del 7

Hur många VS body mist har du?
 
Jag vet inte helt ärligt.. Runt 10 kanske.
 
 
efter som du har gått på kungliga balette-skolan och tränat jättemånga timmar i veckan åh så, har du magrutor?
 
Mjeeeaaaa, jag hade ju supertydliga förrut men nu när jag inte tränar lika mycket har dom typ tynat bort haha men lite finns kvar.
 
 
När kommer Coraline ut, som du har dubbat?
 
Den ska har kommit ut för länge sen!
 
 
Vilka bloggar läser du?
 
Frågan är väl vilka bloggar läser jag inte? Jag läser allas bloggar typ!
 
 
Vart vill du bo när du blir äldre?
 
NY eller någonstans i Californiaaaa.
 
 
 
 
visst är converse skiiiiit sköna?
 
Jaaa det är dom väl, fast man får lite ont i fossingarna om man går i dom en hel dag tycker jag.
 
 
äter du godis ofta?
 
Ja herregud, alldeles för ofta! Men jag försöker sluta med det. Det är svårast på skoldagar för då är man skittött efter skolan och får värsta sötsuget och då vill man ju inget hellre än att köpa en godispåse hehe.
 
 
Andvänder du mascara? Ifall inte, varför?
 
Jag använder det aldrig till vardags jag tycker det ser så kletigt ut. Jag böjer dom och typ tar brunpuder.
 
 
Brukar du kolla på vidioklipp på dig själv på youtube?
 
Aldrig i hela mitt liv!
 
 
Vad är ditt Favvo märke om du måste välja bara en?
 
Sån fär är ju skitsvårt! Det beror helt på vad det gäller!
 
 
Kommer du att få spela in ett eget album? Isåfall, måste du skriva egna låtar eller skriver någon annan låtar till dig som du bara sjunger? 2.Kommer ditt album säljas i bara Sverige eller över hela världen? 3.Kommer du hålla på mycket i USA? 4.När ska du spela in ett album då? 5.Hur gjorde du för att få ditt skivkontrakt och för att få träffa dem människorna du träffade? 6.Kan du spela något instrument? 7.Tror du att du kommer bli lika känd som t.ex Selena Gomez?
 
Ja, vi håller på och letar efter bra låtar! Och jag skriver inget själv utan det är några grymma killar som skriver det mesta av låtarna, även fast jag vill skriva eget så kan jag inte haha det funkar inte. Det blir bajs av allt typ. 2 Börjar med Sverige. 3 Ja, det kommerjga säkert att göra! 4 fråga 1. 5 genom Laila. 6 noope. 7 man kan alltid hoppas!
 
 
Hur laddar man ner filmerna online?
 
Skaffa uTorrent och gå in på thepiratebay eller tankafestast och sök på film. Ladda ner torrent -> låt den ladda -> när den är färdig måste man trycka på stop om den seekar -> tröck på pläy efter du hittat filmen i hmtade filer. Jag kanske redan har svarat på den här frågan? Haha jaja..
 
 
Har du blivit mer poppis i skolan för du är känd?
 
Haha nej det tror jag inte.
 
 
 
 

julia //

vilka filmer har du laddat ner därifrån?

Skrivet 2012-07-20 kl. 13:07:36
klara //

vilken förening o när gick du i cheerleading? :)

Skrivet 2012-07-20 kl. 13:30:42
nina //

Vad tycker du om mobbning?
Vad gör du när dina vänner lider?

Skrivet 2012-07-20 kl. 14:51:22
nina //

Vad tycker du om mobbning?
Vad gör du när dina vänner lider?

Skrivet 2012-07-20 kl. 14:51:37
Elsa //

Kan du lägga ut en bild på ditt rum snälla!
Hur många gånger har du varit i USA?
När är du född?
Tycker du att du och Hanna är lika?

Skrivet 2012-07-20 kl. 15:37:23
Lena //

Hej! Vet du vem Selena (Quintanilla Perez) är? Och vad tycker du om henne? :)
Har du någon åsikt om unga Maddi Jane också?

Skrivet 2012-07-20 kl. 19:15:54
bianca //

vad är det för modell på dina ray ban aviators och vilket glas? är du nöjd med de?

Skrivet 2012-07-20 kl. 21:36:41
Anonym //

Läg ut en bild på din mage, då du hade tydliga magrutor och en bild på nu ;)

Skrivet 2012-07-20 kl. 21:38:41
Anonym //

Villa body mists har du? :)

Skrivet 2012-07-20 kl. 21:39:14
Anonym //

Är du vän med Molly Sandén? Har för mig att jag fick höra det.

Skrivet 2012-07-20 kl. 23:58:31
Claudia //

åååååh du är så vacker!

Skrivet 2012-07-21 kl. 10:24:41
URL: http://www.nattstad.se/claudial%C3%B6vgren
anonym //

heej , jag är en läsare som inte känner dej och jag har inte läst din blogg jättelänge så jag undrar , har du en pojkvän som heter Ludvig eller inte ? för du skriver ofta om han
du är jättefin och har en superbra blogg , kram !

Skrivet 2012-07-21 kl. 13:02:23
Victoria //

Finns det Victoria secret affär i Sthlm Isånna fall svart? :D

Skrivet 2012-07-21 kl. 13:07:24
naataliiee //

yoyoyo haru twitter? :) du är grym!

Skrivet 2012-07-21 kl. 16:26:04
Lisa //

Tränar du hemma? Isåfall hur gör du då? :)

Skrivet 2012-07-23 kl. 18:32:23
maja //

tjääänna zara! har luddeeee blogg? pusss

Skrivet 2012-07-24 kl. 13:06:05
Bella //

Hej Zara! :D
Skulle vara jätte roligt om du svara mig, vilket är ditt favorit märke på kläder? Jag vet, det är jätte svårt att välja men snälla svara. ;)
Kram

Skrivet 2012-07-24 kl. 19:23:47
IDA //

kolla gärna min nya selena gomez blogg :D
eftersom du (tror jag??) vill bli ungefär som henne

Skrivet 2012-07-28 kl. 18:02:39
URL: http://swedensselena.blogg.se
Tora //

Hur tränar du förutom att gymma? Är du ute och springer, gör du situps hemma, eller undviker du att äta något speciellt? Skulle så gärna vilja ha din kropp! :)

Skrivet 2012-07-30 kl. 18:42:59
Tacksam för svar! //

Vad heter ditt brunpuder? Använder du den till alla årstider?

Skrivet 2012-07-31 kl. 18:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0