SPLS

Vad gör jag ens upp nu? Haha vaknade klockan halv 6? Ibland får jag ryck och tänker ''imorgon ska jag vakna jättetidigt'' och så brukar jag göra det haha det är jättesjukt! Jag har suttit och kollat på Beyonce live framträdanden i 2 timmar i allafall. Det kommeer aldrig komma någon annan artist och vara bättre än B. I'm in looove.
 
Igår var Sebbe, Ludwig, Paulinne och Selma hemma hos mig! Det var skiiitmysigt när bara tjejerna var här! (Det är klart att det var mysigt när the grabz kom också men jag hade inte träffat på dom på länge så det fanns så mycket att prata om). Jag och Sebbe försökte lära oss Single ladies haha. 
 
Apelsinen kommer för övrigt från USA ifall att någon undrar! Vi vann den på ett tivloliii.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0