Skype med Malviz

Hey hey guys
-

Just nu sitter jag och Skypear med Malva! Vi snackar om allt möjligt, i kinda love her ya know. Idag har varit en helt meningslös men ok dag helt ärligt. Det hände inte så mycket idag förutom att Jordan och Emil tyckte det var väldigt kul att jävlas med mig. Jag var såååhäääär nära på att börja gråta för jag var så sur. Haha jag blir jättelätt sur och när jag blir det är det inte så blir jag suuuurr fast jag höll mig rätt lugn hihihihihihihihihihihih. I'm a hamster miwaowao haha omg jag är helt hyper!! Här får ni några fina bilder på Malvaaaa
som jag screenshotade på henne i smyg under Skype hehehehe Puuussss!
JAG BÖRJAR SATSA PÅ BLOGGEN NÄSTA VECKA! OK?

Kira<33 //

haha!! vad kul :D

Hur screenshotar man på dator (om du var inne på datorn..) ?

har aaaldrig vetat det...alltså på en mac! ;)

Hoppas du 'ser detta' ! Det vore kul om du kollade min blogg också, hehe!! :) <333333

Skrivet 2012-01-02 kl. 00:29:40
URL: http://fragrens.blogg.se/
Carro //

Älskar din blogg Zara :)

Skrivet 2012-01-02 kl. 01:06:53
Moa //

Din blogg är AWSOME! x'D

Kan du lägga ut en till video när du sjunger?

Skulle vara så kul :D

Skrivet 2012-01-02 kl. 12:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0