på tal om mina gummistövlar

Förlåt, Jag borde ej bry mig men bara känner att jag måste, VAFAN ÄR DET MED DIG? Jävla oförskämda unge! Fattar du inte att det finns barn som SVÄLTER och har nt NÅGON ALLS MAT medan du går och önskar dig sådanna saker! Okej, vi fattar att du vann talang, men OK?! Du är jävligt egoistisk.

Jag brukar aldrig svara på sånt här men jag var helst ärligt tvungen. Hur kan du säga att jag är oförskämd när du inte ens känner mig? För det fösta vill jag säga att jag har köpt alla mina HUNTERS sjäääälv. Jag vet att jag har mer än behövligt många par men jag har köpt dom för miiina pengar! Om jag hade köpt andra skor hade antagligen inte folk som du klagat och tagit uppbarnen i Afrika? Jag vet att deras situation är hemsk och det är riktigt, riktigt synd om dom men min familj har bidragigt med pengar till sånt och hur mycket gör du för barnen i Afrika? Om du sjänker din månadspeng och pengar du tjänat ihop till behövande människor där ute blir jag vääääldigt inponerad och glad! Men Herregud får man inte önska? Får jag inte ha hopp och mål då heller kanske? HAHAHAHAHAHA jag började på riktigt skratta när du tog upp talang. Vad har det med saken att göra om jag får fråga? Jag har alla dom pengarna sparat på en konto och tänker aldrig på dom, har inte rört en krona. Vet du ens vad egoistisk betyder?

Josefines.se //

Zara är inte EGO!!

Skrivet 2012-04-21 kl. 21:24:05
URL: http://josefines.se
Anonym //

jag håller med den som kommenterade. btw, aldrig stavas med ett L

Skrivet 2012-04-21 kl. 21:40:32
klara ericsson //

amen ååååh störda människor seriöst!

hon önskar sig ett par jävla gummistövlar och du börjar snacka om att barnen i afrika svälter?

ska vi sluta äta & använda kläder bara för att folk har det sämre än oss, nej tyvärr, det funkar tyvärr sorgligt nog inte så.

& egoistisk? whaaataaafuuuq? man måste väl få önska sig ett par skor utan att vara det? & fuck du där uppe, ett stavfel.. är det värt att kommentera?



zara u rule

Skrivet 2012-04-21 kl. 21:57:48
URL: http://klaraericsson.devote.se
Anonym //

Jag blev lite avis faktiskt också när jag såg bilden för jag trodde du hade fått dem av dina föräldrar, men fattar jag också! Du är riktigt självständig (eller vad man säger) och inte alls egoistisk eller bortskämd, go girl ♥

Skrivet 2012-04-21 kl. 22:04:08
Anonym //

Visst hon kanske har köpt sina fula stövlar för sina pengar, men vad kommer pengarna ifrån från början?

Tror inte hon får ca 2-300 i månaden som är medel och sparar alla för att köpa många par hunters

Sorry, men ditt lilla försvarstal håller inte

Skrivet 2012-04-21 kl. 22:08:12
Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE) //

hahahahahahaha, ja du zara. Det finns folk till allt ;)



har du något som du ska göra med dom pengarna sen? typ något med din kariär senare? :) nyfiken.se typ :)

Skrivet 2012-04-21 kl. 22:24:04
URL: http://emmandens.blogg.se/
Noel //

"barnen i Afrika", är det här alla barn i hela afrika eller bara dom som pratar afrikanska?

Skrivet 2012-04-22 kl. 00:01:58
Victoria //

Zara så himla bra skrivet av dig! Du är min förebild verkligen. Kram!

Skrivet 2012-04-22 kl. 00:35:18
Anonym //

Ett par hunters kostar typ 1200 & det finns ju något som heter barnbidrag vilket ligger på 1200 , sen kanske hon också får månadspeng, tänk lite? Just saying.

Skrivet 2012-04-22 kl. 01:09:25
Alva haugdahl //

Vad omoget av den där som skrev ego till dig, säkert bara avis! Jag blir skit arg! Zara du ska veta att det han/hon är den enda som tycker så! Åååh jag hatar dig främling!

