citat från Nolle, my man!

 
En mycket vis man vid namn Noel Flike sa en gång några visa ord. ''Sluta gråt, det finns dom som har det värre än dig är ungefär samma sak som att säga; sluta skratta, det finns dom som har det bättre''. Varför så g?
 

Anonym //

Fast det citatet har funnits fett länge.. *partypooper*

Skrivet 2012-07-18 kl. 15:48:19
saga //

det var ett jävla bra citat det!

Skrivet 2012-07-18 kl. 18:02:00
Noel Flike fan #1 //

anonym där uppe, allting har funnits rätt så länge så att säga så där är som att säga att iphone inte är något annat än en telefon. TILL EXEMPEL. Kollar du runt på alla tumblrs och skriver att citaten som de använder redan finns kanske? dont think so. Så sluta gråta och försök komma på nånting som INGEN har sagt förut.

Skrivet 2012-07-18 kl. 19:09:44
Noel Flike fan #325 //

u go Noel!

Skrivet 2012-07-19 kl. 17:02:39
Anonym fan #1 //

Min idol Anonym syftade mer på rubriken "Citat från Nolle, my man", att det inte är denne Noel Flikes citat alltså att det inte var han som kom på det. Men han kan såklart använda det as much as he wants to. Och på tumblr så upprepar man ju citat hela tiden, gör nya versioner och rebloggar osv så det är ju inget nytt.

Skrivet 2012-07-19 kl. 18:05:56
Anonym fan #457 //

U go Anonym!

Skrivet 2012-07-19 kl. 18:07:13
Natalia //

Fett sant endå... Poeeeet

Skrivet 2012-07-20 kl. 11:49:06
URL: http://www.nattstad.se/nataliias
Noel Flikes butler //

ja men försök komma på något som INGEN har sagt förut. Det anonym syftade på är helt befängt. "Han kom inte på citatet". Nej men du kanske går in på Apples hemsida och kommenterar " Steve Jobs kom ju inte på telefonen, den har ju funnits fett länge så Iphone är bara en vidare kopia på Alexander Graham Bells första telefon." vilket är idiotiskt.

Skrivet 2012-07-20 kl. 12:02:43
Anonyms mjölkpiga //

Ja det skulle va jävligt idiotiskt, men varför vill du ens att min arbetsgivare ska komma på något som ingen har sagt förut? Anonym sa aldrig att bara för att andra har sagt det så får ingen annan säga det. Man VET säkert inte ens vem som kom på citatet, så är det med alla sayings. Det anonym sa var mer som info till Zara om att citatet redan finns, och inte som en förolämpning till Noel Flike som obviously redan vet det. Nu ska jag gå och mjölka kossor, PREACH

Skrivet 2012-07-20 kl. 13:24:30
Noels gaffelbärare //

Ja men vad skulle rubriken vara? En sak nolle My man sa som han hört av någon annan källa?

Skrivet 2012-07-21 kl. 20:57:19
Anonyms kralliga storebrorsa //

Rubriken kan vara vad den än vill, det skulle kunna stå "citat från Nolle my man som han helt själv kom på och ristade in i en sten", men anonym har fortfarande rätt att påpeka det.
Men nu känner jag att vi båda är idioter som ens fortsätter med den här diskussionen så jag föreslår att vi avgår eftersom vi inte ens kommer någonstans.

Skrivet 2012-07-22 kl. 11:56:30
Anonym //

Så fin blogg du har!
Jag behöver verkligen hjälp med min statestik på min blogg, kan inte i snälla länka den!? Gillar din stil!

Skrivet 2012-07-25 kl. 00:12:24
URL: http://linneaahogberg.blogg.Se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0