tog en jävla tid bara så ni vet

Är du kär? Yes
 
Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? Men nej? Varför då liksom?
 
Är du rädd för kärleken? Ja, jag är rädd att kärleken ligger under min säng när jag ska sova..

 

 

 
BADGIRL/BADBOY

 

 

Har du rökt? Ja. Jag tycker det är fett nasty med folk som röker.
 
Snusat? Absolut inte, vidrigaste man kan göra!

 

Däckat? yes

Tycker du att det är coolt att supa? aaaaabror det är fruktansvärt coolt (ironiironiironi)

Kysst en främling? Hahahahaha 

Gjort ett sugmärke? Yes

Har haft oskyddat sex? Jag tycker älgar är ganska fina! 

Pussat en tjej? Ja som fean

 

Har du haft sex med mer än 20 Personer? Nej wtf? 
 
Gråtit inför mer än 10 personer? Min älskade gamla klass

 

Smygit ut? kan hända..

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? Har* kvar känslor..

Sovit bredvid någon av samma kön? Ja, de'klaart!

Sovit brevid någon av motsatt kön? Jaaa, bästa! Eller nu snackar jag om Ludwig annars är det väl inget konsigt med det haha.

 
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Älskar* någon så du skulle kunna göra vad som helst för den.

Gråtit dig till sömns? Ja..

Gråtit framför någon du älskar? Jaa

Vaknat av att du gråter? Ja, mardrömmar.

Skrikit ord som hora och slampa till någon? MMMMMM

Slagit någon på skoj? Errriiikk. Helt standard. Nej men ja, det är väl kul typ hahaha

Blivit slagen på skoj? Ja haha. Jag är Erik jesus amalia vad vi slogs hehe.

Varit på sol semester? Yesyesyes

Badat i havet? Nej, vad är ett hav?

Har haft snöbollskrig? Ja, fyfan vad överskattat

Inte sovit på en hel natt? standard

Varit på sjukhuset? Ja, jag var stammis där när jag var liten haha

Sovit i över 12 timmar? Haha standard det med

Sett en film mer än 10 ggr? Avataaar ♥ ♥ ♥

Varit ute en hel natt? Japp, YOLO hahaha

 

Bråkat med en vän? Jaaaaaaaa
 
UTSEENDE

 

Hur lång är du? 163 

Ögonfärg? blå/grå/gröna, det varierar typ haha, jätteläskigt men det kanske är pga ljuset.

Hårfärg? Råttfärgat haha

Stil? skittråkig

Är du nöjd med ditt utseende? Jag ska inte klaga

 

Är du mogen? Jag är mogen när jag vill vara mogen hehe
 

 

FRITID

 

Du har varit på läger? Ja! Extremt kult på resturangen.
 
Du kör handboll/basket? Nononono

 

Du kör fotboll/innebandy? nej, längesen jag spelade forboll

Du är ofta med kompisar? Var mer med kompisarna förrut, men ja. Är med mina bästa bröder.

 

DU TYCKER OM ATT...

Kramas? Vem gör inte?

Kyssas? Jaaaaa

Prata? världens bästa!

Sova? oohh yes!

Gå upp tidigt? jaarrååå

Lyssna på musik? klarar mig inte annars

Vara ensam? Älskar't

Att vara kär? Beror på.... 

Vara i skolan? Jaapp

Kolla på film? 5 av 5 tosters

 

HYGIEN

Hur ofta duschar du? Varjedag oftast

Använder du deo? Ja, jag mår dåligt om jag har glömt det någon dag!

Brukar du borsta tänderna varje dag? Självklarheeet!

Använder du parfym? Jaaaaa eller body mist

 

DU FÖREDRAR

Cola/Fanta? Lite olika beroende på vilket mode man är på.

Tv/Data? Det heter för fan inte data, det heter dator. Snälla, vem har skrivit dom här frågorna? Haha dator lätt.

Blå/Rosa? Åh det beror helt på!

 

FRÅGOR

Vad tycker du om kärlek? En jävligt komlpicerad sak

När kramade du någon sist? Idag! 

Saknar du någon speciell person? Ja

Har du svårt för att bli kär? Jag vet inte riktigt

När kysste/hånglade du med någon sist? Ludwig

Är du singel? Ja.. Det är jag väl tvungen att säga om någon frågar.. 
 
När fick du senast en komplimang? Igår

 

 

HAR DU NÅGONSIN...

Varit medvetslös: ja

Hånglat med nån riktigt ful: Hahahahahaha beror på

Hånglat med fler än 50 pers: Nej, euw?

Gjort något riktigt dumt: Alleles för många gånger

Gjort något du verkligen ångrar: Jag ångrar så extremt mycket saker... 

Varit nykter på någon nyårsafton: Jarååå

Åkt ambulans: Yeesss

Gjort nåt olagligt: aaaaabror. Fuck aina!

Skämts över dina föräldrar: Ja, Herregud säger jag bara! Men mina päron har ju skämts minst lika mycket över mig!

Sagt jag älskar dig och menat det: Ja, det är klart?

Tagit droger: Nej!