Skrivet 2012-04-22 kl. 01:47:46
Mika //

HAHAH! När man läser alla elaka kommentarer så börjar man ju seriöst skratta! Zara du har helt rätt. Har dom så tråkigt att de väljer att haka upp sig på DINA hunters? Då har dom ju seriöst något problem? Bara för att du har valt att skriva om din vardag i din blogg så betyder det ju inte: Hej välkommen att kritisera mitt liv! Jag vet att du är en grym tjej Zara, som inte tar åt dig. Fortsätt så. Det kommer du långt på<3

Skrivet 2012-04-22 kl. 07:47:52
Vickan //

Fattar inte vad som är fel på den personen som kommentera detdär? Tror nog hon har ett jävla problem..

Zara ta inte åt dig av detdär, dendär personen tror jag nog inte vet vad hon/han pratar om. :)

Skrivet 2012-04-22 kl. 08:58:44
Lo //

Go girl! ;D Du äger ut alla Zarii ;)

Skrivet 2012-04-22 kl. 09:52:51
Victoria //

Den som har kommenterat det är vet inte vad hon säger, för hennes argumentation var nog den sämsta jag någon sin sätt. Om man inte kan något om retorik och argumentation ska man inte ens försöka sig på det. Zara ta absolut inte åt dig av denna idiotiska person som inte har något bättre för sig än att skämma ut sig.



Kan ju lugnt säga att denna personen inte skänker ett öre till några behövande, men att högst på hennes önskelista ligger ett par hunters. Är inte hon otacksam mot sina föräldrar då som inte har råd att köpa ett par till henne? Herregud vilken omogen person säger jag bara.

Skrivet 2012-04-22 kl. 09:56:51
Elsa //

you rock zara!

bry dig inte om dom där!

Skrivet 2012-04-22 kl. 10:49:56
Sofia //

asså omg ! Sara , skit i snorungar!

Skrivet 2012-04-22 kl. 11:00:45
URL: http://sofiahorses.blogg.se/
Anonym //

Men asså omg... Barnen i afrika svälter, vad har det med Zara att göra? Bara för att barnen i Afrika svälter betyder väl det inte att Zara ska leva som dom. Liksom ska alla bara tänka "barn i afrika svälter, nu får jag inte köpa mat för jag måste också svälta" . Liksom ska man försöööka må dåligt bara för att andra gör det eller? Man försöker ju få sig själv att må bra, och när man mår bra så kan man hjälpa andra att få det bättre. När jag mår dåligt köper jag typ 1000 choklad för att må bra iaf för stunden, men när jag må bra så behöver jag inte köpa "tröstmat" så då kan jag ge dom till annat som tex mitt fadderbarn. Så ma får liksom inte önska sig saker ? Den personen som skrev så önskar sig nog precis ingenting, guud vilket tråkigt liv att redan ha allt man vill! För den personen måste ju redan vara så bortskämd att han/hon redan har allt han/hon vill så att han/hon har inget mer att önska sig.

Skrivet 2012-04-22 kl. 11:17:18
Eline //

Jag tycker du som kommenterade inte burde si så der, du känner ju inte alls Zara! Så varför börjar du tala om barnen i Afrika? Sen du inte känner Zara, så har du ingen rätt att seja så. För allt du, och vi andra vet, så gir kanske Zara och hennas familj tusenvis av kronor i året till fattiga barn, feks i Afrika! La Zara få köpa det hon vill......

Skrivet 2012-04-22 kl. 11:19:21
carolina //

shit vad jag blir irriterad av tjejen med kommentaren?

omg ska man hacka på någon bara för att hon inte har råd med hunters elr verkar som de iaf? haha..

förlåt men liksom man kan ju inte BARA tänka på barnen i afrika, visst man kan ju skänka en viss del men man gör ju va fan man vill men sina pengar? right.

kommentars tjejen har inte något alls att göra med dina inköp!

/ kram carro!

Skrivet 2012-04-22 kl. 11:26:26
URL: http://carolinaaicardis.devote.se
Anonym //

Åherre! Varför bryr du dig igentligen? hon som kommenterade! Sköt du ditt istället!

Skrivet 2012-04-22 kl. 11:32:54
Nils //

Åherre! Varför bryr du dig igentligen? hon som kommenterade! Sköt du ditt istället!

