camera

Jag måste verkligen inskaffa en systemkamera! Det blir sååå fina bilder då! Jag tyyycker ju faktiskt att det är jättekul att fota och är helt ok på det också. Nästan alla bilder från WeHeartIt är ju tagna med en systemis och det blir en helt annan känsla på bilderna. Om man skulle ta med mobilen fångar man inte ljuset på samma sätt. Hahaha herregud vad jag leker att jag kan något om systemkameror, jag vet inte ett skit! Det ända jag vet är att man får bra kort haha. Några fina bilder från WeHeartIt
'

FOTO ELIN.M //

Det är faktiskt jättemåga bilder, mer än hälften utav alla som finns på weheartit är tagna med en vanlig tiditalkamera! Det är mest budskapet i bilden och redigeringen som gör det till bra bilder, typ ;o

Skrivet 2012-01-11 kl. 19:04:17
URL: http://fotoelinm.bloggs.se
Elin //

ÅÅh Zara jag tycker absolut att du borde köpa en. Det är en otroligt investering och genom att köpa olika objektiv så uppdaterar du lätt din kamera!

Jag har skaffat mig canon eos 600d. Och den är fantastisk.

Köpte den för inte alls länge sen och priserna nu i mellandagsrean är riktigt bra. Canon är ett bra märke för nybörjare. Tycker det eftersom det finns beskrivningar på allt utan att man behöver använda användarboken.

Och den är inte sämre än nikon. Så bli inte avtänd för att jag säger att den är bra för nybörjare. Canon är mer lättanvänd och man lär sig snabbare att avancera.

HD inspelning också!

Annars köp canon eos 550d om du vill ha nästan samma vara men snäppet billigare. det som skiljer 550d och 600d är huvudsakligen den vinkelbara skärmen.

Skulle passa dig med skärmen eftersom du spelar in videor och fottar dig till bloggen.

Förlåt för lång text men jag var som du förut. och det är sån skillnad på bilderna.

Skrivet 2012-01-11 kl. 19:17:14
Anonym //

hihi ja skaffa de! Jag ska däremot skaffa iphone :) ka du tipsa om saker innan jag köper iphone.

Tex de bra o dåligt osv

Skrivet 2012-01-11 kl. 19:20:11
Anonym //

KAN DU TIPSA om bra o dåliga saker om iphone... vilket abbonemang ska man skaffa

Skrivet 2012-01-11 kl. 19:31:26
Lollo //

Guuuud vad jag oxå skulle vilja ha en sytemkamera! min brorsa har en jättefin systemis som han aldrig använder men jag får den inte :( jag får tjata lite mer! :)

Skrivet 2012-01-11 kl. 19:37:03
URL: http://lollomalmberg.blogg.se/
Lovisa //

Hej !

asså jag måste bara fråga . När jag läser din blogg verkar du lite som en sån tjej som festar och dricker mycket. Gör du det eller har jag uppfattat dig fel genom att läsa din blogg ? Jag vet inte om du bara skriver med zzzzzz bara för att driva ?

Skrivet 2012-01-11 kl. 20:33:50
Anonym //

du har ju börjat i en ny klass började shenie också i den klassen

Skrivet 2012-01-11 kl. 20:47:47
Emma♥ //

Hejsan!

var gärna med & tävla om ett valfritt iphone skal på min blogg, för värdet upp till 500:-

http://emmaawessman.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-ett-iphoneskal-for-vardet-upp.html#comment

Skrivet 2012-01-11 kl. 22:56:36
URL: http://emmaawessman.blogg.se/
Jessica //

Hej Zara😄

Jag vill bara säga att jag älskar din blogg

Jag har en blogg men inte så många läser den

Så jag undrar om du vill ha länk byte med mig?

Skrivet 2012-01-11 kl. 23:22:37
URL: http://jessiicas.devote.se
Lotta //

Hej sötnos, hur är de med dig? :)

Skrivet 2012-01-12 kl. 14:55:48
URL: http://holmqwiist.blogg.se/
Elsa //

Hade förut en vanlig digital kamera och bilderna blev väl inte så bra men sen köpte jag en system och man ser verkligen skillnaden! Klart du ska köpa en! ;)



Ha det bra!

Skrivet 2012-01-12 kl. 15:58:45
URL: http://elsawesterberg.devote.se
Ellie //

Om du har fotografering som en hobby kan det vara lönt att skaffa en men jag vill berätta att för ca 2 år sedan gick jag till ett slags fotografi läger(vet inte vad det heter Det var i america)och där fanns ungdomar med stora riktigt dyra kameror.Och jag stod där med mobilkamera.Jag trodde inte att jag skulle ha någon chans att matcha mig med deras bilder.

Men det visade sig att de som höll i lägret tyckte att jag och en tjej som heter Caras bilder var bäst. Fast att de hade de där dyra kamerorna så fick de inga bra bilder.Och i slutet av lägret berättade en av ledarna för mig att det spelar ingen roll hur bra kamera du än har. Du kan aldrig göra bra bilder om du inte har ett öga för vad som verkligen är snyggt.

Om du tycker att fotografera är kul behöver du inte någon bra kamera.Dessutom är kameran på iPhone 4 rätt hyfsad.

Skrivet 2012-01-12 kl. 17:24:25
Andy //

Hej!

Det kan vara värt att köpa en bra kamera. Om du gillar fotografering :-) Dock tycker jag att mobilen fungerar alldeles utmärkt och jag håller med Ellie. Men en kamera kan självklart ge väldigt bra bilder och det är värt att köpa en. Däremot finns det kameror som inte är så bra. Min syster har en kamera som går sönder hela tiden :(

Men om du bara är nogrann hittar du nog en alldeles perfekt kamera :-)

Skrivet 2012-01-12 kl. 18:42:38
URL: http://mission.blogg.se/
Isabelle //

Sjunger du fortfarande? Du sjunger otroligt bra, du borde verkligen satsa på din talang som du gjorde i början! :) Älskar din blogg!

Skrivet 2012-01-12 kl. 20:48:04
Hanna //

Fin blogg:)

Skrivet 2012-01-12 kl. 20:55:45
URL: http://hannazfoto.blogg.se/
Emma //

Hejhej, kan du länka till inlägget där du skrev om dina favoritappar? ;)

Skrivet 2012-01-13 kl. 15:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0