glad midsommar!

Heii bloggisen! Tack så mycket för alla awesome boktips! Jag ska nog läsa dom sista två böckerna i hungerspelen-serien, Cikeln och PLL-böckerna. Det är såå skööönta att ha läsare som äger på att kommentera.
 
Just nu sitter jag och lyssnar på våra familjekompisar när dom snackar om Thailand. Dom bodde där i ett år. Jag har faktiskt bott i Thailand också med mamma och Hanna när pappa var i Afghanistan och jobbade. Jag var ju inte där speciellt länge men jag gick i skolan där i ca en termin. Snart ska vi sätta oss och äta sill och potatis typ haha sen ska vi åka till någon midsommarstång... Nej, vad tråkigt haha. Vi hörs sen!
 
När vi var på semenster i Phuket 2011.

Hildana //

Om du ändå ska läsa PLL-böckerna, så är ett tips att kolla på tv-serien också. Den är seriöst världens bästa serie ever och beroende framkallande. Kolla online ;)!

Skrivet 2012-06-22 kl. 16:05:57
URL: http://hildana.blogg.se/
Zaras största fan //

Hej Zara! Jag har läst din blogg ända sen du börja blogga, jag har läst varenda inlägg och det känns verkligen som om jag vet vem du är. Jag har sett alla dina videos du har, både på youtube och viddy. Du sjunger så otroligt bra, jag har ända sen du vann talang velat vara som du. Du är en sån häftig förebild och jag ser verkligen upp till dig. Jag har lärt mig enormt mycket från dig också!
Jag önska jag kunde träffa och lära känna dig men som trist är bor jag inte i stockholm utan i malmö... Men jag skulle vela ta veranda chans att få lära känna dig och töntigt nog så är jag ditt största fan. Du är så fin och har sån otrlig utstrålning och självförtroende! och Jag älskar folk som bjuder på sig själv. Du är verkligen helt otroligt grym, du ska vara stolt över dig. Jag tycker du växt så fort! för jag följde dig när du var 11 år (10 år för du fyller år sent) ända tills du blivit så gammal du är nu, snart 15 år. Jag älskar dig så mycket och önskar att jag gick i din klass. Alla där borde verkligen vara stolta över att ha dig i sin klass.. Puss hoppas du läser detta!

LOVE YOU

Svar: Hej hej! Åh vad roligt! Det är inte alla som följt min blogg och sett allt från börjat och jag är sååå glad för att du gjort det! Du verkar hur gullig som helst och hoppas du fortsätter läsa!
Kraaamaarrr!!
zara

Skrivet 2012-06-22 kl. 17:05:21
JOLINE //

Haha, vad står du på?

Svar: En platta som fanns vid kanten av poolen haha
zara

Skrivet 2012-06-22 kl. 17:30:46
URL: http://jolinesteen.blogg.se
Anonym //

asså ofta du bodde i Thailand? :O ... och ofta att din pappa jobbade i Afghanistan, helt sjukt ju! Jag var med i phuket det var jätte kul. <33333

Skrivet 2012-06-22 kl. 17:45:16
michelle //

Zara!!! Nej! Du måste läsa hela pll serien av böckerna innan du läser dom två sista, du kommer inte fatta ett jäkla skit!!! Lova det!

Svar: Haha jag ska läsa dom sista böckerna i Hungerspelen-serien - fatta eld och revolt, för jag har redan läst den första.
zara

Skrivet 2012-06-22 kl. 18:58:24
Anonym //

vilket år bodde du där och hur gammal var du då? :)

Skrivet 2012-06-23 kl. 00:32:12
URL: http://johannabredhe.blogg.se
Fanny //

Hej Zara! Jag undrar var dina familjekompisar kommer i från? Jag har nämligen haft en lärare som har bott i thailand i ett år. Jag tängte att det kanske var hon?
Många kramar Fanny!

Skrivet 2012-06-23 kl. 10:25:10
Clara //

Kan du inte berätta mer om det? Har också "bott" ett tag i Thailand :) Men typ när var du där och vart bodde ni osv?

Skrivet 2012-06-23 kl. 19:59:19
Sebastian //

Halloween är läskig! Orginalet, inte remaken.
The hills have eyes är oxå bra, inte så läskig men sevärd!
Btw jag har gillat dig ända sedan du var med på talang :D
skulle vara tacksam om du svarade! :)

Skrivet 2012-06-23 kl. 22:29:06
Felicia //

Har också bott i Thailand och gick i skola där :)

Skrivet 2012-06-25 kl. 22:58:35
Anonym //

Såg dig på flygplatsen och i flygplanet..
Vi åkte samtidigt..tja,fick höra vilken attityd du har mot dina föräldrar iallafall:)

Svar: hahaha vaaaaa?
zara

Skrivet 2012-06-26 kl. 17:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0