Q/A

Hur går röstprovet till?

Man ska inte sjunga, om ni trodde det. Det är ett teoretiskt prov (kan man säga så?) Där man måste kunna alla delar och instrument i halsen och varför det blir ljud, hur det är uppbyggt och så. Och det är jag inte bra på...

finns abercrombie i sverige ? vart?

Noope, det gör det inte men man kan beställa från deras hemsida eller så ber man någon kompis köpa med sig någon om hon eller han åker utomlands!


hur gammal är du egentligen? 97:a eller är du 98:a?

Jag är född 1997, den 16:e december.


Hur gammal är din syrra?

Hon är 12, och är född 2000.


Vad är de för macbook du har? Är den bra?

Jag har en MacBook Pro och den är så jäääävla bra! Den är så enkel samtidigt som den är avancerad, fattar ni? Haha ska jag vara helt ärlig så ville jag bara ha en MacBook för att att ha en i början, typ för jag tyckte den var snygg, men jag skulle aldrig kunna gå tillbaka till PC idag. Det breor ju helt på vad man vill göra också. Om man spelar mycket så är ju Mac den sämsta datorn man ka ha men om man gillar att hålla på med bilder, musik, film och design är ju Appleprudukterna bääääst. Har man dessutom en iPhone kan det seröst inte bli bättre.






Molly //

heeej Zara, jag har en as kånstig fråga hehe men jag bara undrar har du ´'host host' mens isåfall när fick du det?? sorry för en lite privat fråga.



ps. älskar din blogg och dig även fast jag inte känner dig, men du värkar fett skön, rolig, snäll och du sjunger så JÄVL********* BRA!!

Skrivet 2012-04-20 kl. 18:49:31
Anonym //

Varför ska folk ha reda på det egentligen?

Skrivet 2012-04-20 kl. 20:56:45
Gabbi //

hur många gånger har du varit i Thailand? Skall du tillbaka snart igen? :) Älskar bloggen din!

Skrivet 2012-04-20 kl. 21:46:47
Ella //

Om man bor i Skåne kan man ju alltid åka till Köpenhamn för där finns Abercrombie & Fitch och dessutom finns där massa andra bra butiker :D

Skrivet 2012-04-20 kl. 22:43:16
Anonym //

varfrö ska man veta en sån privat fråga Molly?, så onödigt...

Skrivet 2012-04-21 kl. 11:18:05
Elsa //

Hej Sara! Jag såg en såå fin bild på dig på instagram med jättelockigt hår, och jag skulle bli överlycklig om du gjorde ett inlägg eller video om hur du gjorde! Tack så mycket i så fall! Kram

Skrivet 2012-04-22 kl. 17:34:05
Lovisa //

haha!! Vi fyller år på samma datum den 16:de december! :d xd

Skrivet 2012-04-23 kl. 19:17:04
Anonym //

kan du inte lägga upp en video när du sjunger?:)

Skrivet 2012-04-23 kl. 19:20:06
jennifer //

Fin blogg!



Har du instagram?:)

Skrivet 2012-04-23 kl. 20:59:48
URL: http://jenniferodders.devote.se
Alva //

Jenifer hon har instagram☺ hon heter zaralarsson ❤✌✌✌✌✌✌✌

Skrivet 2012-04-26 kl. 07:33:34
denise //

du hade sagt för ett tag sen att du skulle lägga ut en video på när du sjunger halo av beyonce!

o jag var en av dem som bad dej att göra det ^^



o du sa att du skulle göra det snart....men när? snälla snälla jag har väntat länge nu :))

Skrivet 2012-04-26 kl. 21:10:18
Klara //

Hur kan du fota din bakgrund på din mac? Asså hur fotade bilden? Eftersom jag fick min macbook igår och har ingen aning hur macbook fungera :)

Skrivet 2012-05-01 kl. 16:36:08
ida //

Hej och fin blogg Zara! jag har ställt den första frågan förut. Men jag hittar inte i vilken inlägg jag kommenterade i så an inte se om du svarat. eftersom jag hittade en video på Youtube när du sjöng på ett dop.

- Sjunger du fortfarande på dop (eller det kanske bara är på dom du känner?)

- Brukar du uppträda ofta? Iså fall var :P

Tacksam för svar :) // Ida

Skrivet 2012-06-04 kl. 22:42:29
Felicia //

Hej! Jag undrar om du har några tips om att sjunga mina kompisar tycker jag är duktig på att sjunga och jag sjunger nästan jämt hemma (mest när jag är hemma själv) för det är det som är problemet jag vågar inte sjunga för någon jag har jätte mycket scenskräck!!
PS: jag tycker du är JÄTTE fiin och jag älskaaaar dit hår sitter och tittar på jätte många videor på dig för jag önskar jag va du!!!

Skrivet 2012-09-13 kl. 16:07:33
Mia //

är du oskuld?

Skrivet 2013-02-17 kl. 22:52:43
Anonym //

Vad heter dina kompisar?
Läser du dina kommentarer på instagram?

Skrivet 2013-03-16 kl. 19:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0