golden gate bridge

Idag var la familia och kollade på Golden gate bridge. Det var så sjuuuuuukt kallt, helt sjukt! Haha och det var bara över bron det blåste. Vi bestämde oss för att gå över bron och det kändes mycket längre än ca 3 km, kanske pågrund av vädret... Bron är den vanligaste platsen i världen för att ta självmord och det finns tillochmed telefoner uppsatta med texten ''there is hope, make a call'' om man vill prata med någon en sista gång och kanske kan bli övertyad om att inte hoppa.
 
Just nu ligger jag och råååchillar på hotellrummet och är helt slut. Mamma är värsta proffsturisten, hon har nästan bokat nästan allt vi ska göra på exakta klockslag och blir jättearg om vi inte gör minst 10 turistatraktioner om dagen!
 

Emi //

Verkar mysigt där..Åker imorgon till usa. :)

Skrivet 2012-07-07 kl. 10:22:41
Alma //

Det är bättre att hon är turistig än som min mamma. Det enda hon gör är att steka på stranden 24/7

Skrivet 2012-07-08 kl. 01:28:16
URL: http://enlitenalma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0