det bästa med mina bästa.

Kollade igenom Facebook lite grann och gick igenenom alla bilder jag har. Haha Herregud vilka underbara minnen! Jag älskar er så mycket, ni anar inte! Det är först nu jag har fattat vad vi hade. Alla ställde upp för varandra till 100%. ALLA gjorde det och alla var så jävla schyssta mot varandra och kände varndra utan och innantill. Jag är så glad att jag har träffat er och ni kommer alltid vara den bästa delen i min uppväxt.
.
Tänk vad mycket sjukt vi gjorde! Kvällen hos Alex vid Karlaplan eller alla ''bitchbråk''. Haha ingen kunde bråka som vi kunde! Tänk alla skolavlutningar och när vi låg på golvet i omlkädningsrummet och skratta tills vi grät. Eller när vi alltid ville vara kvar i skolan med varandra så vi stannade tills klockan blev 9 haha och varje gång vaktis knacka på dörren trodde vi det var en mördare! När jag kastade en apelsin på Sandras sko hahahahahah. Varje dag efter skolan gick vi alltid och tog bananer från Hemköp hahaha. När alla gick och tjalla till rektorn om rasterna! Varje gång jag och Selma sa ifrån mot Lena. Hahahahahaha jag kommer fortfarande ihåg Isaks pappas min när han stod vid vanten av korridoren. Och alla gånger vi nästan blev utslängda från cafét för att vi skrattade för högt! Jag skulle kunne skriva en bok om allt vi gjort, fast efter det skulle nog alla tro att jag var menatlt handikappad. Ingen kommer förstå, Haha vi har fan historia. Träffas hos mig någon helg och ha PST?
-
Jag saknar er verkligen, jag saknar er varje dag.

Louise //

Skrivet 2012-04-20 kl. 12:32:42
URL: http://.s
Louise //

Fina bilder <3 :)

Skrivet 2012-04-20 kl. 12:33:18
fashionrush.spotlife.se //

Fina bilder! Man måste verkligen ta till vara alla underbara ögonblick!

Skrivet 2012-04-20 kl. 17:25:59
URL: http://fashionrush.spotlife.se
melonas //

hahahah den bilden!! gud vad roligt vi hade på alla raster! kommer du ihåg när vi hade ett piano i klassrummet och alla brukade spela som galna, eller när vi alltid ritade på tavlan och lärarna blev arga! saknar <333

Skrivet 2012-04-20 kl. 21:00:35
Anonym //

var ni i göteborg på sissta bilden???

Skrivet 2012-04-22 kl. 19:18:16
Tilda //

Hej, jag undrar bara en sak.. Känner du zebbe berg? Såfall hur? ;) tack om du svarar!

Skrivet 2012-04-22 kl. 20:30:48
Isabell //

Hej undrar bara om det råkar vara amelia dahlén på ett av fotona där? :) Hon gick i samma klass som mig och det var väldigt likt haha så är lite nyfiken :p

Skrivet 2012-04-27 kl. 17:19:22
URL: http://isabelllarsson.myshowroom.se/
Vilma //

Du har en sjukt bra blogg Zara! Haha ja minns att jag var skiit avundsjuk på dej när du vann Talang.. Kram

Skrivet 2012-05-07 kl. 15:30:19
URL: http://vilmalinneaas.blogg.se/
.... //

Bor du i Sverige?;)

Skrivet 2012-07-10 kl. 01:24:39
.... //

Bor du i Sverige?;)

Skrivet 2012-07-10 kl. 01:24:40
Linn <3 //

Hej!
Undrar snabbt bara två saker ;)

1. Vad heter tjejen i glassögon? (som visas minst 2-3 ggr)
2. Var körde du balett? (på bilden)

Tack för svaret ;D

Skrivet 2012-07-18 kl. 02:28:54
URL: http://ngoc.blogg.se
Felicia //

Asså du är så himmmmmmla fiin gud du är helt perfekt jag önska jag såg ut som dig det skulle va en dröm!

Skrivet 2012-09-13 kl. 16:11:54
anonym //

varför bytte du skola? kram på dej!

Skrivet 2013-01-16 kl. 07:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0