Q/A

hej zara! du har ingen aning om hur glad jag skulle bli om du svarade på min fråga i antingen ett inlägg, videoinlägg, här bland kommentarerna eller vart du vill. hursomhelst, min fråga är.. det är så att jag är jätte blyg och är alltså väldigt tyst och tillbakadragen av mig, vilket är så tråkigt. hur ser du på tysta människor? och sen, den viktigaste frågan, hur kan du vara så självsäker och ''babblig''? :) med ''babblig'' menar jag bara på ett possitivt sätt!! önskar att jag var så jag med. Men hur ska man tänka, göra m.m? KRAAAAAAAM, du är så cooool.

Åhhh vad gullig du är! Helt ärligt är jag inte jätteframmåt. Det beror helt på vilka jag är med, på vilket humör jag är på, vilka jag träffas osv. Ibland kan jag sitta helt tyst haha. Men man kan ju försöka intala sig själv att man är ''självsäker'' som du skriver... Vad är det värsta som kan hända om du säger något fel eller konstigt? Det är egentligen något man bara får träna i think.



Var kommer den tröjan du har på dig ifrån? JAG BEHÖVER EN STICKAD TRÖJA!

Tyvärr har jag ingen aning för den är ganska gammal och det finns ingen lapp kvar...


Känns det inte konstigt att ha dansat så mycket som du gjorde i kungliga svenska balettskolan och sedan att dansa mycket mindre?! förlorar du inte mycket muskler? Stretchar du fortfarande för att vara vig?

Nej de känns faktiskt inte alls konstigt. Jag trodde att det skulle göra det men det känns bara skönt. Joo klart jag förlorar muskler men jag försööker träna på annat sätt som att gymma, gå ut och springa och sånt. Jag vill börja på kickboxning, mma, judo eller börja rida igen. Jag strechar ingenting längre och det märks! Jag är ju inte stel som ett kassaskåp men jag är inte vig som en ballerina längre. Snyft.



Är du oskuld?

Gissa tre gånger.


Arozow //

Hahah detta är en rolig fråga till dig =P



Du och din syster är ganska lika.aja till frågan nu är det sant att din pappa fyller år den 25 mars och din lilla syrra den 26 mars hehe skulle vara roligt om du sa det nu:P



Och du är så fin<3 Älskar din stil vettu<3

Snälla kan du skicka detta till min blogg näru svarar :( snälla:)?

Skrivet 2012-04-01 kl. 15:30:12
URL: http://thetwogirlz.blogg.se/
Anonym //

Var köper sina långa klänningar?

Skrivet 2012-04-01 kl. 16:19:52
Anonym //

är du de då , alltså sista frågan

Skrivet 2012-04-01 kl. 16:55:56
Kira //

Judo är skiiitakuul! Men börja inte i fel grupp, jag gick i ca tre år men sluta för det var samma grupp men bara nybörjare hela tiden... :/

Skrivet 2012-04-01 kl. 16:59:03
Joanna //

AMAGAAD OFTA DU HAR RIDIIT?! :D

Skrivet 2012-04-01 kl. 17:00:45
HAha //

Kahahhahahah Du ba gissa tre gånger och slänger inen bild som du ser gravid ut på!!! HAHAHHAHAHA!!!!!!



sitter och garvar ihjäl mig här!

Skrivet 2012-04-01 kl. 18:48:23
Sofia karlsson //

men serriöst? är du oskuld ?? vi vet inte och tänker ej gissa 3 gånger

Skrivet 2012-04-01 kl. 19:24:17
Alva //

Är du gravid?! :)

Skrivet 2012-04-01 kl. 20:05:44
Anonym //

hon ser förfan inte gravid ut på bilden?

Skrivet 2012-04-01 kl. 20:27:47
Anonym //

Gissar nej :P:P:P

Skrivet 2012-04-01 kl. 21:36:10
Alex //

Sluta tjata hon vill nog inte svara och ni måste respektera det

Skrivet 2012-04-02 kl. 14:24:47
Anonym //

kan inte du bara svara ja eller nej på sista frågan? DU är en stor förebild för många och du behöver inte motivera eller så

Skrivet 2012-04-02 kl. 14:42:55
Haha //

Omg Zara you're wonderfull ! <3

Skrivet 2012-04-02 kl. 18:55:03
Anonym //

_ Amazing beauty Zara !

Skrivet 2012-04-02 kl. 23:30:13
frida //

Hon är 14 år gammal. HON BORDE VARA OSKULD! Absurt annars.

Skrivet 2012-04-04 kl. 15:57:16
frida //

Hon är 14 år gammal. HON BORDE VARA OSKULD! Absurt annars.

Skrivet 2012-04-04 kl. 15:57:17
agnestibblin //

:)

Skrivet 2012-04-05 kl. 19:34:59
URL: http://www.agnestibblin..devote.se
agnestibblin //

Hon ser väl endå inte gravid ut?

Föresten älskar din blogg! Du är typ min "förebild" xD

Tjululuu :D

Skrivet 2012-04-05 kl. 19:36:15
URL: http://www.agnestibblin..devote.se
Anonym //

EN FRÅGA.



Är det inte sjukt jävla störigt när folk frågar dig om du är oskuld?

Om jag var du skulle jag vara helt sjukt piss irriterad.

Jag bryr mig inte om du är oskuld eller inte, det är inte min sak..



Det är faktiskt störigt, det är ju ditt privatliv..

Och ni som inte bara kan acceptera att hon inte tänker svara på det, ni är bara jobbiga, hon tänker inte berätta för att hon inte vill :)

Om hon har haft det, okej.

Om hon inte har haft det, okej.

Vad ska ni göra åt saken liksom?



Tack och hej.

Skrivet 2012-04-06 kl. 14:20:20
Clara //

Hej! Zara du är helt underbart rolig & fin! Skulle vilja vara din vän inte bara för att du är "känd" utan för jag tror vi har mkt gemensamt! Typ, jag gilla att sjunga även om de låter förfärligt och jag går i cheerleading,har blogg m.m! Iallafall min mening med att kommentera var detta & några frågor, skulle bli super glad om du svarar på dessa:

1.vilken stad bor du i?

2.svarar du på kik?fb-namn?(måste inte svara om du inte vill)

3.nör började du sjunga?

4.har du lätt för att träffa nya kompisar?jag menar eftersom du typ är känd eller vad jag ska säga,du fattar kanske vad jag menar får du ju kommentarer ofta om att de vill bli din vön& en del skriver så för de vill de för du är känd (vet inte hur jag ska förklara)men typ jag& vissa andra vill de för du verkar super härlig & rolig & snäll hela du! Om du vill kan du maila mig på min mail! Kram!

Skrivet 2012-04-12 kl. 22:28:28
Anonym //

hej Zara jag tycker ditt namn och efter namn är jätte fint önskar jag hade det och att jag var du,men haha jag är ju bara 12 år hmm, och du 14 år mm. så kan det gå,jooo jag undrar om du vill träffa mig jo för jag är din största idol!!! så jag skulle vara väldigt tacksam om du svarade på min fråga kram kram. ps jag bor på Gotland men jag åker väldigt ofta upp till Stockholm!!! puss
s jag bor på Gotland men jag åker upp till Stockholm ofta!!

Skrivet 2012-11-21 kl. 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0