se7en

 
 
Det går inte en dag utan att jag lyssnar på musik! Det gör det väl inte för någon? 
 
Jag återupptäckte min grova rädlsa för daggmaskar när Carri och Ludwig la en på mig när jag halvsov. Får rysningar och vill spy såfort jag tänker på dom, usch! 
 
Jag har Sveriges värsta PMS och blir så känslig för minsta lilla. Jag kan börja gråta för att jag tappar en enkrona på stan och så blir jag skiiiitsuur. Haha jobbigt att vara tjej men man kan ta antideprivssiva! 
 
Jag åt min första nutellamacka ever i USA för att vi inte hade ost kvar eller någo sånt. Jag brukar vanligtvis äta direkt ur burken, det är bäst! 
 
Jag duschar aldrig länge. Max 15 min, annars somnar jag i duschen haha. 
 
Tycker på riktigt att jag inte ser så värst bra ut, finns miljoners miljarder snyggare männiksor! Ibland tycker jag inte ens jag är ser bra ut alls haha. Men självklart blir så otroligt glad för alla fina kommentarer osv på IG och bloggien! Men allt handlar inte om utseendet. 
 
En tanke jag alltid tänker innan jag ska sova är: ''Undra vad min framtida man gör just nu?'' haha.
 
 
 

Moa //

Den sista ! DE GÖR JAG MEEEH ! :')

Skrivet 2012-08-07 kl. 10:20:40
Anonym //

Du ska vara nöjd med ditt utseende Zara, för du är perfekt, helt jävla perfekt! <3

Skrivet 2012-08-07 kl. 11:28:15
emma Engström //

Kan din lillasyster sjunga lika bra dom du?
När kommer halo videon, väntat länge nu ? ;)
Har Hanna nån blogg?

Skrivet 2012-08-07 kl. 12:06:05
Alice //

Jag vet att du har skrivit ett inlägg om det innan men jag hittar det inte, vilken storlek har du på dina hollister jeans? Jag fattar inte storlekarna :)

Skrivet 2012-08-07 kl. 12:34:43
Anonym //

du är en av som snyggaste ja vet ju! vad är det du inte gillar med dit utseende??? fattar inte, du är perfektion ju!!!!

Skrivet 2012-08-07 kl. 13:56:07
Rebecca //

haha, den sista gör jag också! (;

Skrivet 2012-08-07 kl. 15:11:41
URL: http://www.rebeccafranzen.blogg.se
clara //

sista, haha samma här! all day all night typ

Skrivet 2012-08-07 kl. 17:38:23
homo sapiens sapiens //

flickaa lillaaa!! DU ÄR riktig vacker. DU har det naturligt vackra ansiktet, sluta med att tänka så. om du är ful, vad e jag? en babian?

Skrivet 2012-08-08 kl. 00:34:48
ma //

Menar du att jag älskar Amerika,
Amerika är nu recession.
Du måste titta på ordentligt.
Du har inte tillräckligt med kunskap.

Svar: va? haha
zara

Skrivet 2012-08-08 kl. 02:54:17
m //

Menar du att jag älskar Amerika,
Amerika är nu recession.
Du måste titta på ordentligt.
Du har inte tillräckligt med kunskap.

Skrivet 2012-08-08 kl. 02:54:33
Justin //

If I met you on the bus. I do not know what I should do.
Speak to you? Greetings to you? Taking pictures with you?
I do not know ...
Perhaps I should let you privacy.
Everyone has the right to privacy.
But do not worry.
The boys are resourceful.

Skrivet 2012-08-08 kl. 07:50:59
Anonym //

Ingen är perfekt hallå? inte ens Zara. Men du borde vara skit nöjd att du ser ut så här, du är galet snygg Zara! ; D <33

Skrivet 2012-08-08 kl. 13:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0