thinking & thinking

Hahaha det här är sååå jag! ↑ ↑ ↑. Jag sitter alltid och tänker. Jag tänker såååå mycket och jag har såå många utskrivna böcker om mina tankar och mina anteckningar på mobilen skulle jag kunna sätta ihop en bok av. Jag skriver oftast av mig när jag är ledsen eller arg och då skriver jag tills jag somnar så känns det mycket bättre sen. Det är inte meningen att folk ska få veta mina innersta tankar och det jag skrivet på bloggen är ju faktiskt väldigt ytliga saker.

Cayman17 //

Zara, I wish you Happy Holidays, fun, adventure and new friends.

...

Well, I'm going to learn.

Dreams pass into the reality of action.

But then ...

From the actions stems the dream again ... :-)

Skrivet 2012-06-12 kl. 11:15:14
Malviiiz //

Varför är du så cool?

Skrivet 2012-06-12 kl. 13:16:41
Nicklas //

Ja Zara, varför är du så cool egentligen? Alltså du är skitcool tycker jag personligen.



Varning, Varning sarkasm alarm!!!



Seriöst Zara är nog precis som många andra en helt vanlig simpel människa och har precis som alla andra ett helt vanligt liv i tonåren. Det är kanske svårt att förstå, men det bör väl vara såpass logiskt att även Zara: Sover, äter och gör sina privata behov. Eller? Sen att hon har en fantastisk fin röst och sjunger som en hel karl i sina meningar, det är en helt annan historia. ;)



Nej du är en fantastisk begåvad och duktigt tjej Zara. Keep it up! Det är väldigt många i åldrarna 12-15 som inte tänker på vad dem egentligen skriver och det kan bara besvaras på ett ironiskt sätt. "Jag skulle inte vilja säga att någon av dem som skriver är tröga/dumma, men en del har otur när dem tänker"

Skrivet 2012-06-12 kl. 14:00:24
Joline //

Haha Nicklas fint utlägg men malviz & Zara känner varandra, just so you know.

Skrivet 2012-06-12 kl. 14:24:17
URL: http://jolinesteen.blogg.se/
LOLLO //

Hej!

Jag undrar om Chloé är 98?

För det verkade så :)

Skrivet 2012-06-12 kl. 15:50:54
Nicklas //

Det är mycket möjligt att dem gör och det är väl trevligt för dem. Men nu var det väl inte enbart det inlägget jag syftade på. Jag baserade mitt uttalande på inlägg som har gjorts under längre period och därav också ironin från min sida. :d Men tack för att du infomera mig Joline, det var väldigt snällt av dig.;)



Jag har alltid älskat när folk blandar svenska och engelska.

Skrivet 2012-06-12 kl. 17:26:16
samii //

Hej!

För det första så vill jag bara säga att du är så sjuuuukt snygg!

Och du verkar vara en underbar person!

och för det andra så tycker jag det är jätte kul att du har börjat uppdatera så mycket.

Nu vet du ;) (det vill säga om du läser den här kommentaren )



Puss från mig, en glad tjej.haha Ha en bra dag zara!♥

Skrivet 2012-06-12 kl. 19:43:33
Anonym //

http://linneafallmans.se/



http://linneafallmans.se/



http://linneafallmans.se/



VÄRLDENS FUCKING SNYGGASTE BRUD ZARA BACK OOOFOFOFOFOFOFOFFFFFFF HON EEE SNYGGG

Skrivet 2012-06-12 kl. 19:56:10
evelinn.blogg.se //

heej! haha har gått och undrat, kollar du någonsin på youtube klipp från talang när du vann? du var riktigt duktig och är skit avundsjuk på din röst :/ tacksam för svar :D

Skrivet 2012-06-12 kl. 20:41:52
URL: http://evelinn.blogg.se/
hejejej //

Du verkar va värsta dissbruden. hur ser dina betyg ut? du har säkert bra betyg men ändå. du är ju snygg och sjunger bra men det kan ju inte påverka dina betyg så mkt. vad tycker du?

