so far so good

Jag trivs faktiskt väldigt braaa i min nya klass! Den är jättegullig, men självklart går tankarna alltid tillbaka till min gamla klass. Jag känner inte direkt att jag ångrar att jag bytte skola för jag trivs som sagt verkligen nu men det det är klart att jag saknar dom varje dag dom är ju min andra hälft liksom?
.
Jag kunde springa runt i korridorerna och skrika utan att folk skulle börja kolla på mig konstigt haha eftersom jag känner alla så var det helt normalt, jag kunde hoppa på vem som helst i klassen och trycka ner den i soffan och berätta hur mycket jag älskade personen! Jag kunde sitta och dra världens sämta skämt och folk hade skämtat tillsammans med mig, jag kunde helt enkelt vara mig själv. Jag vet att det kommer ta ett tag att lära känna alla i klassen men än så länge var det bättre än förväntat! PUSS

Elin //

hejhej :) älskar dina oseriösa videoinlägg, specielt problem videon.. xD Dog av garv till den.. ;) Gör snälla fler ;*



FIN BLOGG

Skrivet 2012-01-13 kl. 17:17:58
URL: http://elinplane.blogg.se/
Madeleine //

Lycka till och hoppas du kommer trivas där! :)

Skrivet 2012-01-13 kl. 19:59:25
URL: http://missnock.blogg.se/
Emilia //

Vilken skola har du börjat på?

Skrivet 2012-01-14 kl. 10:07:01
Ellie //

Nice words ;)

Skrivet 2012-01-14 kl. 14:28:32
Anna //

asso vilken skola går du i egentligen? o vilken gick du i? om den var så mycket bättre, varför bytte du då?

Skrivet 2012-01-16 kl. 19:36:13
saga //

varför satsar inte du på ditt sjungande du skulle kunna bli jätte känd?



hur lärde du och chloe känna varandra?



vilken skola gå du i ?



snälla svara så snart som möjligt.. jag älskar din blogg :)

Skrivet 2012-01-17 kl. 02:01:03
tove //

söt :)

Skrivet 2012-01-18 kl. 20:17:14
URL: http://toveohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0