Skrivet 2012-04-22 kl. 11:33:34
Anonym //

Zara jag har alltid hålt med allt du skriver men nu måste jag få fråga vrf skrev du "så hade inte folk som du klagat och tagit upp barnen i afrika", personen som kommenterade skrev aldrig nåt om barn i afrika, personen skrev att det finns svältande barn, men han elr hon nämnde aldrig nåt om barnen i aftika, nu tror man att du påpekar att det bara finns svältande barn i afrika och ingen annanstans och som om alla barn i afrika svälter, och så fördjupar du dig också om barnen i afrika och skriver att er familj skänker pengar och så (och det är jätte jätte bra) men tänk på att det du skriver kan man tolka helt fel, så skriv istället då tex. I afrika så blabla... //esther

Skrivet 2012-04-22 kl. 11:36:17
Filippa //

Jag tror tjejen blev irriterrad mest för att det är skillnad på folk och folk i SVERIGE också. Absolut inte många som har möjligheten att skaffa sådär många hunters osv.

Annars håller jag med dig Zara. :)

Skrivet 2012-04-22 kl. 12:03:17
Malin //

Min kommentar: "?????"

Det är skit omoget att skriva sådär till folk. Asså det är ju Zaras pengar, får hon inte göra vad hon vill med dem eller ? Att vara anonym är ännu fegare, då ska man inte ens ha något att säga, sorry men var bara tvungen att säga detta. Om ni har taskiga saker om Zara kan ni ju hålla dem för er själv, för ni känner inte henne (ok, det gör inte jag heller) men jag vet att hon framstås bättre än vad ni har för fördomar om henne!

So just, sluta hon väljer vad hon vill köpa, önska osv osv, vad kommer ni in i meningen?



Tack för mig :)

Skrivet 2012-04-22 kl. 12:38:43
URL: http://malinhnilsson.blogg.se/
Alice //

Kan du inte göra ett videoinlägg? Det var länge sedan! :) <3

Skrivet 2012-04-22 kl. 13:12:34
Nicole Larsson //

jävla idiot kommentar

Skrivet 2012-04-22 kl. 13:34:19
S O F I A W I N B E E R G //

onödigt chey haha :D

btw skitsnygg blogg!

Skrivet 2012-04-22 kl. 14:10:10
URL: http://smajlish.blogg.se/
elin 13 //

Bra skrivet, Vill bara säga en sak till den som kommenterade, om vi har tillgång till pengar och kan köpa fina kläder/skor etc , och vill ha dom kläderna , så kan vi inte gå runt och kretsa hela livet runt (dom svältande barnen ) men man kan ju alltid ha det i åtanke , men när vi har det så bra som vi har så tycker jag att man ska få njuta av livet :D du har helt rätt zara

+ du som kommenterade låter väldigt avundsjuk (men vad vet jag ? ) det är så det låter

Skrivet 2012-04-22 kl. 15:56:05
ida //

Började och att skratta när hon tog upp talang! Haha, guud, det var ju flera år sedan och det har ingenting med saken att göra! Bara för att du vann talang så ska du väl få önska dig gummistövlar för det!! Känns lite som om du som kommenterade är liiite avis..eller?? Haha Zara få väl göra vad hon vill, hon har ju dess utom köpt dom för egna pengar som som sa!! Och om du nu blir irriterad av sånt, så behöver du väl inte läsa hennes blogg eller kommentera!

Skrivet 2012-04-22 kl. 16:33:39
Ida //

haha, du äger ut henne/honom zara :D hahahah

Skrivet 2012-04-22 kl. 16:53:44
Stina //

Jag vet inte varför jag anstränger mig med att skriva det här, men jag kände att jag var tvungen att säga att alla försvarande kommentarer är fruktansvärt underhållande att läsa.

Skrivet 2012-04-22 kl. 17:41:36
Frida - Fridasplaacee <3 //

Det är ju du Zara som bestämmer över ditt liv, då ska inte någon annan komma och säga att du inte ska göra det du vill! Du har ett liv, han/hon har ett liv som den personen kan bestämma över! Ps. jätte fin header! Kramizzar :D

Skrivet 2012-04-22 kl. 18:09:44
URL: http://fridasplaacee.blogg.se/
Emma<3 //

Ärligt?? Hur tänker du... "Barnen i afrika svälter" Uhuu! Jag tror inte att du gör något bättre än vad Zara gör och så det är bara barn i afrika som svälter och inte i andra länder! Och om du inte tycker om Zara VARFÖR LÄSER DU DÅ HENNES BLOGG???



