efter maten

 
Hejsan bloggisen! Jag önskar att ni inte går in på min blogg idag, om ni inte fått en ny dator eller mobil som ni vill pröva i julklapp! Haha nej, det är klart jag vill att ni går in på min blogg, men egentligen ska ju alla vara med familjen osv. Då kanske ni undrar varför jag sitter här framför dator och bloggar, jag smygskriver lite medans mamma plockar undan all disk innan vi ska öppna paket! Har ni fått något fint?

Daniela //

God jul!Ja har fått lite presenter men än är dom inte slut ska få ännu hos pappa och farmor imorgon. Är hos mamma idag :)

Skrivet 2012-12-24 kl. 18:33:31
URL: http://www.aleinad.blogg.se
Izza //

härliga bilder! :D.
japp pengar, högtalare, en bok, en film,
smycken osv :).

Skrivet 2012-12-24 kl. 18:33:38
URL: http://izzabellan.blogg.se
Klara engberg //

Hej zara! Du har ju Urbanears hörlurar, är dem bra och värda att köpa? För och nackdelar? Jag skulle väldigt mycket uppskatta om du vill ta dig tid att maila mig ett svar eller skriva till mig på kik! ❤Superbra blogg.
kik: klaraengberg
Mail: [email protected]

Skrivet 2012-12-24 kl. 19:02:34
Liza //

Kan inte du lägga upp bild på det du fick sen? :)

Skrivet 2012-12-24 kl. 20:16:23
Sanna //

Läs här:

www.sannaforsman.devote.se


:)

Skrivet 2012-12-24 kl. 20:34:33
evelina&julia //

tjenare! vi har en tävling på våran blogg som det är fina priser i att vinna (bland annat presentkort värde 500kr) och det tar bara tre sekunder att delta så gå gärna in på bloggen och var med!

http://hhubbe.blogg.se/2012/december/tavling-vinn-presentkort-ifran-ginatricot-kiks.html#comment

Skrivet 2012-12-24 kl. 21:03:51
URL: http://hhubbe.blogg.se/
anna //

haha känner igen mig, finns nästan 30 statusar som typ "ny mobil, allas nummer <3" haha... och gissa vad alla fick (inte iPhone nejnej...) haha jag kanske inte är den rätta personen att klaga eftersom jag redan har iPhone (jag skryter inte, även om det ser ut som det...) men iallafall ...
GOD JUL!

Skrivet 2012-12-24 kl. 21:38:17
Anonym //

Visa dina julklappar sen!! :D

Skrivet 2012-12-24 kl. 21:40:27
Elsa //

Ja jag fick tillsammans med min kompis, M&G biljetter till Justin Bieber !! Det är helt sjukt! Jag kan inte fatta det! Tycker du om Justin BIeber Zara? Puss

Skrivet 2012-12-25 kl. 02:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0