Nemen tjaaaa

img_9742 (MMS)

Cha cha bloggen! Som ni märk har jag inte bloggat på ungefär 4 eller 5 dagar, nått sånt. Det har varit rätt skönt fast ändå så ba JAG MÅSTE JU BLOGGAAAA!! men jag Har bara inte orkat :) Nu är jag påväg till fina Rebecca och hennes familj som vi ska äta middag hos. Bilder kommer trust me. Jag gör en till update när jag är hemma hos henne där jag kan säga lite vad jag gjort under domhär dagarna.. Vad har du gjort när jag inte bloggat?


Elsa //

Hej :)

Jag har två frågor

Skulle inte du berätta om dina nära döden uppleverser?

Har Hanna skaffat en blogg? isf, vad heter den?

Hehe, det blev visst 3 frågor :) e tacksam för svar!

Skrivet 2011-09-03 kl. 19:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0