Skrivet 2012-06-12 kl. 21:12:02
natalie //

hej zara, kan du inte lägga upp en video där du sjunger? det var längesen :)

Skrivet 2012-06-12 kl. 21:17:43
Josefin //

Haha så gör jag också, skönt att jag inte är ensam om det! :D

Skrivet 2012-06-12 kl. 21:26:26
URL: http://joiz.blogg.se/
Johanna //

Haha du är så rolig!!! All kärlek till dig :)

http://www.youtube.com/watch?v=F4fVN9w9PCQ

Skrivet 2012-06-12 kl. 21:45:59
Anonym //

haha jag kan tipsa dig om en app som heter "secret diary" det är en dagbok (NEHÄ???) som har lösenord så det är toppen! ingen kan se förutom du och du kan gå tillbaka liksom och se kanske ojj vad dåligt jag mådde i februari men sen så blev det ju bra i mars... haha jaa du fattar

Skrivet 2012-06-12 kl. 21:51:23
Cloe //

Quick fråga: Dansar du en pointe? hur länge har du gjort det isåfall? :)

Skrivet 2012-06-13 kl. 14:55:34
Lina //

fin blogg Zara, du verkar vara en toppen fin tjej.



vill inte att du ska vara ledsen!<3



kram Lina!

Skrivet 2012-06-13 kl. 17:05:46
URL: http://dagenmusik.bloggplatsen.se
Wille //

Varför skulle hon va värsta "dissbruden"? Bara för att man har en talang så måste man ju inte vara misslyckad? Hennes betyg angår väl ingen här? Eller har jag fel?

Skrivet 2012-06-13 kl. 23:41:20
lilia //

kan du kolla in min blogg och kommentera det skulle betyda! :D<3

Skrivet 2012-06-14 kl. 11:54:27
URL: http://lilias.devote.se
Anonym //

BLOGGA KVINNA! DU BLOGGAR FÖR LITE!!

Skrivet 2012-06-14 kl. 17:56:37
Natalie //

Är det roligt att konformera sig? Jag menar med lägret och det

Skrivet 2012-06-14 kl. 18:42:58
TYRA //

Sugen på en ny design? Just nu gör jag designer så gott jag kan utav ens önskemål :)! Så om du vet någon eller om du vill ha en design äre bara att kommentera det på min blogg! Kram :)

Skrivet 2012-06-14 kl. 22:11:53
URL: http://tyrav.blogg.se/
Bella //

Skulle du lägga upp ett klipp när du sjunger Halo? :D

Eller har du redan gjort de?, isåfall har jag missat det totalt :) Om du har de så länka gärna till klippet! :)

Du sjunger så otroligt bra!

Kram :)

Skrivet 2012-06-14 kl. 23:12:57
URL: http://isah.blogg.se/
Stina //

Söt blogg!

http://systerstinaa.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment

FRÅGA I FRÅGE STUNDEN och få en länk till dig blogg!!!

Skrivet 2012-06-15 kl. 12:07:12
URL: http://systerstinaa.blogg.se/
- //

S.K.R.I.V

Skrivet 2012-06-16 kl. 11:11:18
Helloooo //

Blooooooogga...!<3

Skrivet 2012-06-16 kl. 11:15:16
zarahkamph //

hej zara, jag har följt dej ända sen du vann talang. jag älskar dej! for real! fu är helt sjukt undebart vacker och du verkar ha en underbar personlighet! även jag älskar att sjunga o gör det hela tiden, men jag vågar aldrig sjunga för någon mer än mina vänner. jag har världens scenskräck.. snälla rara zara kan du svara i ett inlägg om hur man får bort de mesta av sin scenskräck?

jag beundrar dig så otroligt mke, du är en av mina förebilder. på riktigt.

puss o kram på dej.

Skrivet 2012-06-16 kl. 12:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0