Go Zara <3

Skrivet 2012-04-22 kl. 18:34:04
hannah //

jag blir så sur på såna personer

dom har fan inget liv jag lovar dom går typ in på allas bloggar och bara klagar på dom för att dom är så jävla

avsjuka

och så skriver dom det finns bara i afrika som svälter

man bara om du är så jävla duktig och tänker på dom hela tiden så kan ju du sluta köpa sker och sluta äta och ge din mat och dina kläder till dom jävla idiot

p.s älskr din blogg zara du är så söt :)

Skrivet 2012-04-22 kl. 19:31:02
Hildana :) //

Zara du la den!! Bra svarat till sådana onödiga kommentarer!! :)

Skrivet 2012-04-22 kl. 19:56:45
URL: http://hildana.blogg.se/
Tora //

K bry? ;)

Skrivet 2012-04-22 kl. 21:03:32
JoLiVes World ッ //

vad heter du på instagram? :)

Skrivet 2012-04-22 kl. 21:03:59
URL: http://jolivesworld.blogg.se/
Emma //

Bara jag som inte fattar samman kopplingen mellan gummistövlar och barn i afrika?

Men helt ärligt, be folk som tjärnar typ 100 000 i månaden skänka sina "överflödiga" pengar istället för att köpa en tröja för 24000. DET är onödigt (enligt mig) men några hunters? Hade hon haft 6 par converse hade det vart typ normalt.. Och ingen hade klagat på nått :) zara köper väll vad hon vill för sina pengar. VEM ORKAR BRY SIG?!

Skrivet 2012-04-22 kl. 23:19:16
URL: http://emmandens.blogg.se/
. //

Varför ska personer som tjänar bra med pengar donera mer pengar än andra? Deras ansvar är väl inte högre än andra?

Skrivet 2012-04-23 kl. 00:03:28
Anonym //

Vrf ska de alltid tas upp barn i Afrika!! Vissa av barnen där rikare än fler av er som läser den här bloggen och dig Zara. I usa och asien finns de barn som svälter och allt men dem verkar de som ni skiteri??!! Tycker synd om alla de barnen. Vad är det som är så speciellt med barn i afrika? Är de för att de är mörka som ni tycker synd om dem elr vadå?!!!!!!!!!!!

Skrivet 2012-04-23 kl. 00:17:50
S //

Svar till kommentaren där uppe: det är synd om barnen i Afrika för att de svälter och måste lida för att de har dåligt med resurser och lever i "fel miljö", d.v.s de kanske lever i ett torrt klimat där det är svårt att få tag på vatten och då kan man inte odla eller dricka och då svälter man ihjäl. Utbildningen är också låg så många blir smittade med HIV och AIDS. Barn tvingas jobba, de prostituerar sig, blir barnsoldater och gifts bort med sina 30år äldre kusiner där det då sker mycket våldtäkt och inavel.



Anledningen till att Afrika oftast används som exempel är för att den världsdelen just påverkats av många klimatproblem och alla länder i världsdelen är i princip ganska fattiga med höga skulder, stor befolkningstillväxt och låg ekonomisk tillväxt. Afrika har också högt antal HIV-smittade och spridningen är större än någonsin. Problematiken uppstår när vi människor i I-länderna inte hjälper till och då ökar svälten för ingen får mat eller sjukvård och alla dör. Då kanske du och alla tänker: "Jaha, men Röda Korset då?". Naturligtvis finns den och många andra hjälpande organisationer, men tror du det räcker eller? Stormakterna vill ändå bara åt oljan (USA, Kina) och skiter fullständigt i hur situationen i Afrika är. De förstör byar och splittrar familjer. Det var därför Kony 2012 gjordes, för att folk skulle skänka pengar till organisationen och i samband med det kunna skicka över mer soldater till Uganda där man sedan skulle ta över byar och pumpa ur all olja.



Asien har också drabbats av svält och andra katastrofer men svält- och dödsantalet är fortfarande ganska mycket högre i Afrika än i Asien, därför används Afrika ganska ofta som exempel.



