april april

Heeellooo alla där ute! Idag är det första april med jag är så dålig på aprlskämt att jag inte orkar lura er haha. För mig är det första april varje dag i skolan för alla driver med mig hela tiden för jag är så jävla lättlurad! Ludwig ringde mig typ 1 och ba ''Zara det här är inget skämt! Det är en tjej i vår klass som har tagit självmord (jag vill inte säga namnet) och hennes kompis var med.'' Osv osv osv. Jag fick seriöst panik och var nära på att börja gråta till jag kom på att klockan var över 12 och det var första april hehehe... För taskigt eller roligt? Vad tycker ni?
I look so brooowwniieee. Me gusta!  Anyway, har ni gjort något roligt aprilskämt eller blivit lurade? Jag behöver lite tips haha.

Johanna //

Blivit lurad av en blogg att hon skulle sluta, haha typiska bloggluret men gick på det ändå... Sen har mamma som vanligt försökt lura mig att det står ett rådjur på vår gård -.- första året jag inte går på det haha, pinsamt ^^

Skrivet 2012-04-01 kl. 14:31:39
URL: http://thedailygrind.devote.se
Ebba //

haha hade fått panik ;) Men jag undrar hur du och ludwig träffades? Var det att du började i hans klass eller kände ni varandra innan? :) Ni är så söta ihop! kram <3

Skrivet 2012-04-01 kl. 14:38:23
Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE) //

är med sjukt lättlurad!!!



var gärna med i veckan blogg!

http://emmandens.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang.html#comment

Skrivet 2012-04-01 kl. 15:31:56
URL: http://emmandens.blogg.se/
Greta //

Använder du brun-utan-sol isf vilken :)?

Skrivet 2012-04-01 kl. 15:50:57
Hanna //

Haha roligt när man känner varran väl!!<3

Du skulle ha gjort ett inlägg där du skriver att du planerar att ta bort bloggen ;) Hade varit ett bra aprilskämt ;) Kram på dig Zarish!!

Skrivet 2012-04-01 kl. 17:16:44
Moa //

Hej Zara! Kan inte du ha en läsar-träff någon gång? Skulle vara roligt att få träffa dig! Och kan du inte lägga ut en video på när du dansar? :)



Kramis!

Skrivet 2012-04-01 kl. 17:28:13
Linnea //

Liiite taskigt!

Pappa lurade mig imorse, vi sålde våra cyklar och han sa "Halv sju ringde en och ville köpa en cykel, sen halv åtta ringde 5 till!"

Haha... skämtet var att dom hade ringt, vi har sålt två cyklart :D

Skrivet 2012-04-01 kl. 19:26:37
URL: http://linneafourever.blogg.se/
emilia //

jag & min kompis älskar justin bieber, så ja lurade henne att Justin och Selena skulle få barn :)

hon blev as glad, och sedan astjurig på mig för att det inte var sant :D

Skrivet 2012-04-01 kl. 19:55:52
Anonym //

nemen gud kvinnan , vad har du gjort för hemligt som har gjort dig så brun?

Skrivet 2012-04-01 kl. 19:57:58
Dith //

Nej jag tycker absolut inte att det är okej att skämta om att någon skulle ha dött eller skadat sig. Sådant är aldrig okej. Men ni är så unga att jag har överseende. Förstår att dina killkompisar kanske inte förstår allvaret

Skrivet 2012-04-01 kl. 21:16:18
URL: http://dith.blogg.se/
katta //

hahah vad söt du är "var nära på att börja gråta" så gullig :* ses i skolan imorgon <3

Skrivet 2012-04-02 kl. 23:28:52
Amy //

You have really nice eyebrows and you are just stunning!<3<3

Skrivet 2012-04-03 kl. 16:17:58
Olivia //

Du är så fin Zara!

Skrivet 2012-04-08 kl. 17:38:41
URL: http://aannaolivia.blogg.se/
Filippa //

Jag fyller år den första april

Skrivet 2013-02-22 kl. 15:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0