del 1

Heeeiii heeiiii! Jag tänkte svara på några frågor redan nu eftersom jag har fått så himla många frågor, vilket är superkul!! Fortsätt fråga men skriv helst eran fråga i frågestunds inlägget som ni hittar HÄR. 
 
 
Dansar du fortfarande?
 
Nope, jag dansar ingenting längre. 
 
 
Hur är det mellan dig och Ludwig och vad har du för dig med Sebastian?
 
Jag vet inte... Det är väldigt komlpicerat och ingenting jag tänker ta upp i bloggisen. HAHAHA jag och Sebbe? Ursäkta mig vaaaaa? Haha ja vi har väl inte för oss så mycket? Han är min brooooor haha. Jag fick jättemånga meddelnaden på Kik som frågade om vi var tillsammans. Vad har ni fått det ifrån? 
 
 
Hur mycket väger du och hur lång är du?
 
Den här frågan var otoooligt poppis! I dono why alla vill veta det men jag är 1.62 och väger 46 senast jag vägde mig hos skolsköterkan vilket var för en månad sen eller något. Varför bryr ni er så mycket? Alla är fina som dom är!! Rör på dig och ät bra så mår du bra, och det är väl det om är grejen? Må bra alltså.
 
 
Har du blivit mindre vig sen du slutade dansa?
 
Jag sjlvklart! Jag håller inte igång det och stretchar aldrig så det är klart jag blivit stel. Jag känner mig som ett kassa skåp om man jämför med hur vig jag var förut! Haha fast jag kan ju fortfarande gå ner i split och spagat och sånt men det är ju inget speciellt.
 
 
Är du medveten om att ditt klipp från talang är en av det mest sedda på youtube?
 
Åhhh jag vet! Kinda awesome hihi men lite konstigt eftersom den inte är det? Eller tänk alla artister, t.ex Justin Biebers Baby står ju inte med? Och den har över en halv miljard visningar..
 
 
Är du oskuld?
 
Den här frågan var också väääääldigt poppis. Jag kan bara säga att jag hade Ludwig och han är väldigt attraktiv and I love him. Förstår inte att folk är så nyfikna när det gäller sånt haha.
 
 

vart har du köpt dina vita låga converse?

 
Stadium tror jag!
 
 
Är det bra ljud i urbananers hörlurar? 
 
Jag tycker dom äger + att dom är vädigt snygga MEN dom går sönder väldigt lätt, alltså helt plötsligt kan ena örat bara sluta fungera. Jag har fått byta dom vita 2 gånger.
 
 
Vad för slags musik lyssnar du på, förutom eminem?
 
Jag lyssnar på det mesta faktiskt men lyssnar aldrig på radio mera. Dom spelar bara samma låtar ocer and over. 
 
 
Jag älskar verkligen din den där svarta baddräkten men kan du ha den nu? Gud vill så gärna ha en sånn finns den fortfarande att köpa?
 
Jaa, jag kan fortfarande ha den. Den är köpt på H&M förra året men det kommer säker någon ny fin badräkt skulle jag tro!
 
 

Ibland kan folk slänga elaka komentarer som är väldigt onödiga, hur hanterar du det?

 
Ja det kan dom. Ibland skiter jag i dom men vissa kommentarer tar man ju åt sig av. Jag menar bara för att jag har en blogg har du inte rätt att sitta helt anynomt och säga elaka saker. För det första är det jävligt fegt och sen sjunker man väldigt lågt. Vad vill man få ut utav det? Jag är ju fortfarade bara en helt vanlig tjej med känslor liksom. Och sen ska folk börja dra upp det här med yttrandefrihet osv och fine, du har all rätt i värden att säga din åsikt och det är ju fantastiskt men du har ingen rätt att hänga ut någon, kränka någon eller göra personliga påhopp. Jag tycker ni är väldigt snälla på min blogg och det är jag jätteglad över! Det är klart man får säga vad man tycker men det finns en gräns!
 

cecilia //

Hej fina du :) Jag vill inte vara glädjedödare eller så, men ditt klipp är inte ett utav youtubes mest sedda, även om det verkligen förtjänar det! Du har en röst som få, den är helt amazing. Men det finns en massa som har fler, t.ex. alla stora artister som JB, Beyonde, Lady Gaga and so on. Vill inte vara glädjedödare som sagt, men youtubes topp 100 stämmer inte alltid, haha. Justins "Baby" har ju det mest antal visade ever och det hamnade på sida 14 :) Men du, vad som än händer dig i framtiden så förtjänar du det. Din röst är 2 die 4, ditt utséende med!

