Q/A

Vart i stockholm bor du? asså Huddinge ,Täby osv..

Jag bor i Enskede.


Är du bara vän med såna som har märkeskläder?

Absolut inte! Jag skiter i vad mina kompisar har för kläder!


Vem är din bästa kompis, om du bara fick välja en.

Jag satt faktiskt och tänkte på det för någon dag sedan och kom fram till att det är min syrra, lääääätt! Jag säger allt till henne. Allt allt ALLT + att vi har exakt samma humor. Hon vet allt om mig och jag allt om henne. Jag älskar henne mer än något annat. Kompisar kommer och går men jag kommer alltid ha Hanna.


Vad ångrar du mest av allt?

Försöker att inte ångra saker


Skulle du vilja ha en mulberry väska eller chanel?

Mulberry utan tvekan!

 

Tycker dina föräldrar om att man tex köper kläder från Hollister, skor från Converse och stövlar från Hunters? eller gillar dom bäst kläder från H&M och skor från Skopunken?

Varför skulle dom inte tycka om det? Mina föräldrar älskar Converse och mamma tycker Hollister och A&F har jättefina grejer. Så länge det är snyggt så spelar det ingen roll. Därimot skiljer sig ju priset en del jag menar dom tycker ju faktiskt är ganska onödigt att ha 3 par Hunters när man kom köpa vilka gummistövlar som helst. För så speciella är ju dom inte + att det är fett mainstream och det kan jag hålla med om.

 

Läser du alla kommentarer?

Jag läser ALLA kommentarer, alltid!

 

Bor du i villa?

Jaaaaappp I do!

 

Varför vill du inte bli en barnstjärna?

För att det är svårt att tas på allvar sen när man faktiskt är vuxen.. Självklart finns det dom som lyckats men kolla bara på Amy Diamond liksom. Inget imot henne, hon är jätteduktig men hon är väl runt 20 nu?

 

Vilka är du med i skolan?

För det mesta är jag med Alex, Noel, Viktor, Lollo, Ludwig, Vilma, Theo, Sebbe, Nisse och Nicke. My homeboys! ↓

 

 

 

 





Anonym //

Ha en bra helg!

du äger på att sjunga

:)

Skrivet 2012-02-24 kl. 19:38:08
URL: http://izzabellan.blogg.se/
Hildur //

Hej! Går inte du på Carlssons?

Skrivet 2012-02-24 kl. 20:01:39
URL: http://hildursliv.blogg.se/
E L L E N //

haha var roligt, vi mötte ett lag från enskede i gothia cup i somras:)

Skrivet 2012-02-24 kl. 20:51:27
URL: http://todayisjusttoday.blogg.se/
Sussi //

vad gjorde du med pengarna som du fick när du vann talang ? :)

Skrivet 2012-02-24 kl. 21:50:04
Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE) //

vill med ha hunters.. :( sad face! haha

Skrivet 2012-02-24 kl. 22:36:26
URL: http://emmandens.blogg.se/
Clara //

Han i vit tröja var rätt lik Harry Styles i onedirection haha!

Skrivet 2012-02-24 kl. 22:49:01
vega //

älskar bloggen zara ! besök gärna min , puss !

http://vegalaursen.devote.se/

Skrivet 2012-02-25 kl. 00:38:43
URL: http://vegalaursen.devote.se
lina //

hej, jag undrar hur det går med sjungandet eller vad man ska säga :p



går det bra ? <3

Skrivet 2012-02-25 kl. 11:00:15
lina //

hej, jag undrar hur det går med sjungandet eller vad man ska säga :p



går det bra ? <3

Skrivet 2012-02-25 kl. 11:00:30
lisa //

hur gammal är du?

Skrivet 2012-02-29 kl. 23:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0