Och sedan att du säger att "vissa barnen där är rikare än fler av er som läser bloggen". "Vissa" är i detta fall typ 1 barn av 10, inte ens det utan mindre.



Och ja, det är också mer synd om folket i Afrika för att de är svarta eftersom de ständigt lever förtryckta av vita människor. Rasismen är nämligen större mot svarta människor än vad den är mot vita. Lyckligtvis var det värre för 100 år sen än var det är nu.



Och sedan till alla er andra: ni är ju för fan sjuka i huvudet. Har ni ingen som helst moral? KLART SOM FAN ATT MAN SKA SKÄNKA MER PENGAR OM MAN ÄR RIK? Situationen i Afrika är värre än någonsin. Tänk att tvinga sälja sin kropp för sex till äldre män för att ens familj ska kunna äta sig mätta för dagen. Ni är för fan inte kloka. Och detta beror säkert på era bristande kunskaper eller er låga ålder, men det är på tiden att ni får reda på sanningen för det är vår generation som kommer få betala det största priset om vi ska rädda så många liv som möjligt.



Och sen håller jag faktiskt med kommentaren Zara. Vad är poängen med att ha 5 par Hunters? De ser ju exakt likadana ut. Känns som om du bara köper de för att det just är Hunters, ett märke. Lite synd faktiskt...



Och svar till Victoria; du gav ju inte heller någon bra argumentation? Hur vet du att personen som skrev kommentaren vill ha ett par Hunters? Källa på det, tack?



Blir bara trött på folk som uttalar sig utan att veta ett jäkla PISS. Tur för mig att jag skrev en uppsats om detta i geografin, därför är jag väl upplyst om hur situationen i Afrika verkligen ser ut till skillnad från 95% av kommentarerna här uppe.



Nu kommer alla bara: "MEN DU SKÄNKER JU INGA PENGAR!", men jag bidrar automatiskt. Jag äter exempelvis ALLTID UPP MATEN, slänger inte ett skit. Jag skänker bort kläder och skor som jag vuxit ur till väl behövande länder. Mina föräldrar skänker pengar till Röda Korset varje månad och jag ska göra det så fort jag blir 18, för det finns nämligen en ålders gräns. Visste ni förresten att ett barn kan på 7kr äta sig mätt på hela dagen? Säkert mindre. MEN 7 YNKA KRONOR. Är det värt för en RIK att förlora SÅÅÅÅ mycket pengar eller? För ni talar som om det är synd om de rika som måste betala åt de fattiga. Vad är det att förlora om man är skit rik då?

Det är därför klassklyftorna i samhället ökar, för att ni tänker som majoriteten i Sverige gör.



Jag uppmanar inte er alla att plötsligt donera hela sin månadspeng till svältande barn, men GÖR NÅGONTING. Små saker GÖR SKILLNAD!



Hoppas ni fattar nu och läser på noga innan ni uttalar er och skämmer ut er.

Skrivet 2012-04-23 kl. 09:42:56
Johanna //

S: grymt bra skrivet! tycker att alla ska sluta försvara zara, hon gjorde det just själv. Jag säger inte om det är rätt eller fel som hon säger men sluta försvara henne då ni inte vet,

Skrivet 2012-04-23 kl. 13:31:06
URL: http://thedailygrind.devote.se
Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE) //

var med i veckans blogg!

http://emmandens.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang-3.html#comment

Skrivet 2012-04-23 kl. 16:07:03
URL: http://emmandens.blogg.se/
tobbe //

Hej, jag vet att jag bara är en i mängden för dig, en av många killar.., men jag tycker du är sjukt söt och vacker man bara typ dör XD, din video fån talang har jag på bokmärke och älskar den <3, lust åh snacka på msn/skype ellr nå skulle va sjukt uppskattat och en dröm som går i uppfyllelse , kram tobbe=)

Skrivet 2012-04-23 kl. 18:01:58
Anonym //

hejsan svejsan! zara, jag måste bara säga att du är sååååå bra :) för du skriv helt rätt!!!! håller med dig verkligen :) P.S du verkar vara en super skön tjej. :) haha kom inte på något bra att skriva :s

Skrivet 2012-04-23 kl. 18:53:34
Anonym //

Åh fyfan vad jag älskar rubriken... Haha, vafan gick fel?

