q/a

Ska du inte göra cover på delirious?! 

Jo, när jag inte är förkyld längre, vilket jag fortfarande är. Ni ska höra hur hes jag är, eller jag är inte hes, jag kommer bara inte upp i dom höga tonerna och har ingen kraft i rösten. Men den kommer mina vänner! Har bakgrunden kirrad.

 
 
 
vad är det för app du har för att fixa bilderna sådär? 
 
Det finns hur många som helst! Men jag använder picfx.
 
 
Skulle du tacka jag om du blev erbjuden att gå på AF? Känner du några som går där och vet du om det är bra? 
 
Jag sökte ju in dit i 4an och kom in men jag ville inte gå där för jag tycker inte det är så kul med kör. Men jag vet att skolan är bra! Den är jättebra säger många som går där i alla fall och man lär sig säkert jättemycket.
 
 
När ska du dra påsen?
 
Tomorroowww, i promise i promise!!
 
 
Sminkar du dig varje dag?
 
Ja, inte på sommaren men nu på vinterhalvåret ser jag typ halvdöd ut så då använder jag puder, brunpuder, och mascara sometimes.
 
 
Vad tycker du om imac, Macbook Pro och Macbook air? Vilken tycker du är bäst? Och varför isåfall?
 
 
Alltså det är ju svårt och säga vilken som är bäst eftersom det i princiiip är samma dator, Air är lite snabbare, har bättre bild och mycket lättare än Pro men jag tycker nästan att air är lite fööör lätt och enligt mig är designen på Pro snyggare. Air har ingen CD-läsare så man måste ladda ner filmerna eller ha dom på ett USB. Och iMacen är ju en stationär. Den bär du ju inte runt! Jag älskar att kunna sitta i sängen med min MacBook Pro så det är ju en nackdel med iMac men om man ska arbeta med datorn är nog iMac skönast. 
 
Jag undrar vad du heter på insta!
 
Jag heter zaralarsson där! Följ mig if you want to!
 
 
Har du någonsin spräckt din iPhone?
 
Tusentals gånger känns det som... Haha kolla bara hur min stackars iPhone ser ut nu. Och jag är för lat för att lämna in den på lagning hehe. 
 
 
Hej undrar hur du kom på att börja sjunga?
 
Hej! Jooo alltså jag tror att om du älskar något riktigt mycket så ''börjar man inte''.. Det finns redan där haha men åh så cheesy men ni fattar. Det är bara en tidsfråga innan det visas, eller hur säger som i den där bilreklamen? Haha. Jag har sjungt och dansat så länge jag kan minnas och det är bara så jävla naturligt, alltså jag tänker inte nu ska jag sjunga eller jag har aldrig gått hos en sångpedagog och lärt mig. That's the way it is! Haha vad liten och ful, när jag var med i Sound of music på Göta Lejon 2007/2008.
 
 

TIHI //

va? helt tomt haha

Skrivet 2012-12-22 kl. 01:54:54
Emilia&Matilda //

Hej!
Superfin blogg! Checka gärna våran http://matildaaemiliaa.blogg.se
Skulle betyda super mycket.
Ha de bra!

Skrivet 2012-12-22 kl. 02:05:27
URL: http://matildaaemiliaa.blogg.se
maja //

haha när du kommer läsa detta så kommer du tro att jag är värsta stalkern. men jag var tvungen att skriva detta kände jag.
jag kommer ihåg dagen du var med i talang, på din audition. jag satt hemma och mina släktingar hade kommit över. jag och mina syskon och kusiner satt och kollade på tv när en tjej i min ålder kommer in på scenen jag kommer ihåg att alla var helt tysta när du sjöng och alla visste redan efter första gången vi hörde dig sjunga att du skulle vinna, och det gjorde du såklart också. jag var såååå avundsjuk på din röst. jag var sur på mig själv när jag fick gåshud för jag ville verkligen inte gilla din röst. och försöka intala mig själv att du var kass, men jag lyckades inte så jätte bra. jag ville ju vara lika talangfull som dig. något år senare så hittade jag din blogg och har följt den sen dess och din instagram. sen du la ut videon när du sjunger Uncover så har du ju blivit rätt så mycket större än innan. och nu har skit många börjat lyssna på den. även om jag inte vill erkänna det så är du min idol och din röst är helt galen!
jag hade kunnat döda för att ha den. och när alla lyssnar på uncover och typ snackar om Zara så blir jag typ irriterad. jag bara: jag var först så är det bara, har ingen aning om varför. haha sån tönt, men ja. vet egentligen inte vad jag vill ha fram med denna kommentar men vill bara att du ska veta att jag är ett riktigt stort fan (åh, gud så töntingt det låter) och jag kommer verkligen lyssna på dem låtarna du ska släppa snart & du är riktigt rolig. riktig broder. om du vill se vem jag är så heter jag majaalvarsson på instagram

