det hela tiden i bloggen. Gjorde det ett tag men folk lackade ju. Hmm....det är svårt att tillfredställa alla på rätt sätt med en blogg I must say...



Gillar bilden i slutet btw. Fet.

Skrivet 2012-06-11 kl. 18:07:20
URL: http://byclaramw.blogg.se/
Hejsan ! Isa här //

Ne förlåt men nu är jag ganska Arg !

varför ska du ta skiten .

Det finns väll mer en hundra miljoner människor vi ska lägga energi på .

På dom som har det svårt !

Snälla läsare av denna blogg ! hur mycket ska ni förvänta er av en 14 åring !

Seriöst , Hon har ju knappt börjat leva livet !

Och varför ska JUST HON vara så jäkla perfeckt fokisera på dig själv istället..

Jag tycker världen är Grymt elak .

Hur kan ni lägga all skit på henne ! Gör något bra själv istället för att sitta bakom en dataskärm och prata massa skit .

Aja Jag tycker du ska Köra ditt eget race !

Nu får människorna skärpa sig....

Haha rakt tragiskt hur ni är mot varandra .

Ne nu ska jag inte sitta här och klaga ska väll ta och köra en maskin med tvätt istället .

Lycka till Och hoppas en talang som du går långt för det är du värld om inte mer !



Skrivet 2012-06-11 kl. 20:18:28
Alice //

Hej Zara! jag älskar verkligen din röst. Och jag undrar bara om du fortfarande sjunger lika mycket som du gjorde förut när du var med i Talang? <3 :D

Skrivet 2012-06-11 kl. 21:07:14
URL: http://allice.webblogg.se/
ida //

Åhh jag blir såå arg! Det finns så otroligt mycket folk som bara är avundsjuka! Du har vunnit talang, har en fantastisk röst och du har utstrålning! Se bara när du var med i talang! Ja du var 10 år då.

Man förändras men det är inget negativt. Har sett klipp på YT när du var äldre än när du vann talang och du har fortfarande samma underbara röst och utstrålning.



Jag är helt övertygad att folk som kommenterar din blogg så där bara är avundsjuka på dig! Jag skulle också vilja ha din röst, fatta hur avis jag är! ;P



Och så diskuterade jag och mina vänner och då skulle den fjantigare, barnsligare vännen direkt börja: Hennes röst är hes och dryg! Hon hänger med den där Schuterman och allt vad hon hade att säga! helt otroligt vad man kan vara avundsjuk.

(Ja inte illa upp! Det ända jag ville komma fram till att du ska vara stolt!!)



Gud du är bara 14 år ditt liv har knappt börjat du har HELA LIVET FRAMFÖR DIG!

fortsätt sjung om det är det du älskar!



Skulle vara jätte kul om du kunde ha en frågestund här på bloggen! Så får folk annat att kommentera om..



Ja det var vad jag har att säga iaf ;P :)

Ha det bra sångfågel! Hoppas att du förstår lite av budskapet i alla fall

Skrivet 2012-06-12 kl. 17:00:34
Johanna //

jo, men vadå "fråga istället innan du drar slutsatser"? du svarar ju ALDRIG på kommentarer haha. Synd att det bara är de negativa kommentarerna du lägger märker till!

Skrivet 2012-06-12 kl. 17:06:37
edit //

hej jag tycker du är jätte personlig, super cool och verkar jätte snäll och du vet såklart bäst om musiken och allt! :)

Skrivet 2012-06-12 kl. 18:43:55
URL: http://bydittan.blogg.se/
cornelia //

hej Zara!!! du har varit mitt största fan sen jag var liten. Och det är du nu också och jag älskar att lyssna på dig ja jag gör det varje dag och jag älskar att sjunga som dig och allt. Du är såååå himmla fin,söt,gullig allt. om du skriver tillbaka så skulle det vara så himmla shyst kram kram från den som ÄLSKAR DIG. (du är så himmla cool Zara.

Skrivet 2012-11-21 kl. 20:51:08
sandra //

hej! jag tycker att du har helt rätt, man måste inte göra det som andra vill, man ska lita på sig själv och göra det man tror är rätt för sig.
ingen läsare ska väll inte bestämma om dig.
man ska tycka om en för den man är och inte försöka att göra någonting annat av det.
du är så sjukt duktig på det du gör,och du har trotts allt hela livet framför dig så satsa på det du måste och vill

Skrivet 2012-12-23 kl. 13:48:59
Em //

hej zara-för det första, du är som min idol och du är som den vackraste personen vid liv. Jag är också femton och jag bor i England. Jag undrar bara vad skolan du går till och även vad är din favorit klädmärke? Älskar Em x
vänligen svara!

Skrivet 2013-04-09 kl. 22:55:23
alexine //

DU SJUNGER USELT UNCOVER!!! DET VAR inte nara en EFEKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG ARENOT DITT FAN IHATE YyOU

Skrivet 2013-05-10 kl. 10:50:52
Anonym //

Hello i love you !!! ;-) realy love jag skulle vilja meat you men det gjick nog nada for you snyftsnyftsnyftsnyft!:( men om det
gor i live on 11:ansv.264det gor att flyga och tog. I LOVE YOU ZARA LARSSON:) :) :) :) :) :) :) :) ;) ;,) i NEVER forgett you.

Skrivet 2013-05-10 kl. 11:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0