shoo kaatzz

Heeeeeiii bloggisen!! Haha det känns som att jag inte bloggat på ett år och det har varit sååå skönt! Jag går alltid runt med min kamera och stressar upp mig och tänker ''men gud, nu måste jag ta bilder till bloggen, det här måste jag skriva om i bloggen, det här får bloggen inte missa, osv'' och min resa kan ju inte kretsa runt min blogg, det är ju min blogg som kretsar runt min resa om ni förstår.
 
Men nu är jag tillbaka vi åker hem imorgon! Sååå skönt! På måndag ska jag träffa Sebbe och Ludwig, jag saknar dom så sjukt mycket... Sen åker jag nog till Gotland och säger heiii till Malve och sen till Sandhamn och säger heii till min kompis Linnéa! Jag vill bara hemhemhem. 
 
 
Gap trööjjjsa, Levi's jeanzz, Ray Ban brillirrzz.

Clara //

Hur lång är du?

Skrivet 2012-07-28 kl. 10:16:36
URL: http://Clarabranestam.devote.se
Tea //

Hej zara!!! Du har så sjukt snygga tänder! Undrar om du bleker dom eller använder nån speciell tandkräm? Kram <3

Skrivet 2012-07-28 kl. 11:28:07
URL: http://teaslife.blogg.se
Heej //

vad heter hon i efternamn som du känner på gotland?

Fin blogg ;)

Skrivet 2012-07-28 kl. 16:58:34
Heej //

vad heter hon i efternamn som du känner på gotland?

Fin blogg ;)

Skrivet 2012-07-28 kl. 16:58:34
Heej //

vad heter hon i efternamn som du känner på gotland?

Fin blogg ;)

Skrivet 2012-07-28 kl. 16:58:36
Niki //

Gå in på denna bloggen, http://modebloggarensblogg.blogg.se

hon har skrivit att hon känner dig och att ni har sovit över med varandra hemma hos henne och massa andra saker! det är inte sant lr?

Svar: hahahahaha vem är det?
zara

Skrivet 2012-08-06 kl. 19:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0