tre snabba

jag kommer ihåg när du sa att du blev överkörd en gång av en jeep, vad hände? haha hur klumpig får man vara Zara
 
Haha driver du eller? Vadå klumpig? Jag var tre år? Förväntar du dig att jag ska trippa över vägen med en balerinakjol? Haha whatever Jag gick över vägen vid en T-korsning med min leksaksbarnvagn och så kom det en SUV och inte såg mig så jag blev överkörd. Min barnvagn krossades helt eftrsom den hamnade under hjulen, så om jag skulle tgit ett til steg skulle jag nog inte sitta här. Min pappa gick lite bakom mig och han fick flipp haha men det är ju inte så konstigt..
 
 
Hur lång är din syster?
 
Typ lika lång som mig heheh och hon är 2,5 år yngre...
 
 
Har du några djur?

Två kaniner. Ninen och Nina hihi.

Anonym //

Den mörka kaninen ser exakt ut som min, fast min har öronen uppåt. :D

Skrivet 2012-06-24 kl. 11:07:47
Anonym //

Aaaww söta kaniner :')

Skrivet 2012-06-24 kl. 11:51:17
Anonym //

Sexiga kaniner, haha bara skojar, de är ju jätte söta. :)

Skrivet 2012-06-24 kl. 16:10:55
Anonym //

Såå söta !

Skrivet 2012-06-24 kl. 22:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0