smart says NO. Stupid says YES.

Jag måste bara berätta om den skönaste reklamen. Den är från Diesel och Jag skrev om den för jättelänge sen men jag måste bara visa den igen! Det är så rätt! Man FÅR vara galen, komma med helt sjuka idéer, och dessutom GÖRA dom sjuka planerna. Man lever en gång (vilket några jag känner inte verkar fatta) Jag menar det är okej att Fucka ur totalt! Jag är rätt spårad och jag älskar att bjuda på mig själv. Va kreativ och skit i vad andra tycker.
 
Kort sagt:
 
















HAR NI GJORT NÅGOT HELT SPÅRAT OCH VART 'STUPID'? BERÄTTA!


Anonym //

neeee (:

Skrivet 2011-09-20 kl. 21:27:43
URL: http://ebbbaa.devote.se
Anonym //

Asså haha! Klart man har ;) tänker som dig. Lev livet föööörfan! Ingen dör av lite äventyr i livet, right;)? Asså kommer skämma ut mig sååå mycket om jag skriver min blogg.. Men jag & en kompis hoppade studs attack och det spöregns.. Vips klär jag av mig NAKEN och springer runt i området. Asså hahaha! Sen satte jag mig och kissa. Dock va det typ 2 år sedan! Men kommer ihåg dagen fortfarande. Dock skulle jag nt klä av mig naken idag, utan med trosor och bh;) Jag har "pussat" en vikarie och fick bra betyg ( dock va de förra året och har förändras!), klättrat ut genom ett fönster typ 05.00 på morgonen åkt till McDonalds i bara hotpants & skjorta sminkad till emo och frågade efter en kajal från "Mac", jag har fått glass utav olika dagis när jag sagt "heej, min lillasyster fyllde år förut och glömde ettglass paket här?! Finns den kvar?"(om inte så sääg att dina föräldrar redan hämtat dom), jag var på grisslingefesten och hoppa i, i vattnet med kläder och skor och gick och dansa med killar;)( gick barfota hem) jag har gjort så myycket asså kommer knappt på något! Skulle lätt kunna planera något med en kompis.. SOMSAGT baNgaaaa aldrig!!;) skiter i stavfel nu för palla iPad:) dock skäms jag nt av detta bara att jag nt vill att de ska stå på internet;) aja kyyyyyss

Skrivet 2011-09-20 kl. 22:15:42
Amanda //

Jag som skrev överta heter Amanda.. Ehh;)

Skrivet 2011-09-20 kl. 22:16:19
blendaa <3 :D //

heeeeej, jag tänkte att eftersom du gillar att dansa, ska du till one dance på sture-p idag? :D <3 snälla kom, det skulle vara aaaskuul! <3 :D klockan sex! krraaamm ps, kolla eventet på facebook!

Skrivet 2011-09-21 kl. 10:39:20
Anonym //

det är klart;D

som du sa man lever bara en gång, TA VARA PÅ LLIVET!

bry er inte om vad andra tycker, var bara dig själv och bjud på din själv:) livet blir mycket roligtare då!:D

jag vet också vissa som inte verkar fatta det:P

men som sagt...BARA LEV LIVET OCH BRY ER INTE OM VAD NÅGON ANNAN TYCKER;D;D

Skrivet 2011-09-21 kl. 20:34:34
maja //

jag har ett akvarium på mitt rum och en gång hade jag och min kompis inget att göra så vi tog på oss cyklop och stack ner huvudet och snorkla! (a)

Skrivet 2011-09-22 kl. 15:56:06
Alva haugdahl //

Haha jag gillar oxå att bjuda på mig själv jag är typ helt crazyyy enligt mina kompisar.. ;)

Skrivet 2012-04-21 kl. 15:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0