prao

Hej mina änglar! Idag har jag chillat gaaalet på min prao. Jag har världens softaste prao! Just idag jobbade jag med två jättesnälla killar, Tommy och Mackan, på ett manegmentbolag som heter Ten. Jag fick spela in en låt som hette Wrap tror jag eller något sånt. Daayyymn vad den var bra! Helt ärligt så var den skitbra! Sen satt vi bara och snackade, lyssnade på musik osv. Igår praoade jag på Lugna favoriter med Niclas Wahlgren. Det var riktigt nice!
Dom här fick jag idaaag. Värt.

cajsa //

låter ju riktigt kul! KRAM

Skrivet 2012-02-21 kl. 20:33:37
URL: http://cajsasblogg.devote.se
Joanna //

Hej, är du en person som använder/vill använda blogg.se appen? Det är jag. Och jag har listat ut hur andra personer kan kommentera ditt blogg.se app inlägg! Jag har skrivit hur man gör på min blogg, så kolla in det så sen kan andra kommentera dina blogg.se app inlägg. Kommentera om du har några frågor.

Skrivet 2012-02-21 kl. 20:44:32
URL: http://fotoliiife.blogg.se/
Amanda //

åå vad roligt det verkar! :) Men ja fattar inte...praor du på olika ställen varje dag eller på din prao får du göra åka till olika ställen varje dag och göra olika saker? Teell mee :)

Skrivet 2012-02-21 kl. 21:06:54
URL: http://mandiiisen.blogg.se/
Alice //

Hur har du fått tag på så bra praojobb?

Skrivet 2012-02-21 kl. 21:50:40
Anna //

Asså jag söker prao plats har du något tips på en bra prao plats? tacksam för svar ;)

Skrivet 2012-02-22 kl. 21:51:30
URL: http://thesotnos.devote.se
Gustav //

När jag åkte planet hem från Kina i Maj så träffade jag skaparen av Urbanears och vi snackade lite och jag fick pröva de nya hörlurarna som kommer ut i höst. Det är sjukt bra grejer, du borde köpa sånna! :)

Svar: Jag vet, jag känner han som är delägare i Urbanears :)
zara

Skrivet 2012-06-27 kl. 03:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0