I love you so much, gotta tell FB

Förlåt... Men jag tycker personligen det är jättetöntigt att folk ska lägga upp noveller på varandras bilder, väggar osv på Facebook. Vad är det som är fel med sms och chatt om man nu vill skriva något? Jag förstår att ni älskar era pojkvänner men for the sake of God... Sen sjääälvklart kan man posta ett inlägg på sin pojk/flickväns logg och skriva något men att tappetsera hela skiten med hjärtan hit och dit... Haha jag har aldrig riktigt fattat grejen med det. Kan någon snälla förklara?

JOLINE //

Tappetsera, haha så bäst!

Skrivet 2012-06-01 kl. 21:18:19
URL: http://jolinesteen.blogg.se/
Anonym //

Haha så sant!

Skrivet 2012-06-01 kl. 22:11:35
Linnea //

Fattar inte grejen heller.. Patetiska uppmärksamhetsbarn som förmodligen inte kan säga det på riktigt utan måste skriva det...

Skrivet 2012-06-02 kl. 00:28:53
URL: http://linneaelisabet.blogg.se/
Anonym //

Ursäkta men du skriver om den där jävla ludwig hela tiden. Du skrev ju fan ett helt inlägg om honom förut. Skriv det till honom istället för ingen orkar läsa. Eller är du för feg? Hatar dig för att du är så dryg på instagram btw, skäms.

Skrivet 2012-06-02 kl. 10:25:02
Filippa //

jag älskar, verkligen äääälskar din blogg! men en sak jag tycker är lite konstigt, det är att du nästan aldrig bloggar och sen typ en dag i veckan BOOOM! Jättemånga inlägg? Hoppas du förstår vad jag menar, det är verkligen inget illa menat:)

Skrivet 2012-06-02 kl. 11:17:44
Frida //

sjukt läcker blogg du har! allt bra idag?:D

Skrivet 2012-06-02 kl. 12:25:07
URL: http://fridaz.devote.se
Fia //

Det handlar om att alla vill tigga likes hela jävla tiden

Skrivet 2012-06-02 kl. 12:37:33
Anonym //

Man vill visa att man älskar sin kille eller tjej och är inte rädd för att berätta för typ... vem som helst. Att man liksom vågar berätta precis sina känslor för en person oavsett vem som kan se det, jag blir imponerad av sånt iaf. Killar som är känslosamma och visar vem dom älskar.

Skrivet 2012-06-02 kl. 16:22:19
Amina //

Mitt svar till den "anonyma" personen lite längre upp,

ursäkta mig men vem fan e du? och du har ingen rätt att säga så till Zara!

Facebook och en blogg är två helt olika grejer, för en blogg är något personligt och där skriver man riktigt mycket om hur man mår och sånt. Men facebook är inte till för att uppdatera såna statusar hela tiden. Så ja facebook är ingen blogg -.-.

Om du inte gillar henne och tycker att hon är dryg och hatar henne så sluta läsa hennes blogg. Ingen vill ha dig här bitch!



Zara ta inte åt dig för den där omogna och äckliga kommentaren!

Du ska veta att du är den härligaste personen i bloggvärlden och den mst äkta av dem alla

kram :)

Skrivet 2012-06-02 kl. 16:46:01
Anonym //

till amina: Du, jag har hört att zara är jävligt dryg i allmänhet, så jag tycker jag får skriva så :) Du kan dra bitch, orkar inte höra på folk som försöker försvara zara fast dom inte ens känner henne.

Skrivet 2012-06-02 kl. 18:12:51
Frirsta //

Hej Zara fin blogg. Är det du som dubbar till en tjej på Disney channel ? Alltså på ett program som heter Jessie

Skrivet 2012-06-03 kl. 11:41:30
Lisa //

Hej det skulle vara JÄTTE roligt om du la upp en bild hur ditt rum ser ut!<3 puss älskar din blogg<3

Skrivet 2012-06-03 kl. 14:15:23
Amanda //

Köper du ALLA dina kläder och sånt själv för dina egna pengar? du har ju sjukt dyra saker! :)

Skrivet 2012-06-03 kl. 15:30:48
Anonym //

Hej sötis! Varför svarar du aldrig på kommentarerna/frågorna du får? :/ <3

Skrivet 2012-06-06 kl. 22:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0