me have no life

But me have a question. Varför så mycket hate mot stackars Hollister? Jag menar deras kläder är ju skitfina och jag skulle inte banga på att ha allt i min garderob! Dock kan jag hålla med om att det är vääääldigt maintream, dvs att alla gå runt med H&C kläder... Vad fett att äga det och ba mohahahahah alla går runt med mitt märke! För det är ju inge vidare speciellt märke, dom flesta kan ju köpa saker där med sin månadspeng. Så mainstream, Men dom är ju inte fuuuula! Erkänn bara att:
Vilket fint collage jag gjorde, håller ni inte med? Hahaha jag orkar inte med mig själv vad fuuult!

Anonym //

Hollister är alldeles för vanligt för min stil, och när alla går runt med hollister kläder så tröttnar man ju! Men kläderna är juu azzzsnyggaa

Skrivet 2012-04-20 kl. 15:12:36
Emma ♥ Photo - Fashion - Friends //

Kläderna är jätte snygga ju! Skit samma om alla har det tycker jag, om man gillar nått skall man köpa det!

Skrivet 2012-04-20 kl. 15:51:41
URL: http://[email protected]
Emma ♥ Photo - Fashion - Friends //

Jag tycker att om man gillar kläderna skall man köpa dom! Hollister har ju super fina kläder!

Skrivet 2012-04-20 kl. 15:52:42
URL: http://emmaback.blogg.se/
Frida! //

Tyck till på min blogg! :)<3 ps.bra blogg :D

Skrivet 2012-04-20 kl. 16:43:27
URL: http://frizzzan.blogg.se/
Edith //

1. Det är nästan bara tjejer och killar under 15 som går runt med Hollister-påsar och kläder. Inget fel att vara i den åldern, tvärtom, men det kanske är en anledning varför många äldre dissar Hollister?



2. Det är så mörkt där inne att man knappt ser kläderna och musiken är jättehög vilket bara gör en stressad och ofokuserad.



3. Storlekarna är sjuuukt små. Jag höll upp ett linne i storlek XL och kunde konstatera att det skulle sitta tight på min kompis (som har 34 eller XS i vanliga kläder), så jag som har S-M skulle alltså behöva ha XXXL???



4. Allt där inne är väldigt dyrt MEN det är inte så pass orginellt att du inte kan hitta liknande grejer på H&M/Vero Moda osv för en betydligt billigare peng.



5. Det är ganska töntigt med dörrvakter som blir anställda efter utseende och pratar engelska med en fast de knappt kan ordentlig engelska. Okej vissa kan det säkert men ni fattar min poäng? Varför ska de fjanta sig sådär bara för att imitera USA? Det hade ju varit coolare om de hade gjort något eget av konceptet istället.



Det enda coola med affären är hur den ser ut utifrån! Det är ett plus :D

Skrivet 2012-04-20 kl. 17:20:49
URL: http://dith.blogg.se/
fashionrush.spotlife.se //

Håller med dig! De gör verkligen snygga och casual kläder, men lite tråkigt när alla har det.

Skrivet 2012-04-20 kl. 17:24:59
URL: http://fashionrush.spotlife.se
Anonym //

Jag bara undrar hur lång du är? Älskar din blogg förresten! <3

Skrivet 2012-04-21 kl. 11:46:02
Julia :) //

JA! dom har jättefina kläder :D Men bara att ALLA har dom...

Skrivet 2012-04-22 kl. 09:16:15
URL: http://lulaistheshit.blogg.se/
Anna //

Hur gör man sånna kollager?

Skrivet 2012-04-28 kl. 09:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0