eriksdalsbadet

 
Shalom på er gangsters! Jag har bara varit med mina bröder från söder dom senaste dagarna.. Eller den ända som bor på söder är Carri haha whatever. Igåår sov jag och Ludwig över hos Carri, väldigt myspys sen idag var vi tvuunga att hitta på något för alla var helt raslösa så sebbzz, Luddzz, Carzz och jag drog till Eriksdalsbadet. Jag gillar verkligen inte att vara där för det är så jävla naastyy men herregud vad kul vi hade!
 
 
 

Clara //

Kan du vida allt du har köpt i USA❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Skrivet 2012-08-01 kl. 23:22:46
Johanna //

Vilken färg har du på din Iphone?
kramish

Skrivet 2012-08-02 kl. 14:22:07
URL: http://johanna.tapper.se
Mimmi //

Haha vrf tycker du att det är naaaaaaaaaaaaasty ? <3

Svar: för att det är så jävla ofräscht haha
zara

Skrivet 2012-08-02 kl. 21:58:49
URL: http://mittnamnarmimmi.devote.se
Josse //

Hej, har bara en fråga, vet du ens vad shalom betyder? Ifall du nt visste de betyder det hej på hebreiska ;)

Svar: jag vet ;)
zara

Skrivet 2012-08-03 kl. 10:36:12
Juan Francisco Zanetta //

Sos hermosa solo queria decirte eso y que no desperdición tu mayor don que es el Canto, haz que otros se deleiten, compartelo aun cuando cualquier persona te diga o tu pienses que hay mejores cantantes

Skrivet 2012-08-15 kl. 00:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0