Skrivet 2012-04-23 kl. 18:57:55
Hannnaaaaa //

B.L.O.G.G.A!!!!!:D

Skrivet 2012-04-23 kl. 19:23:22
Emelieeeeeeeee! //

Zaraaa. :) En fråga, Har din syster blogg, isåfall länka! Så äru urgullig! ( Vilket du redan är med iaf)

Jag ääääääälskar din blogg! Kollar den varje dag!

Men det skulle vara ett + om du la ut någon video om din dag och aoutfitt! :) Annars störtälskar jag dig zara! <3

Skrivet 2012-04-23 kl. 20:01:38
Kerstin, Bitchers! ;* //

Asså seerrriöst! Ni bara fjäskar för Sara, Skriver åhåhåh fina skor, Åhhh sötis, Ååhåhåh snygg åhhh vart haru köpt den tröjan åhhhhh. fina nu är åhhhh fin du är!

Assså, Ba lägg AV!

Hemma sitter ni säkert och ba; fyfan vad ful, uhh äckligt ful!

Och man ska ju skriva det man tänker. LooooooserS!

Jag tror att Zara uppskattar det ni skriver. Meeeeeeeeen sluta smörja, Idiiiiuuuuuuuter!

Skrivet 2012-04-23 kl. 20:06:02
ida //

men kerstin....vad vet du vad vi tycker!? om du ska hålla på sådär håll det för dig själv för ingen vill lyssna på vad du har att säga om du bara håller på sådär, moget

Skrivet 2012-04-23 kl. 20:09:56
ida //

men kerstin....vad vet du vad vi tycker!? om du ska hålla på sådär håll det för dig själv för ingen vill lyssna på vad du har att säga om du bara håller på sådär, moget

Skrivet 2012-04-23 kl. 20:10:14
Anonym //

skit i alla negativa.Du är grym, du vann fan talang.

Kan inte du vissa dina converse också?

Skrivet 2012-04-23 kl. 20:38:37
Tilda Höij //

SKIT GRYM BLOGG! :D

Skrivet 2012-04-23 kl. 20:41:02
URL: http://lifebyth.blogg.se/
Malin //

Håller med Kerstin till en viss del. Visst en del kanske ser upp till Zara sjukt mycket men inte ALLA. En del smörar bara.

Sen skulle jag bara vilja säga något om inlägget i allmänhet. Alltså när man lägger ut en bild på 4 par Hunters kan vissa tolka det som bortskämt. Jag var en av dem. Men när hon sen berättade att hon själv hade betalat de med sina egna pengar så tyckte jag det var okej. Jag menar, visst hon kanske får mycket månadspeng, vad vet jag? Oavsett så tycker jag att det är hennes ensak och om hon vill lägga pengar på Hunters, låt henne? Jag menar hennes pengar, hennes val. Sen om hon hade överflödigt med pengar hade man väl kunnat tyckt att hon skulle donera till Röda Korset o.s.v. men nu har hon t.o.m. SAGT att hennes familj donerar varje månad. Så HON BIDRAR! Och herregud vad folk blir upprörda för en sån liten sak hahah (Jag också) Tänk såhär, det är ganska kul hur jättemånga kommer och försvarar Zara trots att de inte känner henne hahah! Säger inte att det är något fel på det jag tycker bara att det är ganska så kul, håller ni inte med?

Skrivet 2012-04-23 kl. 20:51:40
Anonym //

hahahah ni är hjärntvättade de flesta utav er. låt henne köpa vafuck hon vill. ett par hunters går på lite över 1000 på de flesta ställen, hur mycket kostar era mobiler? hur mycket pengar lägger ni ner på kläder? snälla, som hon sa köper hon väl de själv, istället för kanske kläder? varför ska ni klaga så fucking mycket och vad har ni med det att göra ens? man kan fan inte ha samvete för allt dyrt man köper eller äger, ellerhur? har ni samvete för all mat ni äter, dagligen? nej, äckiga idioter, tror ni hon kan rädda hela afrika genom att inte köpa ett par skor? tyvärr inte. och jag tycker skitsynd om de i afrika, hälften av min släkt kommer därifrån, klart jag bryr mig, men snälla, ni gör säkert inte ett skit för dom så då kan ni bara hållakäften.

