Redbull

Shalom you guys! Vad gör ni? Själv har jag pluggat i 3 timmar väldigt intensivt. Eller jag trodde jag hade pluggat intensivt till jag kollade hur många uppgifter jag gjor i matten och kom fram till att det var 5 st... Jaja haha. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Vi hörs imorgon!! Puss och godnatt. Btw Så tycker jag Louise i min klass är awesome! Shes ma homeuurl och ni borde följa henne på instagram där hon heter lollothornlund!

Emma ♥ Photo - Fashion - Friends //

Hatar när man tror att man har jobbat jättemycket men sen inser man att man typ inte gjort nått...

Skrivet 2012-04-17 kl. 17:29:55
URL: http://emmaback.blogg.se/
Anonym //

heyy, do you have tumblr?

Skrivet 2012-04-17 kl. 20:06:32
Elle //

Sorry. Trodde att det var du som var intresserad av design.

Men be pauline att designa din blogg



Skrivet 2012-04-18 kl. 07:23:25
Agnes //

FÖLJ @agnesmhallen på INSTAAA!

Skrivet 2012-04-18 kl. 08:06:13
Anonym //

är det hanna eller du? , alltså på bilden! hahah :O

Skrivet 2012-04-18 kl. 19:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0