men soooft


Emma //

hur mycket kostar body mist på vs? :)

Skrivet 2012-08-24 kl. 16:24:54
URL: http://emmandens.blogg.se
Cayman17 //

For Zara: Why do birds suddenly appear? ... Everytime you are near, just like me, they long to be close to you. ... Why do stars fall down from the sky? Everytime you walk by. Just like me, they long to be, close to you. ... On the day that you were born. The angels got together and decided. To create a dream come true. So they sprinkled moondust in your hair. Of gold and starlight in your eyes of blue. ... That is why all the boys in town, follow you all around. ... Just like me, they long to be, close to you. ;-)

Skrivet 2012-08-24 kl. 16:56:06
Felicia //

Kan du snääälla visa vad du köpte på "vickans hemlighet"? I usa. ;) :D

Skrivet 2012-08-24 kl. 17:30:26
URL: http://barafelicia.blogg.se
Victoria //

Du skriver att du hade för höga förväntningar på din sommar och att det skulle bli som weheartit fast på riktigt, men jag tycker du har fångat mycket fina studer med kameran. I alla fall när jag går i i en VS butik så får jag en viss känsla som jag kan uppskatta när jag tittar på bilderna. Zarah du är verkligen en förebild och du borde vara mer nöjd över dig själv, du räcker till!!. Det är inte alla som kan vara så snygga när de går på stan t.ex. Även om du ser bra ut, så verkar du ha en fantastisk insida och bry dig om dina närmsta. Be proud. Love you ZARAH

Skrivet 2012-08-26 kl. 09:24:10
Tilde //

Vad har du för kamera? Glad för svar":)

Skrivet 2012-09-01 kl. 09:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0