Jag gillar solen ganska jättemycket

 

Romina Diaz //

Du är så jävla damn beautifuul ! <3 puss och bamsekram :)

Skrivet 2012-06-21 kl. 21:39:14
Charlotte //

Du er glad i å vise kroppen din? can't blame you..

Skrivet 2012-06-21 kl. 21:42:23
Tora //

Åh Zara alltså din kropp!

Skrivet 2012-06-21 kl. 22:13:32
URL: http://tmera.blogg.se
Anonym //

shhiit vilken fin bikini som man får snnygga bröst i, vart kommer den ifrån?

Skrivet 2012-06-21 kl. 22:18:46
Clara //

Åh vad fin bikiniöverdel, vart är den ifrån? :D

Skrivet 2012-06-21 kl. 22:24:45
Sophie! //

Bikini toppen är från Cubus, det finns underdel till oxå ;)

Skrivet 2012-06-21 kl. 22:26:20
Anonym //

Lite push up

Skrivet 2012-06-21 kl. 22:28:08
Dutch Girl //

Damn Girl, nice body you have! thinking about when i had your age! Lately im working way to hard to get my body in that shape xD

Skrivet 2012-06-21 kl. 22:50:38
Celinne //

Gud vad fin du är Zara!<3 Kika gärna in på min och min kompis blogg och lämna en kommentar!
Trevlig midsommar!;)<3
Kram!

Skrivet 2012-06-21 kl. 23:37:25
URL: http://sacel.blogg.se
Kira //

Åhhhh.. Glöm Adriana Lima & Miranda Kerr.. Du har drömkroppen, VS-modell.. (: Så snyggggg

Följ mig på tumblr vet ja! @relatingposts

Skrivet 2012-06-21 kl. 23:53:31
URL: http://relatingposts.tumblr.com
Anonym //

Very najsig bikini! :)

Skrivet 2012-06-22 kl. 00:07:14
Anonym //

Very najsig bikini! :)

Skrivet 2012-06-22 kl. 00:07:14
Hildana //

Snygg!

Skrivet 2012-06-22 kl. 00:25:15
URL: http://hildana.blogg.se/
Rebecca Johansson //

Jag tycker att du är jattesöt och så men du skriver om bombshell osv men personligen tycker jag att dina bröst ser lite väl uppstoppade ut. Asså jag vet inte ngt om dina bröst men om man tittar på "kanten" där dom slutar så ser det inte naturligt ut. Jag vill inte att du på något sätt ska ta illa vid dig, det är ett fritt land så både du och jag får säga vår åsikt tack o hej, du är söt så jag vill inte låta elak xo

Skrivet 2012-06-22 kl. 01:29:49
Tyler Mullen //

Zara, you have got a ROCKING body! Wow! What a beautiful girl you are.

Skrivet 2012-06-22 kl. 02:08:57
sara //

Haha precis vad jag tänkte skriva rebecca! Du pratar om att det är falsk marknadsföring osv medan det ser ut som att du har push up på din bikini. Det ser liksom platt ut över bikinin på något konstigt sätt. Aja inget illa menat och jag kanske har fel, irriterar mig bara på personer som klangar ner på något det själva kanske gör.

Svar: Jag har alldrig klankat ner på någon annan. Alla får ha vad dom känner för men det ÄR ju falsk marknadsföring, ellerhur? Jag tycker bara det är roligt med folk som förnekar det för varför kan man inte bara ''vara sig själv?'' Det är en push up, ingen bombshell och jag har inte sagt något annat. :) Dont be maaaaad
zara

Skrivet 2012-06-22 kl. 02:40:28
Alva //

Så himla fin du är Zara !!! Asså jag skulle kunna komentera alla dina foton och såga WOW men det skulle bli lite jobbigt för oss båda.. Så varje gång du lägger ut ett foto lägg då till en komentar i huvudet som säger: Vad fin du är , eller vad sööööt du är osv kramiiii :D

Skrivet 2012-06-22 kl. 10:39:42
URL: http://Aalvizz.devote.se
Anonym //

Har du pool?

Skrivet 2012-06-22 kl. 11:29:24
Anonym //

Världens snyggaste tjej SAAANT! och ... Anonym: Håll käften okej?

Skrivet 2012-06-22 kl. 17:32:15
enea //

okej hon har bombshell , hon är fin utan det men vem fan bryr sig om hon gillar att ha på sig det så låt henne hon är fin i vilket fall , och det är snygg med bombshell , i dont blame her , så sluta va så jävla avundsjuka på henne :)

Skrivet 2012-06-22 kl. 21:17:15
enea //

okej hon har bombshell , hon är fin utan det men vem fan bryr sig om hon gillar att ha på sig det så låt henne hon är fin i vilket fall , och det är snygg med bombshell , i dont blame her , så sluta va så jävla avundsjuka på henne :)

Skrivet 2012-06-22 kl. 21:17:16
Lottie //

Mannneeen, DIN kropp är to die for!! Vi får catchaaa upp snart på en lunch eller nååttt, puuussss

Skrivet 2012-06-22 kl. 22:40:40
URL: http://charlotta.nu/
Johanna //

HAHAHA! Att folk blir så provocerade av en person som har push-up. I-landsproblem hej!

Skrivet 2012-06-23 kl. 00:46:31
URL: http://photosbymeee.blogg.se
enea //

tryck in magen lite till på andra bilden , det ser man fan tydligt xd

Skrivet 2012-06-23 kl. 12:43:28
Amanda Widén //

Men gud kan inte alla avundsjuka människor i kommentarsfältet sluta klaga! Det är ingen som tvingar er att läsa Zaras blogg. Om ni bara tycker hennes bilder är pushiga och så vidare så kan ni väl sluta att titta på dom bara. Istället för att kommentera massa elaka saker på denna otroligt snygga tjejens blogg. Skärp er för fan!

