basmentality

 
Tjeeenare bloggen! Vilken skev bild. Haha jag satt igår och kollade på massa klipp från Basementalily rap battles. Jag har sett rätt många eftersom jag och Ludd satt och kollade på hur många som helst när vi åkte till idre. HAHA alltså dom är för bra! Ni måste gå in och kolla! sök bara på typ ''Basementalily rap battles'' på Youtube. Lolz.
 
Jag kan btw inte lova att det blir jättebra upptadering dom närmsta dagarna. Jag är ute hela tiden och jag kan ju inte springa hem för att göra ett inlägg. Tidsintälldta tar mer tid än vad man tror. I allafall för mig! (Jag kanske skriver rätt segt... Nej, det gör jag väl inte..?) Whateverz, bara så ni vet! Ni är bäzt.
 
 
 

og //

vad är tidinställda inlägg, haha? har aldrig fattat vad det är

Skrivet 2012-08-05 kl. 12:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0