kueel i skärgårnnn

 
Är det bra väder hemma i storstan? Snart är det skola och grejer! Just nu sitter jag säkert och grillar och snackar om allt möjligt på en klippa. Cozy shiiit! tidsinställt ni veeet. Jag måste bara berätta att igår såg vi väärldens mysigaste film! The Vow, ni måste kolla på den, extremt min filmsmak! Rachel Mcadams är med, hon som spelar i The Notebook och det ät ett stort + jag älskar henne. She's amazing! Men The Notebook är nog trots allt min favoritfilm hihi. 

Maddi //

Hej Zara, kan du vara snäll och berätta vilken hårfärg du använder?? Behöver svar snabbt

Skrivet 2012-08-13 kl. 21:33:10
Cayman17 //

Duet for Ludwig & Zara: haha :-) ...

Ludwig: My love. There's only you in my life.
The only thing that's right. ...

Zara: My first love. You're every breath that I take. You're every step I make. ...

Together: And I. I want to share. All my love with you. No one else will do. And your eyes They tell me how much you care. Oh, yes you will always be
My endless love. ...

Ludwig: Two hearts. Two hearts that beat as one. Our lives had just begun Forever. I'll hold you close in my arms. I can't resist your charms. ...

Zara: Cause you. You mean the world to me. Oh, I know. I know I found in you. My endless love. ...

Ludwig: Oh And love.
I'll be that fool for you. I'm sure. You know I don't mind. You know I don't mind. ...

Zara: And yes. You'll be the only one. Cause no one can't deny. This love I have inside. And I'll give it all to you. My love. My endless love...

Skrivet 2012-08-14 kl. 11:25:55
Elin //

Kommer du gå på ung08 i år?

Svar: tror inte det! Eller vi får se :)
zara

Skrivet 2012-08-14 kl. 14:06:43
Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE) //

den mittersta bilden va fin på dig! :)

Skrivet 2012-08-15 kl. 20:48:53
URL: http://emmandens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0