Peace out :)

Skrivet 2012-06-24 kl. 10:47:48
nora //

HAHA, hur orkar folk!? vaddå "hon smalar in sig", "det där är visst bombshell", WTF? Kan ni inte bara erkänna att hon har super snygg kropp istället? avundsjukan, kallas den diagnosen.

Skrivet 2012-06-24 kl. 14:21:58
URL: http://happynora.blogg.se
becka //

hahahaha wtf gör du med ansiktet?? :PPP

Skrivet 2012-06-24 kl. 21:52:39
Mange //

Det syns inte att jag dreglar på skrivbordet.. :)
Mums!

Skrivet 2012-06-25 kl. 15:30:09
linn //

den här tjejens kropp är sjukt snygg så jag fattar inte vrf andra ska komentera massa dumma saker!!?hon får väl ha på sig vad hon vill!!ni som sitter där och komenterar dumma saker får ju fan ta och skärpa er. Ni har då säkert inga bröst själv så de är bara avundsjukan. Tycker att du är skit snygg zara själv är jag lite avunsjuk på din mage, skulle vilja ha sån snygg kropp som du!!:)

Skrivet 2012-06-26 kl. 22:45:14
älskar din blogg Zara, love u!! //

zara bry dig inte om dom dära som skriver såna dära dumma saker. De är riktigt fegt och du är jätte fin så jag förstår inte varför folk ska klanka ner en. För de är jävligt omoget att skriva såna elaka saker om andra. Jag tror int att dom som är så jävla omogn att göra de skulle känna sig så glad om nån skrev så till er!??!för vad spelar de för roll om hon har push up jag tycker de är snyggt och bara för att hennes mage är smal behöver ni inte säga att hon drar in de å massa skit. Jag tycker att du är jätte fin Zara och hela du menar jag då. Skulle vilja gå slå dom skriver dumma saker och säga att nu får ni ju för fan ta och skärpa er

Skrivet 2012-06-26 kl. 22:58:27
älskar din blogg Zara, love u //

kan du bli in vän på fb?? snälla. Har typ ing vänner och du verkar cool och så så ajg vill jätte gärna ha dig som vän och hoppas du vill vara min!!

Skrivet 2012-06-26 kl. 23:05:33
sara //

Skrev inte hon nyss i ett inlägg att det är falsk marknadsföring och var lite smått negativ mot folk som använder bombshell? Jo det gjorde hon. Och man kan tydligt se på bilden att hon har ganska mycket push up = falsk marknadsföring. Lite dubbelmoral enligt mig, allt jag ville säga. Därmed är det inte sagt att hon inte har en fin kropp eller inte får använda push up, så sluta dra slutsater om vad jag menar tack.

Skrivet 2012-06-28 kl. 18:55:36
älskar din blogg zara, love u!!! //

jamen hon har ju bröst så då är de ju int falsk marknadsföring. Hon hade ju haft så där stora ändå om hon hade haft en vanlig bh. På mig själv ser de oxå ut så där när jag har push up, på en vanlig bh med bygel så har jag ju strl 70C så bara för att de ser ut så där betyder de ju int att hon int har falsk marknadsföring. Men på vissa så syns de ju att de är falsk marknadsföring men på hon ser de int ut som de, så du kan fan ta och hålla käften

Skrivet 2012-07-03 kl. 19:59:30
anonym //

hon sa ju bara nått om nå bombshell, de där är push up inte bombshell så egentligen så har du ingent att klaga över sara. Zara jag tycker du har jätte fin kropp och så så du ska int bry dig om såna som sara. Du sa faktis bombshell och de där är ju en push up så då kan dom ju inte säga att du har klankat ner på nån om att ha bombshell bla bla bla...för de där är ju int de och sen så klankade du int rikigt ned på nån men de är ju faktist falsk marknadsföring om man är helt platt oså tar man på sin en sån där jävla bombshell då ser de ju ut som att man har bröst...de är int rätt att göra så..

Skrivet 2012-07-03 kl. 20:08:36
cajsa //

alla kan ba ta och hålla käften om att hon drar in magen och massa skt hon har snygg mage så äre ba så håll käften och om hon bröst ska vi oxå prata lite om(inte för att jag vet nått om dom)men om man är 14 så har man fan bröst så de där är inte falsk marknadsföring. BTWälskar din sångröst zara. Du är så sjukt bra, fattar int hur

Skrivet 2012-07-03 kl. 20:16:01
Anonym //

så ni kan väl sluta vara "a pain in the ass"

Skrivet 2012-07-03 kl. 20:18:38
hej //

asså hur kan ni få de där till falsk marknadsföring, är ni helt dumma elr. De där är en push-up ingen bombshell. Och hon har väl int klankat ner på nån så...håll ba käft... zara du har jätte fin kropp förstår vad du menar med att vissa har falsk marknads föring. Jag var på vibergs badet och då var de en tjej som hade de...de var säker d på bikinin men hon var helt platt...så man såg ju hennnes bröst då..så...man ska ha rätt strl om man int vill visa hela brösten för alla.Din bikini var jätte fin ska nog köpa en sån om den finns här i skellefteå...

Skrivet 2012-07-08 kl. 01:00:00
hej //

asså strl d-kuppa

Skrivet 2012-07-08 kl. 01:00:51
liselott //

gud vilken fin bikini och din kropp är ju bara för snygg!!!!

Skrivet 2012-07-18 kl. 15:01:28
FIsmaja //

HHAHAHAHAHA jag dör ni är typ alla idioter som tro så lol ps snygg bikini smalis

Skrivet 2012-07-20 kl. 19:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0