Believe

Hello bloggisen! Idag när jag satt i bilen satt min syrra och lyssnade på Justin Bieber nya album Believe och måste säga att wooow den killen har veerkligen lyckats! Älskar hans nya platta!! Alla som inte lyssnat på den måste verkligen söka på iTunes, Spotify eller Youtube. Jag är verkligen ingen JB-fan men han är gryyyym!

Clara //

Håller helt med, snacka om att han har växt och blivit gryym!

Skrivet 2012-06-20 kl. 19:27:18
Tova //

Verkligen! Han e asgrym, vilken utveckling! ;) <3

Skrivet 2012-06-20 kl. 23:44:26
URL: http://tovaah.blogg.se
Anonym //

HAN ÄR GRYYYYYYYM!!!!!!

Skrivet 2012-06-21 kl. 01:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0