Vilka kläder sover du i: Jag brukar inte sova i något förrutom trosorn hihi

Vad hatar du verkligen: Daggmaskar och potatisgratäng

Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Neiii 

Är du ensam nu: I mitt rum ja, men mami och Hani är hemma

Vill du gifta dig: Oh ja!

Vill du ha barn: Ja, 4 stycken

 

 
SENASTE PERSONEN SOM...

 

Sov i din säng: Ludwig

Såg dig gråta: Mamiii, satt och kollade på en såå sorglig sak.

Fick dig att gråta: Ludwig

Smsade dig senast: Filip, på kik.. om kik räknas. Annars Malva!

Kramade dig: Mamii.

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG

Gråtit: yes..

Kramat någon: Mami

Pussat någon: Yes

Köpt någonting: Godis, om det räknas

Sjungit: såklart!

Saknat någon: Ja...

 

HAR JAG?

Digitalkamera: Systemkamera och digitalkameran vet jag inte vart den ligger, den är typ borta hehe.

Telefon på rummet: nejjjj vi har inte ens en hemtelefon längre.

Egen dator: aaaaaabror

Könssjukdom: Syfilis, HIV, gonorré, herpes, flatlöss, klamydia. No biggie liksom.

Bra kompisar: OM jag har!

Tar du receptbelagda mediciner: Nääääää.


Emma //

Vad är grejen med dig och Ludwig? Ni gjorde väl slut förut? Eller är ni på g igen? Jag fattar ingenting..Kan inte du berätta/förklara? Plzzzz

Skrivet 2012-08-09 kl. 13:46:15
Emma //

Vad är grejen med dig och Ludwig? Ni gjorde väl slut förut? Eller är ni på g igen? Jag fattar ingenting..Kan inte du berätta/förklara? Plzzzz

Skrivet 2012-08-09 kl. 13:46:16
rin //

Du är bara en man-ätare.
Jag verkligen bekymmersfri.
Du är dum

Skrivet 2012-08-09 kl. 14:03:31
kelen //

Vad är förhållandet mellan dig och Ludwig?
Vilken har du bekänner? Jag vill veta mer detaljer.
Får mig inte till den hemliga

Skrivet 2012-08-09 kl. 14:05:55
Anonym //

Asso seriöst bry dig inte om han!

Skrivet 2012-08-09 kl. 14:31:59
Emelie //

Alltså måste bara kommenterat, läst din blogg ett tag, seriöst är grymt imponerad, du är så ung men verkar vara så medveten vad du vill i livet.. & på tal om din röst jesus jag ryser av din röst, den är otrolig.. Ska du släppa egen skiva någon gång ? Går det och boka dig för event eller så? Iaf you go girl !!

Svar: ååhh tack! Vad glad jag blir! Ja jag håller på en skiva. Ja, klart jag kan sjunga någonstans :)
zara

Skrivet 2012-08-09 kl. 14:49:10
MAUD //

ZARA du er prerfekt

Skrivet 2012-08-09 kl. 15:23:59
Amina //

Gud vad alla ska vara jobbiga med " zara är du tillsammans med Ludwig??" och massor med mer.
Seriöst det är en privat grej, hon har också ett privatliv, hon behöver inte ta upp allting i bloggen och det respekterar jag.. tycker att ni också borde göra det!!

men ville bara säga att du värkar vara en så härlig och snäll person zara!! dina vänner är värkligen lyckligt lottade, huuuuugss <3

Skrivet 2012-08-09 kl. 16:51:40
julia //

vad var det för fel på dig när du åkte ambulans?

Skrivet 2012-08-09 kl. 19:59:42
Anonym //

du verkar vara en person som man vill hänga med! sjukt skön är duuuuu :) och vacker som en dag <3

Skrivet 2012-08-09 kl. 20:41:04
Elizabeth //

Om du vill, om du orkar, om det inte är allt för privat.. Kan du förklara bara pyttelite om varför du och Ludwig inte är ett par men ändå verkar vara ett par? Du behöver inte förklara om du inte vill.. :)

Skrivet 2012-08-09 kl. 21:33:16
URL: http://thelifeofbettan.blogg.se
Saga //

hahahahahhahaha så jävla go är du :D

Skrivet 2012-08-09 kl. 22:45:29
Olivia //

En tjej har kopierat frågorna, rubriken och de mesta av svaren och lagt ut på sin blogg. Jag kommenterade på hennes blogg så jag vet inte om inlägget finns kvar.. men bloggen heter i alla fall www.preowb.blogspot.com

Börje //

Haha hade sjukt roligt när jag läste detta, kan bero på jag fortf var extremt trött ifrån igår, men ändå :D wooho zara!

Skrivet 2012-08-10 kl. 14:51:26
URL: http://www.youtube.com/I3orje
Lisa //

Alltså tack för att det finns fler människor än jag som HATAR potatisgratäng!! Så fort jag säger det får jag typ utskällningen nummer ett att potatisgratäng är det goaste som finns :) Men det är ju galet äckligt!

Skrivet 2012-08-17 kl. 09:48:03
Elvis //

Har du könssjukdomar?!

Skrivet 2013-11-25 kl. 18:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0