TÄNK ATT...

Jag har tänkt på en sak..
Varför skrattar man när man blir kittlad.. och varför skrattar inte några? vad är det för kopplingar mellan hjärnan osv som gör att man tycker det är askul så man garvar sönder, fast det ändå inte är kul för jag vill bara att den som kittlar Mig ska sluta.. Hahahaha det är sååå typiskt mig och sitta och snacka om dethär ^^ eller typ när man kollar på en person och tänker ''Gud vad läskigt, Han sitter och kollar på mig och jag kollar på han, han vet inte´att jag tänker såhär, eller han kanske kan läsa mina tankar, Eller undra vad Beyoncé gör just nu?'' haha Jaaa du det är vad jag tänker på!



VIDEO KOMMER UPP SEN, HAR NI NÅGRA FÖRSLAG PÅ VAD JAG SKA GÖRA?


Alice //

Hahah jag är precis likadan! Men vad kul med en video! <3 En gång sa du att du skulle lägga upp en dansfilm från base 23, blir det någon? :) Haha bara undra ;)

Skrivet 2011-09-11 kl. 19:02:24
Anonym //

HAHA, jag tänker exakt likadant. Typ ''Undra vad Zara Larsson gör just nu!?'' haha nej men ah. Du kan sjunga :D

Skrivet 2011-09-11 kl. 19:37:30
Anonym //

accepterar du alla som lägger till dig på fb?

får man lägga till dig på fb?



btw du är galet söt :)

Skrivet 2011-09-11 kl. 19:51:15
greta //

vissa hur du fixar ditt hår de är så fint ju jag dör för de är så fint!:)

Skrivet 2011-09-11 kl. 20:07:10
greta //

glömde att skriva snälla vissa hur du gör de är så fint lockar du de?

vad har du för produkter?

ja helt enkelt hur staylar du de?

älskar ditt utsende och din personlighet :)

Skrivet 2011-09-11 kl. 20:14:08
Cassie //

Kan du visa dina favvo plagg ?

Älskar din blogg :D

Skrivet 2011-09-11 kl. 20:45:53
URL: http://hejjcassie.blogg.se/
Alice //

Håller med Cassie! Visa dina favvokläder! ;) Och kanske en liten roomtour? En lång video i alla fall! :P

Skrivet 2011-09-11 kl. 21:19:01
Anonym //

Visa när du går ner i split och andra coola vighets moves

Skrivet 2011-09-11 kl. 21:30:58
Clara //

hahahaha så gör jag också alltid! fast mest tänker jag på vad den som jag ska gifta mig med gör just nu. ;)

Skrivet 2011-09-11 kl. 22:03:40
URL: http://claraaaa.devote.se
sara //

SJUNGA LÄTT!

Skrivet 2011-09-11 kl. 22:09:23
lisa //

Sjung eller gör en video med din syrra! :D

Skrivet 2011-09-12 kl. 14:13:57
Stella //

hej jag såg när du vann på finalen i talang jag hejade på dig , wtf börja fan gråta haha, du kan typ lägga upp när du sjunger och dansar eller sminkar dig vill att du ska göra en lång video typ kanske en kvart om du vill. jag tänker också när jag typ ser en kille undra om han vet att jag tycker han är snygg. när du va på grönan så tänkte jag åhh nu e zara på grönan tänk om hon typ sitter i fritt fall tilt på lektionen o min fröken ba stella kan du svara på den frågan ja ba öhh.. alla börja fan as garva. skit pinit. du kan visa en lång video med många saker som alla önskat. snälla svara :DD

Skrivet 2011-09-12 kl. 15:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0