tönt klassen #1

Hejsan svejsan i lingonskogen!

Jag uppdaterar iallafall, även fast jag inte fått tillbaka min älskade mobil. Idag var typ världens roligaste dag! haha Jag satt hela rasten och hittade på värsta dirty sexnovellerna om alla i klassen. Får man skriva att man gjorde de? Även fast man bara är 97:a? JAA klart man får! det är ju min blogg, som handlar om mig, och vad jag gör. Och det var vad jag gjorde haha. Eftersom vissa i klassen är feeett pryda började dom typ grina haha men vi känner varandra så bra så det är bara kul. Vi kan verkligen prata om ALLT med varandra! jag är så glad att jag har er, ni är alla mina bästa vänner! sen gick vi in i klassrummet och drog ett stäck mitt på tavlan. På den högra sidan skrev vi ner alla namn vi kunde komma på till tjejens ''sak'' hahaha jag vet inte vad jag ska säga i bloggen :D och på den vänsta killarnas. Sen kom SO läraren in hahah. Hon ba vad göööööör ni!? :O så där höll vi på och pervade oss hela dagen lång haha. JAG ÄLSKAR MIN KLASS!! ni är bäst!

nu ska jag ta bort bilden på mina snygga bröst eftersom den tydligen störde er nått oerhört, peace brä!


olivia //

Hahaha!!!! <3



men la du upp en bild på dina bröst ;O

eller är det jag som mistolkar;)

Skrivet 2011-09-05 kl. 19:29:53
Clara //

Haha, palla ta bort den! ;) Folk får störa sig, dom kan ändå inte göra något åt det.

Skrivet 2011-09-05 kl. 20:25:53
URL: http://byclara.devote.se
Anna //

Har Hanna(din syrra) en blogg, vad heter den isåfall?

Btw: Fin blogg:)

Skrivet 2011-09-05 kl. 21:36:57
URL: http://annazplace.blogg.se/
Anonym //

Men snälla Olivia pervers unge! Hon la upp en as snygg bild, men vissa tyckte att hon visade brösten för mycke? Vafan ingen kollat på dom ändå!

Skrivet 2011-09-05 kl. 22:20:30
jessica //

skit i va dom säger,du är så jävla fin ändå,

dom har bara inget bättre att säga.

Skrivet 2011-09-05 kl. 22:37:30
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
Linnea //

Många skriver att du sjunger bra och att de vill höra dig sjunga igen.

Själv har jag aldrig hört dig sjunga, kan du inte spela in ett videoinlägg där du sjunger :p ? Jättenyfiken!

Fin blogg föresten!

Skrivet 2011-09-06 kl. 09:39:06
URL: http://frenchgirl.blogg.se/
sara //

Lägg upp bilden igen! :) Du gjorde ju nyss ett inlägg att man inte ska bry sig så mycket om vad andra säger och va sig själv. Så lev upp till det nu! :)

Skrivet 2011-09-06 kl. 19:13:10
Johanna //

skit i va dem säger, uppenbarligen bryr de sig otroligt mycket om vad du gör så ta inte bort bilder de stör sig på, det kommer säkert irritera dem lika mycket som deras irriterande kommentarer irriterar dig

Skrivet 2011-09-08 kl. 17:57:51
Nathalie //

Gör videoinlägg där du sjunger, det skulle vara jättekul! Du har en bra blogg

Skrivet 2011-09-26 kl. 15:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0