Skrivet 2012-06-26 kl. 16:17:44
vera //

men ahahhahaha du där över, det var ju exakt det hon sa :'DDD faiiiil

Skrivet 2012-06-26 kl. 16:27:10
Anonym //

Läser du inte vad hon skriver eller? Hahahahahah

Skrivet 2012-06-26 kl. 16:33:50
Bella //

Asså om jag inte har fattat helt fel så är dom "mest visade klipp" ifrån iphone. Och på iphones egna app så kan man inte se kändisarna kanaler, så som "justinbiebervevo" osv. Därför visar dom bara typ vanliga privata kanalerna. Och av dom så är säkert Zaras en av dom mest visade :)

Skrivet 2012-06-26 kl. 17:28:57
åh hej //

jag vägde 40 när jag gick i 4 an! och du ska börja i 9an? ojoj

Skrivet 2012-06-26 kl. 19:20:49
anonym //

so du e oskuld eller?

Skrivet 2012-06-26 kl. 20:40:18
Anonym //

alltså har zara haft sex... det lyser ju igenom svaret rätt tydligt, haha ♥

Skrivet 2012-06-26 kl. 21:22:59
Anonym //

Betyder de att du inte är oskuld?

Skrivet 2012-06-26 kl. 21:46:24
Jojo //

Det angår väl inte er om hon är oskuld? Finns väl roligare frågor att ställa? =)

Skrivet 2012-06-26 kl. 23:48:13
Ester //

Otroligt fin blogg du har!! :)
kram

Skrivet 2012-06-27 kl. 08:57:53
URL: http://www.esterhansson.blogspot.se
Elsa //

När är du född och när är Hanna född
Vart bor du

Skrivet 2012-06-27 kl. 10:32:08
Lovisa //

Vad är det första du faller för för en kille? :)

Skrivet 2012-06-27 kl. 10:45:15
Anonym //

Alltså har Zara haft sex... Det lyser ju igenom svaret rätt tydligt... Haha ♥

Skrivet 2012-06-27 kl. 11:11:51
A //

SÅ är du oskuld elr ej?

Skrivet 2012-06-27 kl. 14:28:13
Sara //

Va använder du för shampoo o hår grejer? Asso hårprodukter och sånt? Skönhetsprodukter? Hur många parfymer har du? Älskar din blogg den äger!!

Skrivet 2012-06-27 kl. 19:20:56
Bob //

Tjänar du bloggpengar? Isåfall hur mycket???Kraaam

Skrivet 2012-06-29 kl. 01:41:46
Fg //

Vilket år är du född? Hur länge dansade du balett?

Skrivet 2012-06-29 kl. 19:48:12
Anonym //

Känner du Benjamin Wahlgren? :)

Skrivet 2012-07-01 kl. 12:10:00
Josefin //

shit vad vacker du är!

Skrivet 2012-07-04 kl. 11:29:57
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/
ida //

hej zara jag älskar one direction och justin bieber som är mina kända idoler som har rest måga ställen och sjugit på jag älskar låtarna dom är snygga jag älskar dina låtar du är ockå snygg jag har lagt in din låt love again på min lista på spotify du är nu min idol ockå jag saknar dig <2

Skrivet 2013-08-19 kl. 12:49:26
ida //

hej zara jag älskar one direction och justin bieber som är mina kända idoler som har rest måga ställen och sjugit på jag älskar låtarna dom är snygga jag älskar dina låtar du är ockå snygg jag har lagt in din låt love again på min lista på spotify du är nu min idol ockå jag saknar dig <2

Skrivet 2013-08-19 kl. 12:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0