justin ♥ Beyoncé

 
Hahahaa jag dör! Dock är ju videon gammal men vem har inte en crush på Beyoncé

Anonym //

Hahahhaha

Va söööööt

Skrivet 2012-08-03 kl. 11:36:43
IDA //

ALLDSÅ ÅH ÄLSKADE... DÖR VAD SÖT HAN VAR.Även han är snyggare nu men saknaaarrrr min lillaaa justiitnnn. Om du ska jobba på samma skivbolag som han, och träffar han. CALL ME & TELL ME WHATS GOING ONN!!
dör seriöööööst, om du träffar han och arbetar med samma kontaker som honom.. dödaaar dig om du inte tar med mig. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha nejdå omogen jag är. Men om du träffar han, ser till att du tar med mig.Okej? åh tack du är bäst :*

Skrivet 2012-08-12 kl. 22:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0