del 5

Vilket kroppsdel gillar du mest/minst
 
Jag veeet inte.. Jag gillar min mage väldigt mycket och min rumpa är okokokok. Jag skulle kunna haft längre ben och större bröst men jag duger!
 
 
Förstår om du inte svarar men hur långt har du gått me en kille?
 
Kramats sen tar det stopp. Det är mysigt hihihihihi.
 
 
Hur lärde du och chloé känna varandra?
 
Tog en dejt med Andou på grönan för att båda var så kändiskåta på varnandra haha jag lovar, annars hade vi säkert aldrigt träffats. Nu är vi bara vänner och hon är som vilken person som helst. Förstå mig rätt hon är jättespeciell för mig men hon är inte längre ''Chloé Schuterman''. Andou saknar jag lite grann...
 
 
Hade du denna bloggen innan du var med/vann talang? Eller gjorde du denna för dina fans?
 
Vet ni varför jag gjorde den här bloggen? För att efter jag hade varit med i Jag ska bli stjärna (som förövrigt jag ångrar lite grann) så trodde ala jag var största bitchen och jag startade bloggen för att bevisa att jag var snäll haha. Men jag vet inte varför jag ångrade det men jag kände väl antagligen att dom tog med helt konstiga saker av allt dom filmade valde dom det där liksom.. Fattar ni?
 
 
Sjunger dina föreldrar bra?
 
Haha dom duger i krig.
 
 
Varför hade du blöja tills du var 6?
 
Haha alltså jag hade det bara på natten bara för att det fel på mina njurar eller något sånt så dom fattade inte att dom skulle sluta producera något som fick mig att inte kissa på mig. Such cute kid haha!
 
 
Vad tycker du om primeboots?
 
Sjukt snygga!! Jag ska skaffa ett par höga bruna med guldig dragkedja där bak!
Hur sköter du din hy? Och håller den ren?
 
Jag sköter verkligen inte om min hy, och den är verkligen inte ren...
 
 
Vad jobbar dina föräldrar som?
 
Min mamma jobbar på Karolinska Sjukhuset som undersköterska och min pappa är chef för den marinska underrättelsetjänsten, miliär typ kort och gått.
 
 
unika läsare ?
 
runt 3500, så jävla feeett!! Tack tack tack alla wunderbara läsare!
 
 
säg två bra och två mindre bra egenskaper med dig själv!
 
Det är svårt att prata om sig själv men jag är bra på att uttycka mig och är ganska envis, vilket leder till att det oftast blir som jag vill hehe och det mindre bra är väl att jag kan bli väldigt, väldigt arg och antingen är jag skitglad eller skitledsen. Det finna liksom inget mittimellan...
 
 
är laila bagge snäll?
 
Varje gång jag kommer hem till henne tar hon fram en piska och piskar mig, annars är hon snäll!
 
 
köper du bara märkeskläder?
 
Nej, långt ifrån!
 
 
Har du gått på cheerleading?
 
Ja, jag gick en termin i nybörjargruppen efterosm jag aldrig hade tränat det innan men det blev lite tråkigt eftersom vi gjorde det dom gjorde på träningarna i fyran på akrobatiken så det var för lätt. Om jag ville byta grupp tille n mer avancerad var jag tvungen att träna minst 3 gånger i veckan och det pallade jag inte när jag gick på balettskolan! Dock är det skitkul och vill kanske börja igen nu..
 
 

Emma //

De e jättekul att läsa alla var på frågorna! Jämt lika kul! Ja verkligen ääällsaaar di blogg!!❤😃

Skrivet 2012-07-13 kl. 12:53:51
Nicole //

hahaha kommer värkligen ihåg jag ska bli stjärna.. hahaaa

Skrivet 2012-07-13 kl. 13:09:26
Johanna //

Skulle verkligen bli jätteglad ifall du kan svara på denhär frågan , och du vet som jag förstått det rätt så mycket om Beyonce .. Men vet du om hon kommer till Sverige snart? Skulle vilja se henne live hihi

Skrivet 2012-07-13 kl. 13:17:20
Caroline //

Läs gärna min blogg! Kommentera gärna oxå! Skit fin blogg och jag älskar verkligen din blogg!

Skrivet 2012-07-13 kl. 13:50:11
URL: http://carolineferdes.blogg.se
Anonym //

Kan man titta på Jag vill bli stjärna gratis någonstans?? Eller ladda ned

Skrivet 2012-07-13 kl. 15:25:16
Elina //

Åhh kommer väl ihåg "jag ska bli stjärna" nog var du söt, men men. Tror verkligen att det skulle vara roligt om du börjar i cheerliding ;) går dock inte i det men skulle vilja! ajja ha det bra!

Skrivet 2012-07-13 kl. 16:09:09
URL: http://elinaerixon.devote.se
Andou //

<3

Skrivet 2012-07-13 kl. 16:12:15
URL: http://andou.se
Andou //

<3

Skrivet 2012-07-13 kl. 16:12:16
URL: http://andou.se
Andou //

<3

Skrivet 2012-07-13 kl. 16:12:18
URL: http://andou.se
Andou //

<3

Skrivet 2012-07-13 kl. 16:12:20
URL: http://andou.se
andou //

oj, det blev lite många??

Skrivet 2012-07-13 kl. 16:13:02
URL: http://andou.se
F //

ja börja på cheer igen! skulle ju vara sjukt kul om du börja tävla så kanske vi syns någon gång på DM ;)

Skrivet 2012-07-13 kl. 21:52:58
Anonym //

vart finns det att köpa dem dära primebootsen ? tacksam för svar!

Skrivet 2012-07-13 kl. 22:21:58
Hanna bodelson //

Tänkte tipsa dig om ett lag i cheerleading i haninge, jag går i ett lag som hat vunnit guld två år irad och vi var junior nybörjare så nu går vi upp en klass och det är är blandat med nybörjare och avancerad och jag såg på power juluppvisning när du var med att du kunde handvolt ochdet är perfekt. Sen ska vi börja öva på flickis osv! Jag har också blogg så om du är intresserad kan du ju höra av dig i min blogg eller ngt så kam jag prata med mina tränare :D

Skrivet 2012-07-14 kl. 12:04:56
URL: http://Hannabodelson.blogg.se
martina //

du, det där var ju bara inte sant! du har lagt upp flera bilder på dej och ludvig när ni "hånglar". Inte för att jag förstår varför du gör detta. Jag brukar gilla dig i vanliga fall men seriöst?

Svar: asså jag drev...
zara

Skrivet 2012-07-14 kl. 20:46:54
Anonym //

bor du i stockholm? tror du att du kommrr bli en stpr artist och bo i usa och så när du blirsörre? du sjunger jätte jätte bra !!!

Skrivet 2012-07-15 kl. 00:35:36
olivia alkino //

Börja i Brommagymnasterna Dynamites :))))

Skrivet 2012-07-16 kl. 12:31:37
Jessica //

Martina,Herregud,vissa är ju lite blåst. hon har ju skrivit
att dom har haft sex förut? läs förfan haha:)

Du är grymt vacker zara!

Skrivet 2012-07-16 kl. 18:18:17
URL: http://jessicasofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0