Skrivet 2012-04-23 kl. 20:58:18
isabelle //

hahahahahahahahaha, ååh detta är verkligen humor.

Helt ärligt, vem pallar lägga ner tid och kränka ner på andra? Inte för jag tror att Zara bryr sig så värst mycket men ändå? Förjävla töntigt tycker jag.

c'mon guys, skärp er förfan! Zara du äger, haha vet inte hur många gånger jag skrattat åt dina videos...

YO GO GIRL!

Skrivet 2012-04-23 kl. 21:27:18
URL: http://isabellelundqvist.spotlife.se
Felicia //

kan inte du blogga lite offtare? :)

Skrivet 2012-04-23 kl. 21:43:20
Felicia //

kan inte du blogga lite offtare? :)

Skrivet 2012-04-23 kl. 21:43:33
Cecilia //

Bara för att de inte har pengar till att köpa något! Ta inte åt dig.♥

Skrivet 2012-04-24 kl. 07:37:44
URL: http://ceciliahaggqvist.devote.se
Anonym //

Har du sett att bilden från när du och chloe är på invigningen av MOOD är med i det nya numret av veckkorevyn? :D

Skrivet 2012-04-24 kl. 16:10:37
Johanna //

åh herre nu kommer alla in på nåt annat ämne också! haha, hämtar popcornen och ska läsa igenom alla kommentarer nu, sick!

Skrivet 2012-04-24 kl. 16:50:02
URL: http://thedailygrind.devote.se
Mimi //

Är du och Ludwig inte tillsammans längre? Du har all rätt att bli upprörd över den här frågan. Vet att den är lite för personlig men du har inte skrivit så mycket om er/honom på länge .. Vore tacksam för svar. superfin blogg, kram!

Skrivet 2012-04-24 kl. 17:41:41
M //

Ahh..man blir trött av att ens lyssna på disskutionen. Förstår inte varför alla ska bry sig så otroligt mycket! Visst förstår vissa av er då även jag kan tycka att det kan kännas lite onödigt med hur många par hunters som helst men seriously, varför hålla på att klanka ner på någonhela tiden? visst vi väljer alla att göra olika saker med våra pengar, vissa köper elektronik vissa köper ett par hunters helt beroende på prioriteringar och vi kan inte döma varandra för det. Ingen av dessa kommentarer ovan vet om/hur mycket Zara och hennes familj skänker till hjälporginisationer så ingen kan därför heller uttala sig om att hon är en dålig människa. Tycker bara man ska vara tyst om man inte vet mer, för ni vet aldrig vilken skada ni orsakar hos personen som ni klankar ner på och hur dåligt ni får henne att må. Vem vet? kanske hon gör mer för at hjälpa behövande än vad någon av er vet och då får hon ju kritik i onödan, men det kan självklart vara tvärtom också. Men döm aldrig innan ni vet för ni kan verkligen förstöra mer än ni bygger upp!

Skrivet 2012-04-24 kl. 20:32:36
zara //

på zaras instagram skriver hon att hon köpte ett par för 200 kr. man kan faktiskt köpa billigare änn vad man ser i de flesta afäärerna. jag har 3 hunter,2 uggs, 2 palladium, 4 converse och jag vet att man kan komma undan billigare med många skor. t.ex på lager 152 kostar converse ca 350. så då kostar ibland märkes skor lika mycket som ett par från en vanlig skoaffär. så chilla lite va?

Skrivet 2012-04-25 kl. 15:56:57
Anonym //

heej, jag har öppnat en blogg om selena gomez! Jag tänkte om du gillar henne får du gärna gå in och kolla på den och följa den, det handlar om vad som händer i selenas liv osv. En fanside. Kram! http://sgomezsweden.blogg.se/?tmp=25164622

Skrivet 2012-04-25 kl. 17:12:04
Anonym //

zara...du är liiite bortskämd, hälsa din kompis Chloe att hon också e lite bortskämd ( inget illa menat...känner bara att jag måste få uttrycka mig ;) )

Annars älskar jag din blogg! :)

Skrivet 2012-04-25 kl. 17:12:24
Anonym //

heej, jag har öppnat en blogg om selena gomez! Jag tänkte om du gillar henne får du gärna gå in och kolla på den och följa den, det handlar om vad som händer i selenas liv osv. En fanside. Kram! http://sgomezsweden.blogg.se/?tmp=25164622

