♦ ♦ ♦

Heiii bloggisen! Det slutade med att jag hade på mig något helt annat när jag gick hem i från haha, classic jag. Anyway, idag satt vi bara och kollade på film och jag var inte alls sugen på det och då började det killa i mina ben haha så jag, Sebbe och Ludwig gick ut och försökte hoppa över ett bord. Eller jag försökte och dom gjorde det hehe.. Det var ju seriöst hela min dag! Haha heelt ovärt att man ens går till skolan dom sista dagarna.

Olivia //

ja, eller hur? Kan man inte få sommarlov istället, man gör ju bara onödiga saker ändå sista veckan! Men om jag hade gått i nian så skulle jag nog vilja gå i skolan de sista dagarna för sen träffar man inte alla igen. :)

Skrivet 2012-06-07 kl. 18:15:04
URL: http://oliviastener.blogg.se/
Cayman17 //

I come home in the morning light

my mother says

when you gonna live your life right.

Oh mother dear we're not the fortunate ones

and girls they want to have fun.



The phone rings in the middle of the night

My father yells

what you gonna do with your life.

Oh daddy dear you know you're still number one

but girls they want to have fun.

Skrivet 2012-06-08 kl. 11:53:21
winxi and beatyfull //

snygg blogg

Skrivet 2013-06-28 kl. 18:30:39
URL: http://winxihoitola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0