victoria's secret

 
Ni vilar er blick på min tolvåringa kära syster Hanna aka Nästa VS-modell. HON ÄR 12!!??? Vad gick snett? Kolla hennes ben! Hennes mage! Hennes face! Åhh jag älskar dig så myycket! Hon är typ 1.66 och supersmal! Den killen som behandlar Hannapiggy illa kommer jag möblera om ansiktet på. Japp, G like hell.
 
På tal om Victoria's sectret behöver jag inte köpa underkläder på flera år, haha jo det är klart euw tänk vad äckligt att ha samma trosor i typ 5 år, Men ni fattar. Vi kommer alltid ut med påsar varje gång vi sätter våra fossingar i den affären hihi.

Anonym //

När va?? Fan vad coolt!!!

Skrivet 2012-07-28 kl. 12:43:24
Anonym //

Båda ni två ser helt sjukt bra ut. Fantastiska drag och allt. Tycker ni båda ska satsa på modellkarriären. :)

Skrivet 2012-07-28 kl. 12:51:33
Anonym //

Ni ser superbra ut båda två, ni liknar faktiskt många av modellerna. Och jag älskar din blogg så himla mycket, och du sjunger sjukt bra! Såg dig första gången i talang och min första tanke va "Gud vilken röst hon har!". Sen såg jag att du hade en blogg och började läsa den direkt! Låter konstigt att säga att du är min förebild när vi typ är lika gamla men det är så! Sen verkar du ha en asbra personlighet med!

Skrivet 2012-07-28 kl. 13:57:26
Bea //

HAR HON EN BLOGG? SVARA PÅ DE ZARA SNÄLLA (:
JAG ÄR OXÅ 12 OCH DIN NYSTER ÄR JÄTTE FIN (:
HAR HON EN BLOGG? SNÄÄÄLLA SVARA PÅ DEE..<<3

Skrivet 2012-07-28 kl. 14:44:40
URL: http://heeybella.blogg.se
Emma //

Har du tänkt på en sak? Alla säger "ni är så sjukt lika" och så säger du "hon är så snygg "(om din lillasyster) haha men ni båda är grymt fina! Dina föräldrar har en blivande artist och en modell haha :)

Skrivet 2012-07-28 kl. 15:04:08
URL: http://emmandens.blogg.se
Bea //

Zara, kan du gö en video där du visar allt du köpt i USA? SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLA?
Skulle betyda guld!

Skrivet 2012-07-28 kl. 17:22:48
URL: http://heeybella.blogg.se
Anonym //

Jaa, hanna är supeeeersnygg!

Skrivet 2012-07-28 kl. 18:08:57
Anonym //

Åhh som någon också kommenterade, kan du snääälla söööta fiiina Zara göra en video med allt du köpt! Då är du vääääärldens bästa bloggare!! PUSS på dig lilla perfekta människa!

Skrivet 2012-07-28 kl. 18:09:37
....... //

Det är inte alltid snyggt att vara lång. Fatta!!

Skrivet 2012-07-28 kl. 21:37:57
Lol iddi //

Hahahaha jo? Är du avundjuk för att du ser ut som en pygmé kanske?

Skrivet 2012-07-28 kl. 22:54:19
alicia //

Fan vad jag diggar din blogg. Var bara tvungen att skriva det, riktigt grym!

Skrivet 2012-07-28 kl. 23:45:06
URL: http://aliciabellaa.wordpress.com
E L L E N //

Ska hon vara modell för dom????:)

Skrivet 2012-07-29 kl. 11:28:43
Sofia //

Har din syrra en blogg?
Ifall inte så har jag lite frågor till henne...
Jag och din syrra är typ exakt likadana i typ kroppsmodellen alltså jag är också 12 år och 1,66 :o och väldigt smal!
blir hon någonsin retad för sin läng eller för hon är så smal.
Är hon mycket längre än sina kompisar?
Vill hon bli modell?
Det var det jag undra nu men skulle vara riktigt schyst om du frågade henne och sen lägga upp på bloggen!
Kraaaam!

Skrivet 2012-07-29 kl. 17:36:36
Amy :pp //

Åhh fina Hanna <3 As avundsjuk på hennes utseénde xD

Skrivet 2012-07-29 kl. 18:23:56
Josefin //

Guuuud vad fin hon är!

Skrivet 2012-07-29 kl. 22:31:18
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/
Ellen //

Hej Zara! Jag måste bara fråga en sak. Vad ligger vs underkläder på för svenska priser, alltså, vad jag undrar är om det är dyrt. Vad ligger det på för pris? Ska nämligen till New York snart och jag är störtförälskad i alla vs produkter men har ingen aning om hur mycket en trosa, t.ex, kan kosta? Skulle va hjälpsamt om du svarade :)

Skrivet 2012-07-29 kl. 23:05:56
Linnea //

Din syster är jätte söt och så verkligen men det är du med Zara du har petfekt kropp och det har fin syrra med båda ni är perfekta! Läser din blogg varje dag, grym!
Har din syrra en blogg, du får jätte gärna ta upp det i ett inlägg om din syrra har blogg eller inte för det är många som undrar!
Puss och kram från Linnea, till Zara! <3

Skrivet 2012-07-29 kl. 23:07:04
URL: http://Http://blogg.se/
Linnea //

Din syster är jätte söt och så verkligen men det är du med Zara du har petfekt kropp och det har fin syrra med båda ni är perfekta! Läser din blogg varje dag, grym! Har din syrra en blogg, du får jätte gärna ta upp det i ett inlägg om din syrra har blogg eller inte för det är många som undrar! Puss och kram från Linnea, till Zara! <3

Skrivet 2012-07-29 kl. 23:07:58
URL: http://Linneaahogberg.blogg.se/
Linnea //

Din syster är jätte söt och så verkligen men det är du med Zara du har petfekt kropp och det har fin syrra med båda ni är perfekta! Läser din blogg varje dag, grym! Har din syrra en blogg, du får jätte gärna ta upp det i ett inlägg om din syrra har blogg eller inte för det är många som undrar! Puss och kram från Linnea, till Zara! <3

Skrivet 2012-07-29 kl. 23:08:00
URL: http://Linneaahogberg.blogg.se/
Amanda //

Båda ni är sjukt fina!! <3

Skrivet 2012-07-30 kl. 07:47:15
Felicia //

JA GÖR EN VIDEO MED ALLT DU HAR KÖPT

Skrivet 2012-07-30 kl. 16:51:15
Annie //

PLEASE MAKE A VIDEO WITH HANNA :'( YOU'RE SO CUTE TOGETHER OMG I LOVE YOU 2 GIRLS! YOU'RE FUCKING AMAZIIIIIIIING! HANNA IS A TOP MODEL AND YOU'RE A GREAT SINGER AHA, PUSSSS <3

Skrivet 2012-08-06 kl. 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0