Skrivet 2012-04-25 kl. 17:40:51
klara //

en fråga, har du kvar pengar från när du vann talang som du typ shoppar för? ;)

Skrivet 2012-04-25 kl. 20:02:43
URL: http://klaracw.blogg.se/
Anonym //

Uppdatera OFTARE

Skrivet 2012-04-26 kl. 10:26:38
Anonym //

Uppdatera OFTARE

Skrivet 2012-04-26 kl. 10:26:52
Anonym //

ta bort din blogg , du bloggar ju nästan aldrig?! .. :(

Skrivet 2012-04-26 kl. 13:18:02
Hanna //

Åååå jag älskar värkligen din blogg,tittar in lite då och då varge dag!!

Skrivet 2012-04-26 kl. 15:40:05
Catrin //

Hej! men asså det är ju zaras pengar för i helvete! hon köper väl vad hon vill!?!?! precis som alla andra! gör det du med "kommenteraren" och skit i vad andra gör med sina pengar!

Skrivet 2012-04-26 kl. 17:04:05
URL: http://chenriksson.devote.se
lare //

zara kan du blogga mer din blogg är super bra ......

Skrivet 2012-04-26 kl. 17:13:41
Alice //

BLOOOOOGGGGGGAAAAAAAA! <3

Skrivet 2012-04-26 kl. 18:42:38
Vicky:) //

Hej Zara har precis kollat klart på alla avsnitt från tv4 (Jag ska bli stjärna) Du är så duktig men hur gåre med sjungadet nu tack för svar !:) Grymt fin header BTW !!! :D

Skrivet 2012-04-26 kl. 20:35:22
URL: http://vickykarlsson.devote.se/
josefinefoughman //

spelar ju ingen roll vafan ! du kanske har massa hunters medans hon har massa massa massa dyra klädesmärken, hahaa hunters är ju förihelvete bra och snygga skor ! skit du i de din skitunge ;)

Skrivet 2012-04-26 kl. 21:08:48
URL: http://nattstad.se/josefineefoughman
Anonym //

Zara, eftersom du inte Bloggar så mycket, kan inte du lägga in frågestund. Och sedan svarar du? :)

Skrivet 2012-04-26 kl. 21:17:22
evelina //

du är verkligen inte oförskämt. den ända som är oförskämt är den som kallar alla "rika" oförskämda. herregud. du verkar (känner dig ju inte personligen) som världens snällaste och omtänksammaste!! att du vann talang har ju inge med att göra dina stövlar. även OM du skulle använt pengarna till de så är de din ensak. inte hennes. kram

Skrivet 2012-04-27 kl. 10:36:06
URL: http://evelinich.blogg.se/
Anonym //

VARFÖR MÅSTE MAN VARA DUMIHUVEJÄVEL BARA FÖR ATT MAN ÄR "RIK???? zara gör vad hon vill för sina pengar och jag tror inte att hon kommer sluta göra det bara för att ni skriver massa dumma kommentarer och kallar henne bortskämd !



Zara är bäst !! ;)

Skrivet 2012-04-28 kl. 17:17:52
Limpan ;) //

Asså herregud! Spelar det någon roll hur många och vilket sorts stövlar man har!? Jag fattar inte ens att man orkar bry sig! Zara får väl ha hur många hon vill! Man kan ju önska sig pengar och spara dem så att man kan köpa nåt man vill typ ett par Hunters.



Förresten Zara, dina Hunters är assnygga!!!! Fet avis jag bliir! Din blogg är supersnygg dessutom, jag älskar den!! :)

Skrivet 2012-05-03 kl. 18:14:02
Hej //

När du önskar dig nåt dyrt (asså hon som skrev kommentaren till zara) då ska vi säga nää den där prylen är för dyr det finns barn som inte alls får mat,Zara ska väl inte få köpa saker bara för det finns barn som inte får mat (Tänk lite):/


Skrivet 2012-12-10 kl. 15:10:41
Alma //

Störda människor, hur många par har du? Vilka färger, skulle vilja veta för att få lite inspiration om vilka färger/färg jag ska köpa??

Skrivet 2013-11-17 kl. 16:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0