stress


Idaaaag har jag på mig True Religion jeans, Barbour jacka, H&M tröja, Halsduk ?, UGG's och Kepa från Lexington. Jag vet inte varför jag har keps när det typ regnar hehe...
 
Nu ska jag gå ut och promma, sen träffa Ludwig typ 3 eftersom han antagligen kommer vakna runt den tiden och sen skulle jag möte Stella kanske och Alva. Och Sebbe måste lämna tillbaka en tröja han råkade få med sig och Vilma måste lämna mina hörlurar. Nej det måste hon ju inte men jag kanske träffar henne i allafall. MEN SHOO STRESS! Haha jaja, update you later aligator. 

Lina //

Varför promenerar du halv sju på morgonen? Hahah.. Grymt bra blogg förresten!!

Skrivet 2012-08-09 kl. 07:59:36
kennedy woodard //

hi! im a huge fan from the states! i love you soo much!! your voice is incredible!! you are beyond gorgeous!! i wish i had your body!! i cant belive i can still keep in touvh with you through your blog! thank you so much for making it!! if you responed i would die!! or email me!! [email protected] thx for being my role model!

Skrivet 2012-08-09 kl. 08:18:00
Clara //

hejsan zara!
super bra blogg till att börja med!

vill bara säga att det är inget fel med att ha kepsen när det regnar! ;) Du förstår det skyddar ju så man kan se när det öser ner! hihi jag brukar ha en keps om jag cyklar till skolan när det regnar, sen spelar jag mycket golf och då är det super med keps i alla väder, sen så har jag ibland en keps i min väska, lol!

sååå - snygg outfit! (du passar i kepan!)

kram

Skrivet 2012-08-09 kl. 10:03:55
clara //

vad tiiidigt du är uppe :o hahaha

Skrivet 2012-08-09 kl. 10:10:51
Klara //

Jag ska köpa en barbour jacka i ljus beige tror jag? Vad tycker du jag borde köpa för färg, beige blir ju smutsigareVart köpte du din och hur mycket kosta den?

Svar: Jag köpte min i NY när jag var där sist. Jag vet faktiskt inte hur mycket den kostade, jag kan fråga mamsen sen! Jag personlogen tycker inte biege är så fin men det kanske beror på vem som har den! Sattsa på en mörkbrun/mörkblå/svart lackad eller en röd tycker jaaag är snyggt! :)
zara

Skrivet 2012-08-09 kl. 10:38:30
Anonym //

Konstig fråga men om du var tvungen att byta ut ditt utseende mot ngn annan (En tjejs alltså) Vem skulle du välja då? om du inte får välja din syrra eller ngn släkting... xD Lägg gärna upp en bild på henne...

Din blogg äger! <333

Skrivet 2012-08-09 kl. 14:35:01
Matilda //

hi zara, one question, which program you edit the photos to give that effect??? :)

Skrivet 2012-08-09 kl. 16:05:59
Anonym //

Hej Zara! Jag är kär i jackan du har på dig gaaaah! Vet ju inte om den säljs i Sverige på nk eller liknande men jag undrar om du skulle kunna svara på vad själva "modellen" heter! Typ mer barbour blablabla, haha. Skulle uppskattas såhääääääääär mycket seriöst!

Skrivet 2012-08-12 kl. 17:44:20
Anonym //

.-

Skrivet 2012-08-23 kl. 19:49:50
Anonym //

zara du är sjukt het!

Skrivet 2012-08-23 kl. 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0