sova hela dagen

Hej bloggisen! Idag tänker jag inte gå ut för en gångs skull. Tänker bara sitta hemma med Hanna och hennes kompis Nellyy och mysa. Jag är trött som ett as efter skolan typ varje dag (?) så det första jag brukar göra är att lägga mig i soffan med ytterkläderna på och somna... hehehe men nu är jag pigg! Jag har vänt på dygnet helt totalt. Jag trivs feeettt bra i skolan! Dom jag lärt känna är hur gulliga som helst! Jag går på Kulturama i Hammarby Sjöstad och jag går iiinte i Shenies klass, hon går på Sundbyberg.

Olivia //

Kul att du trivs! :)

Skrivet 2012-01-20 kl. 22:55:13
URL: http://www.oliviastener.devote.se
Anonym //

Är chloe upptagen? Lol

Skrivet 2012-01-21 kl. 17:31:38
Victoria //

hej zara,så jääävla fin blogg! är fett orolig för en grej. jag ska byta skola osv blabla flytta och lala hela grejen fyfan hatar det. hur gjorde du när du började ny skola? fan jag är så jävla rädd aso! du egeeeeeeeeeeeeeeer brudeeeeeeN♥

Skrivet 2012-01-23 kl. 19:14:00
URL: http://victoriaelisabeth.devote.se
Anonym //

Vilken skola går du på?

Skrivet 2012-01-28 kl. 19:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0