Skrivet 2012-12-22 kl. 03:13:19
beundrare //

Hej zara! Jag undrar om du kunde ge mig en shoutout på instagram? Snälla har haft en jobbig tid nu och vill bara ha mer followers.:/ du sjunker så vackert mitt namn: kevinjenssen på instagram

Skrivet 2012-12-22 kl. 04:27:17
Anonym //

What would you ask for christmas?:)

Skrivet 2012-12-22 kl. 05:05:13
Angelica //

snälla titta in på min blogg www.xxannexx.webblogg.se

Skrivet 2012-12-22 kl. 10:08:58
Anonym //

Du har ju haft Laila som hjälp i snart 5år väl?

Skrivet 2012-12-22 kl. 10:45:31
Emma Fransson //

Du är så fin Zara!

Skrivet 2012-12-22 kl. 11:14:58
URL: http://emmafranssson.blogg.se
JUNITJEJ //

Så tråkigt att din iPhone är spräckt!

Skrivet 2012-12-22 kl. 11:44:35
URL: http://www.junitjejen.se
Maja H //

Jag var och såg sound of music, jag kommer ihåg hur mamma: Men gud vilken kraft den där lille tjejen har. Då visste vi inte att du också var 97a som jag. Men aa..! :)

Skrivet 2012-12-22 kl. 13:00:35
Anonym //

Hur lång är du? Du är så jääävla fin så de inte är sant!!

Skrivet 2012-12-22 kl. 13:23:51
Ainy //

Hej Zara <3
Does Hanna got any blogg?

love you both <3

Skrivet 2012-12-22 kl. 13:43:53
Roya //

Oj oj stackars din iPhone hahah :D

Skrivet 2012-12-22 kl. 13:53:43
URL: http://www.thisisroya.blogg.se
Annie //

Hur var det att vara med i talang?

Skrivet 2012-12-22 kl. 15:46:24
URL: http://ottossonannie.blogg.se
Frida //

Föredrar du höga eller låga hunters ? Ska köpa ett par men vet inte vilket än så om du har några tips ? :)

Skrivet 2012-12-22 kl. 21:35:43
Nathalie - FOTO&DESIGN //

Haha, jag kommer ihåg när du var liten. Du gick ju runt och sjöng mest hela tiden Zara ;)

Skrivet 2012-12-22 kl. 22:52:03
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Sandra //

Macbook Air har INTE bättre bild än pro, just so you know! :)

Skrivet 2012-12-23 kl. 01:13:55
Anonym //

Kör du fortfarande med önskerubrik? I så fall har jag ett förslag. "Mina Hunters" Skulle bli super glad! Älskar din blogg.

Skrivet 2012-12-23 kl. 10:16:35
Sanna :D //

Kan din lillasyster sjunga? :D

Skrivet 2012-12-23 kl. 13:42:27
URL: http://ssannasfoton.blogg.se
Anonym //

Jag kommer ihåg när jag var och såg på sound of music och jag äääälskade det! Jag var jätteayndsjuk på dig haha

Skrivet 2012-12-23 kl. 20:24:11
Julia //

Hur var det att sjunga med Celine Dion?

Skrivet 2012-12-23 kl. 20:38:36
anonym //

du är sjukt vacker älskar dig du är sjukt vacker älskar dig du är sjukt vacker älskar dig

Skrivet 2012-12-26 kl. 22:55:39
URL: http://msp-sommarkul.bloggplattsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0