jag är unik- precis som alla andra

I’m no beauty queen I’m just beautiful me
-
Kan inte alla bara bara sluta döma folk hela tiden? Vem fan är perfekt? Jag vill inte ens vara perfekt, det är så sjukt ointressant och vem har bestämt vad som är perfekt och inte? Men det är klart jag vill ha brekräftelse. Vem vill inte ha det? Sen ber jag inte direkt om det, jag klarar mig för jag får ändå höra så mycket skit så who cares. Men ja, klart jag blir glad om någon säger något snällt! Lika glad som jag blir ledsen om någon säger något dumt för jag är en människa herregud, inget ismonster utan känslor... även fast ismonster kanske också
har känslor hehe.

Mika :D //

Det är bra Zara! Jag är med i team Zara! Lev ditt liv<3

Skrivet 2012-01-03 kl. 17:46:40
Vicki - USA nästa år! //

Haha! GO TEAM ZARA!!

Vi bestämmer inte över henne! Komigen vad än alla skriver för skitsnack osv så bryr hon sig inte!;)

joina TEAM ZARA!;)

Skrivet 2012-01-03 kl. 18:02:56
URL: http://vickiusa.blogg.se/
Madde :) //

Bra skrivet!! Håller helt med dej!

Skrivet 2012-01-03 kl. 18:06:10
God Jul! //

I agreeeeeee 8) Man kan nog inte ens vara perfekt... hehe. Så, yes, BRA SAGT! Nu ska du få lite bekräftelse, för du är faktiskt väldigt snygg. :)

P.S. Kan inte du berätta vilken din favoritkaraktär i Harry Potter är? :)

Skrivet 2012-01-03 kl. 18:12:40
Tildaaaaa //

YYEEAH! #TEAM ZARA!!

Blir så aaaggggghhh på människor som upför sig som Idiååttz.

Heheh. Ha det bra :). kolla gääääärna min blogg!!

Skrivet 2012-01-03 kl. 18:32:46
URL: http://musicbytilda.devote.se
Linn //

Du har sjukt rätt! :D

Skrivet 2012-01-03 kl. 18:52:44
URL: http://denlinn.blogg.se/
Lovisa Strömberg //

haha. jag vill ha bekräftelse..? wow strange dudeee. nja, en typisk fjorre är nt unik .. :(

Skrivet 2012-01-03 kl. 19:21:47
Johanna //

precis sån pepp som jag behöver just nu!



kan inte hålla med mer :)

Skrivet 2012-01-03 kl. 20:26:34
Rebecka //

Att vara perfekt är individuellt och vi alla har olika syner på vad perfektionist är. Men blir vi lyckligare genom att vara det som vi kallar perfekta? Jag anser att alla är unika och ska vara oerhört stolta över dem vi är. Att vara sig själv är en "perfekt" person för mig.



Tack Zara för en bra blogg och bra värderingar!

Skrivet 2012-01-03 kl. 20:55:01
URL: http://raggardrottning.blogg.se/
Ida //

Jag håller med dig till 1000 Zara!!! Vem VILL vara perfekt igentligen?! Det vill nog ingen förutom dom som tror att dom redan är perfekta och verkar äga hela universium eller nått! Usch hatar verkligen sånna människor som bara vill såra andra och göra deras liv eländigt!!

so goo Zaraaa!!!!

Skrivet 2012-01-03 kl. 22:04:22
agnes //

Det är såå sant zara!!! ingen är perfekt. Och hur kul skulle det vara om alla var perfekta. ;)

Skrivet 2012-01-04 kl. 00:36:53
agnes //

Det är såå sant zara!!! ingen är perfekt. Och hur kul skulle det vara om alla var perfekta. ;)

Skrivet 2012-01-04 kl. 00:37:20
Lottie //

Fan vad rättt Zaraaaa! Btw du är viisst en beauty queen, hahaaaa lol men du är sjukt jävla snygg väännen!!

Skrivet 2012-01-04 kl. 01:34:46
URL: http://charlotta.nu
Anonym //

Du får ju göra vad du vill och så, men jag tycker att det är fel att ljuga i bloggen när du faktiskt har andra som ser upp till dig. Även om du inte vill det så är du mångas förebilder, både yngre och äldre och det är därför opassande att ljuga..

Skrivet 2012-01-04 kl. 03:29:59
Jag //

Asså varför läser ni Zaras blogg om ni tycker att hon har så fel och är så dum?

Bara en liten fråga,VARFÖR?

Ni behöver inte lägga er i hennes liv om ni inte vill,men ni gör det med mening. När Zara blir en känd sångerska kommer ni antagligen ångra vad ni har sagt!



Puss på dej Zara,och kämpa på fast det finns så många idioter <3

Skrivet 2012-01-04 kl. 11:26:50
olivia //

Egentligen så kan man ju säga att alla är perfekta på sitt egna sätt! Men håller med dig!

Skrivet 2012-01-04 kl. 14:25:09
URL: http://oliviastener.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0