lucky lucky

 
När vi traskade runt i China Town så såg vi en familj och gör lyckokakor. ↑ Haha jättegulligt! Jag hade ingen aning om att det tillverkades på det här sättet, jag vet faktiskt inte vad jag trodde... Jag trodde det var en fe som satt och stoppade in lapparna typ haha vilket det inte är tydligen.
 

Anonym //

kan du inte ha frågestund medans du är utomlands ? ;)

Skrivet 2012-07-08 kl. 10:56:22
Ella (: //

Du har en jättebra blogg! (:

Skrivet 2012-07-08 kl. 11:30:40
Emma //

Va kul att få va i China town😄de e väldit kul att du fotar o lägger ut mycke bilder! Såå hiimlans snällt Zara! De e så kul o läsa din blogg!(ja vet inte hur många gånger ja har sagt de,men ja kommer inte sluta,för den e ju grryym)❤

Skrivet 2012-07-08 kl. 12:13:22
Anonym //

är du och ludwig tillsammans?

Skrivet 2012-07-08 kl. 13:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0