Mobilbloggish

img_7396 (MMS)

Nu sitter jag och väntar på att dansen ska börja.. Eller jag ska inte dansa för jag är sjukt förkyld men jag ska kolla på :) det är ungefär 9 i klassen som ligger hemma och är sjuka! 9 STYCKEN!!! och jag vill inte få feber osv så jag tar det lungt nu. Fast det är ju bra för bloggen om man är hemma och är sjuk, du kan man uppdatera Hela tiden haha ;)


my //

stackars dig jag är ochså förkyld krya på dig

Skrivet 2011-09-07 kl. 16:08:43
Mikaela //

Engång blev min klass bara 9 stycken tror jag det var, och i min klass är vi 24 elever :O

Alltså 15 saknades, helt sjukt...

Skrivet 2011-09-07 kl. 16:28:05
URL: http://mikkiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0