spontant


Imorgon är det skolavslutning. Helt sjukt. Nu var det en termin sen jag bytte skola. Helt sjukt! Åh Jesus amalia vad jag kommer ha kul i sommar!!! Har sååå mycket oplanerat haha, älskar och ha det så! Då blir alla grejer man gör så spontana. Jag kommer vara med mina bästa vänner, träffa nytt folk, se solen gå ner och upp under samma natt, Åka till Skärgården, USA, London, Båstad osv. En dag kvar nu!

Cayman17 //

Goodbye, my love.

I can't hide what has come.

I have to go.

And leave you alone.

But always know

That I love you so

Goodbye, blue eyes.

Goodbye for now.

Goodbye, sunshine.



Take care of yourself !



I will write in September...

;-)

Skrivet 2012-06-11 kl. 15:06:32
Olivia //

Vart i USA ska du? Ska du bara dit på semester eller av någon annan speciell anledning? Kan du lägga upp bild på din skolasvslutningsoutfit? ;)

ÄLSKAR DIN BLOGG! Speciellt nu när du har börjat uppdatera så mycket :p och du var grym när du var med i talang!

Kramis

Skrivet 2012-06-11 kl. 16:05:49
F E L I C I A //

när ska du till båstad? vi ska dit och hoppas på att se dig och du ska dit samtidigt, snälla svara! :)

Skrivet 2012-06-11 kl. 16:35:35
URL: http://barafelicia.blogg.se/
Lovisa //

Zara ska du till Båstad?! Jag har landställe där nere! Vad kul!

Skrivet 2012-06-11 kl. 18:14:24
URL: http://lollomalmberg.blogg.se/
Hanna //

Ska du till Båstad under tennis veckorna?:) vill se dig;)

Skrivet 2012-06-11 kl. 22:27:52
URL: http://hannat.devote.se
Jojo //

Vart i Båstad ska du bo? Och vilken vecka? :D

Skrivet 2012-06-11 kl. 23:04:15
Alva o grejer! //

Haha, skriver som alla andra, NÄR SKA DU TILL BÅDSTAD!? Måste få träffa dig och ta bild på dig eller nått... <3

Skrivet 2012-06-12 kl. 10:25:21
Lollo //

Är inte bilden tagen på stranden i Båstad? Eller vid Hemmeslöv? :)

Skrivet 2012-06-12 kl. 14:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0